Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція кардіологічного корпусу Микулинецької обласної фізіотерапевтичної лікарні реабілітації по вул. Галицька, 2 смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області
Очікувана вартість
13 980 187,00 UAH
UA-2019-08-09-001355-b 369d72653603435b961f32f9ddc785b3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 13 980 187,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 900,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція кардіологічного корпусу Микулинецької обласної фізіотерапевтичної лікарні реабілітації по вул. Галицька, 2 смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48120, Україна, Тернопільська область, смт. Микулинці, вул. Галицька 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевий бюджет Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевий бюджет Пiсляоплата 35 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:40
Тендерна документація зі змінами.docx
16 серпня 2019 15:40
Рішення про внесення змін 16.08.docx
09 серпня 2019 16:00
Додаток 4 Проект договору.docx
09 серпня 2019 16:00
Додаток 1 Технічне завдання.rtf
09 серпня 2019 16:00
Тендерна документація.docx
16 серпня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:40
Тендерна документація зі змінами.docx
16 серпня 2019 15:40
Рішення про внесення змін 16.08.docx
09 серпня 2019 16:00
Додаток 4 Проект договору.docx
09 серпня 2019 16:00
Додаток 1 Технічне завдання.rtf
09 серпня 2019 16:00
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000044 ● 2e4e0e44f6a74ed6992527db6cd9ed0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.08.2019 №55
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.08.2019 №55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-08-09-001355- b a від 09.08.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом КП "Тернопількомунінвест" прийнято до відома висновок за результатами моніторингу та, з метою уникнення порушень, внесено відповідні зміни до оголошення та Тендерної документації на закупівлю.

2019-08-19 15:51:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

порушення усунуто

2019-08-27 13:15:11

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 серпня 2019 17:36
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відміняє торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Документи:
22 серпня 2019 17:36
протокол відміни.pdf