Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) Моноблоки
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2019-08-09-001303-b ● 52f37704d6f644848824adbe3e3f64e3
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Районна центральна лікарня" Ружинської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991932 |
Місцезнаходження: | 13600, Україна , Житомирська обл., Ружин, Київська, 30 |
Контактна особа: |
Кича Оксана Юріївна 380413831199 ruzincrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 13:10 |
Очікувана вартість: | 32 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Моноблоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
"Моноблоки Artline Business M61v02"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13600, Україна, Житомирська область, смт.Ружин, вул.Київська,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
"Комплект: клавіатура та миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13600, Україна, Житомирська область, смт.Ружин, вул.Київська,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 15:45 |
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (52).doc |
09 серпня 2019 15:45 |
Тех.зав.моноблоки.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
32 157,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір(моноблоки).PDF | укладений |
10 вересня 2019 10:18
|