Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39130000-2 Офісні меблі
Очікувана вартість
47 650,00 UAH
UA-2019-08-09-001253-b ● 60ec9c9f5d984fc49df8850dfd2d3c28
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451566 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15 |
Контактна особа: |
Відділ культури Печерської 380442809531,380442800200 vk_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 47 650,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
39130000-2 Офісні меблі
Тендерна документація
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - 39130000-2 (Офісні меблі) Дитяча музична школа №10 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 750,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 18,75 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
39130000-2 Офісні меблі
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 75
Дата доставки:
10 вересня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 15:31 |
Оголошення 10 школа.docx |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:14
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації вказано, що аналоги товару розглядатися не будуть
2. В тендерній пропозиції вказано конкретно запропонований товар та марка
3. ФОП та не платників ПДВ допускаємо, ціна розглядається як остаточна.
2. В тендерній пропозиції вказано конкретно запропонований товар та марка
3. ФОП та не платників ПДВ допускаємо, ціна розглядається як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІН-ДЖАЗ" #38607747 |
Переможець |
3 108,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
30 серпня 2019 14:08
|