Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Наладка автоматики котлів
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001252-a ● 313fdeb92c474327a8b036fb2223ec9e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ № 88 |
Код ЄДРПОУ: | 21902066 |
Місцезнаходження: | 51100, Україна , Дніпропетровська обл., Магдалинівський район, селище міського типу Магдалинівка, ВУЛИЦЯ ПРОЗОРОВА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Інна Миколаївна Сидоренко +380968298671 innesptu88@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Наладка автоматики котлів) За рахунок коштів спеціального фонду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51100, Україна, Дніпропетровська область, смт.Магдалинівка, Прозорова буд.2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 13:14 |
Додатки 1,2,3.docx | |
13 серпня 2019 10:18 |
оголошення ..docx |
14 серпня 2019 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 серпня 2019 13:14 |
Додатки 1,2,3.docx
|
||||||||||||
13 серпня 2019 10:18 |
оголошення ..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 12 серпня 2019 11:45
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:19
Прошу надати інформацію про тип котлів, пальників, блоків управління роботою котлів для оцінки можливості участі в тендерній закупівлі
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення внесено зміни до тендерної документації , а саме до оголошення п. 3.3.1 , де прописано всю відсутню інформацію . Дякуємо за запитання.
Уточнення
Дата подання: 12 серпня 2019 13:27
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:40
Прошу надати інформацію про режим роботи котельні. Чи працюють котли в даний час?
Відповідь: Котельня працює лише в опалювальний період жовтень-квітень.Ні.
Запитання
Дата подання: 12 серпня 2019 16:40
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:46
Уважно вивчивши ваше оголошення про проведення закупівлі маємо вам повідомити наступне. Зміст кваліфікаційних вимог до учасників носить ознаки змови між замовником та одним з потенційних учасників. Ознаки такі:
1. На протязі 2019 року ми можемо надати оголошення як мінімум від трьох замовників, де повторюються одні й ті ж самі помилки, як граматичні, так і технічні. Це означає, що ці вимоги мають одне джерело, яке надало цей текст. І ви, як замовник, навіть не перевіряєте і просто копіюєте його від свого імені.
2. Термін надання послуг- до 16 жовтня 2019 року. І це при тому, що котельня не працює. А перевіряти співвідношення "газ-повітря" (в технічному завданні) ви збираєтесь як? А обстеження тепловізором холодних котлів до 16 жовтня як будете проводити? Вимагаємо внести пояснення до терміну виконання робіт.
3. Складання кошторису (п.8.7). Для складання цього кошторису вам необхідно було викласти в оголошенні дефектний акт, на основі якого складається кошторис. При цьому всі учасники будуть в рівних умовах. У ваших умовах виходить так, що кожний учасник може писати що завгодно. І, взагалі, п.8.7 вашого оголошення зовсім з іншого тендеру (там йдеться про обслуговування систем теплопостачання).
4. Стосовно вимог до працівників. Ваше бажання, щоб працівники підрядника мали якомога більше посвідчень, ми вітаємо. Але ви навіть не перевірили, що деякі нормативи вже скасовані, деякі не мають ніякого стосунку до послуг, які вам будуть надаватись. А про деякі ви забули (Пожежна безпека, електробезпека). А все тому, що просто виклали в оголошенні те, що вам дали і не перевірили. Вимагаємо прибрати зайві вимоги до учасників.
5. Дозвіл Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки надається на все обладнання вище 100 кВт і не розподіляє по виробникам блоків керування та захисту котлів (п.8.11). Тому вважаємо неприпустимим вимагати якісь довідки від заводу виробника. Вимагаємо прибрати цю вимогу.
6. Вимагаємо відкоригувати ваше оголошення про закупівлю, прибрати вимоги, які не стосуються предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за запитання ! Стосовно термінів виконання послуг: початок опалювального сезону з 15 жовтня ( а в закладах соціальної сфери можливо і раніше) , до його початку нам необхідно провести пусконалагоджувальні роботи не шляхом імітації а на безпосередньо працюючому тепловому обладнанні (як не Вам знати , що пусконалагоджувальні роботи проводяться на всіх режимах роботи з використанням енергоносія.).
Щодо складання кошторисів : системою передбачено певний термін для уточнення та прийняття пропозиції . Цей час учасники може обстежити об’єкт та скласти дефектний акт , а на основі нього, кошторисну документацію у відповідності до чинного законодавства.
Вимоги п.4 Вашого запитання дані вимоги стосуються в першу чергу з якістю виконання робіт (чим вище кваліфікація виконавця , тим краща якість виконаних робіт ,що тягне за собою ефективне та безперебійне функціювання теплового господарства взагалі.)
Стосовно п.5: має конкретну мету виконання робіт спеціалістами які вже працювали на даному обладнанні , виконували роботи на аналогічному обладнанні .
Щодо складання кошторисів : системою передбачено певний термін для уточнення та прийняття пропозиції . Цей час учасники може обстежити об’єкт та скласти дефектний акт , а на основі нього, кошторисну документацію у відповідності до чинного законодавства.
Вимоги п.4 Вашого запитання дані вимоги стосуються в першу чергу з якістю виконання робіт (чим вище кваліфікація виконавця , тим краща якість виконаних робіт ,що тягне за собою ефективне та безперебійне функціювання теплового господарства взагалі.)
Стосовно п.5: має конкретну мету виконання робіт спеціалістами які вже працювали на даному обладнанні , виконували роботи на аналогічному обладнанні .
Уточнення щодо відповіді
Дата подання: 14 серпня 2019 16:15
Стосовно п.5.10. Оголошення. Наполягаємо, що Ваша вимога надання листа від заводу-виробника автоматики незаконна. Ви так до виробників котлів, кранів та електромагнітних клапанів доберетесь у своїх прагненнях. Чому не вимагаєте листа від виробника котлів "Факел", якщо хочете бути послідовними? Дозвіл видається на все обладнання, тому вимагаємо прибрати незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЄЛІСЄЄВА ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" |
24 430,00
UAH з ПДВ
|
15 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"СІЧЕСЛАВАГРОМОНТАЖ" |
29 694,00
UAH з ПДВ
|
15 762,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХНАЛАДКА" |
49 800,00
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
54 962,00
UAH з ПДВ
|
54 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄЛІСЄЄВА ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" #2985401543 |
Очікує рішення |
15 500,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 16:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 серпня 2019 13:22 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з тим, що не надали відповідь на питання по причині закінчення періоду уточнень та виявленню упущень при визначенні технічних вимог до предмету закупівлі та змісту договору. |
Документи:
23 серпня 2019 13:22
|
Електронний підпис |
23 серпня 2019 13:17
|
ПРОТОКОЛ.pdf |