Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Мийка та вулиці Лісова в селі Буки Сквирського району Київської області
Очікувана вартість
3 296 674,00 UAH
UA-2019-08-09-001163-a 686e137ee33941c0a680c297e55d2100
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:55
Очікувана вартість: 3 296 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 296,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Мийка та вулиці Лісова в селі Буки Сквирського району Київської області (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09022, Україна, Київська область, с. Буки Сквирського району , вул. Мийка та вул. Лісова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 13:40
ТД.PDF
09 серпня 2019 13:40
Додатки до тд.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000037 ● 2410d2aa4efb46798e172ed89958adc5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.09.2019 № 182
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-08-09-001163-a
09.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На даному етапі усунути виявлену помилку неможливо.

2019-10-29 09:21:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 503 127,53
UAH з ПДВ
2 389 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 3 053 925,60
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 3 197 773,78
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київдортехнологія" 3 289 081,50
UAH з ПДВ
3 242 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "СТРОЙ-БУД" 3 242 531,63
UAH з ПДВ
3 242 531,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2019 18:33
Електронний підпис
24 серпня 2019 18:31
Технічні вимоги.rar
24 серпня 2019 18:31
Стаття 17.pdf
24 серпня 2019 18:31
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 серпня 2019 18:31
Інші документи.pdf
24 серпня 2019 18:31
Інформація ст. 16.pdf
24 серпня 2019 18:31
Дорбуд.pdf
24 серпня 2019 18:31
123.imd
24 серпня 2019 18:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 17:19
Електронний підпис
23 серпня 2019 17:17
Файл №5.rar
23 серпня 2019 17:16
файл №4.rar
23 серпня 2019 17:16
Файл №3.rar
23 серпня 2019 17:16
Файл №2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київдортехнологія"

ТОВ БК "СТРОЙ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 2 389 999,60
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
2 389 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:59
Додаткова угода № 1 від 07.12.2020_дог 308-19.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 17:25
Договір 308-19.PDF укладений
11 жовтня 2019 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 308-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 353 526,60
UAH (в тому числі ПДВ 392 254,43 UAH)