Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи 45450000-6
Очікувана вартість
1 135 192,94 UAH
UA-2019-08-09-001068-a 0b4fedbe2c5049be84c0e08a10716771
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів. Відповідно до оголошення № UA-2018-06-19-003062-a від 19.06.2018 були проведені відкриті торги на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі житлового корпусу № 2 комунальної установи Липецького психоневрологічного інтернату за адресою с. Липці, вул. Покровська, 57, Харківського району, Харківської області. За результатами торгів з учасником переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНДІГО ГРУП » код ЄДРПОУ 35408021 укладено договір № 69 від 26.07.2016 р. на суму 3 583 274,40 грн. Фінансування робіт передбачалось частинами: - за рахунок фінансування у 2018 році робіт у сумі 1 378 761,46 грн. в тому числі ПДВ 229 793,58 грн; - за рахунок наявності подальшого фінансування остаточні роботи у сумі 2 204 512,94 грн., в тому числі ПДВ 367 418,82 грн. Додатковими угодами № 2 та № 3 до договору № 69 від 26.07.2016 р. було внесено зміни в істотні умови з урахуванням фактичного обсягу видатків, а саме: - за рахунок фінансування у 2018 році робіт у сумі 2 448 081,46 грн. в тому числі ПДВ 408 013,58 грн; - за рахунок наявності подальшого фінансування остаточні роботи у сумі - 1 135 192,94 грн., в тому числі ПДВ 189198,82 грн. Також продовжено термін дії Договору на 2019 рік за рахунок наявності подальшого фінансування . При оприлюдненні інформації на електронному майданчику відбувся збій в системі та Договір переведено у статус «виконано». У системі відсутня функція зворотної дії стосовно статусу Договору. У зв’язку з необхідністю завершення робіт з капітального ремонту будівлі житлового корпусу № 2 комунальної установи Липецького психоневрологічного інтернату та зважаючи на те, що в цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник запропоновано провести переговорну процедуру закупівлі, з залученням до виконання підрядника, який вже виконував роботи капітальному ремонту вказаного об’єкту – ТОВ « ІНДІГО ГРУП», що надасть можливість забезпечити сумісність нових інженерних мереж та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації будівлі. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкту в експлуатацію в установлений термін через затягування строків у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкті.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 13:26
Оскарження наміру укласти договір: 20 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з Капітального ремонту будівлі житлового корпусу № 2 комунальної установи Липецького психоневрологічного інтернату, відповідно до відомості обсягів незавершених робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи з« Капітального ремонту будівлі житлового корпусу № 2 комунальної установи Липецького психоневрологічного інтернату за адресою с. Липці, вул. Покровська, 57, Харківського району, Харківської області, відповідно до відомості обсягів незавершених робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська обл., с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує передплату Підряднику , який Підрядник зобовязується використати на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Остаточний розрахунок з Підрядником здійснюється після підписання останнього акту виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 серпня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 13:14
Відомість незавершених робіт.PDF
09 серпня 2019 13:14
Протокол 73 кап рем корп 2.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#3540021
Переможець 1 135 192,94
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:26

Документи

09 серпня 2019 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 13:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#3540021
1 135 192,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 13:15
Дод.у. № 2 до дог. 51 кап.рем.к2 (1).PDF зміни до договору
19 грудня 2019 13:14
1_Дод.у. № 2 до дог. 51 кап.рем.к2.PDF укладений
19 грудня 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 11:28
Д.у.1до дог капрем к.2. (1).PDF зміни до договору
30 серпня 2019 11:26
1_Д.у.1до дог капрем к.2..PDF укладений
30 серпня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 16:09
дог. №51 кап.рем . житл. к. № 2.PDF укладений
21 серпня 2019 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 1 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" та пункту 13.1 Договору внесено зміни на виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік ззменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 077 819,24
UAH (в тому числі ПДВ 179 636,54 UAH)