Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001005-a faeb796cbf1141b7bbcb8a34c4f7247e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:19
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється за кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярські товари (Закупівля здійснюється за кошти Державного бюджету України) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:49
перелік змін.docx
12 серпня 2019 09:49
ТД КАНЦТОВАРИ _август_зі змінами.doc
09 серпня 2019 12:59
проект договору_август.docx
12 серпня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:49
перелік змін.docx
12 серпня 2019 09:49
ТД КАНЦТОВАРИ _август_зі змінами.doc
09 серпня 2019 12:59
ТД КАНЦТОВАРИ _август.doc
09 серпня 2019 12:59
проект договору_август.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У Додатку №1 до Тендерної документації допущені недоліки
Дата подання: 09 серпня 2019 15:17
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:54
На наш погляд у Додатку №1 до Тендерної документації допущені недоліки у Технічних та якісних характеристиках товару, а саме на позиції :№28 Опис товару не відповідає Характеристиці товару які саме потрібні скоби №23/17 чи № 24/6. Просимо надати пояснення до Додатку №1 Тендерної документації, а саме: 6. На всі Товари зазначеними у Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1) Учасник додатково повинен надати Лист від виробника або офіційного представника/дистриб’ютера/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника даної закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютер/імпортер підтверджує поставку Товару Учаснику вказаного в Додатку №1 Тендерної документації з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення. Що мається на увазі з копіями підтверджуючих документів, які саме документи потрібно надати. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Головного управління Держпродспоживслужби було прийнято рішення про венсення змін до тендерної документації.
невідповідність технічних вимог
Дата подання: 12 серпня 2019 13:27
Дата відповіді: 12 серпня 2019 15:22
Доброго дня! Плануємо взяти участь у закупівлі, просимо вас внести зміни щодо позицій технічного завдання №15 - Папка - реєстратор Папка реєстратор двостороння або еквівалент Формат паперу - А4. Місткість – до 500 аркушів. Ширина корінця - 70 мм Тип затискного механізму - арочний механізм (система утримання кілець, розтискання яких відбувається за допомогою відпускання і натискання на спеціальну лапку). Якість товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства України та №16 - Папка – реєстратор Папка реєстратор двостороння або еквівалент Формат паперу - А4. Місткість – до 500 аркушів.Ширина корінця - 50 ммТип затискного механізму - арочний механізм истема утримання кілець, розтискання яких відбувається за допомогою відпускання і натискання на спеціальну лапку). Якість товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства України, а саме: за позицією № 15 - Папка реєстратор 70 мм - місткість аркушів максимальна - 450 аркушів, за позицією №16 - місткість аркушів максимальна - 350 аркушів. Відповідно - папки 70 мм та 50 мм не можуть містити однвкову кількість аркушів. Просимо внести зміни, оскільки дані технічні характеристики можуть оскаржувати інші учасники, вже за результатами проведеного аукціону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Ваше запитання, тендерний комітет Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області повідомляє наступне:
По позиціях, на які Ви вказуєте в вашому запитанні повідомляє наступне:
Папка-реєстратор 70 мм., формату А4 , місткість – до 500 аркушів (позиція №15) – зазначено саме до 500 аркушів, оскільки така папка може вміщати від 1 до 500 аркушів, також звертаємо Вашу увагу, що місткість її не перевищує зазначеного критерія – до 500 арк. З різноманітних джерел мережі інтернет різні виробники зазначеного товару в технічних характеристиках таких папок зазначають – місткість від 500 до 550 аркушів.
Папка-реєстратор 50мм., формату А4, місткість – до 500 аркушів (позиція № 16) – також зазначено саме до 500 аркушів, оскільки місткість такої папки-реєстратора може бути як 300 аркушів, так і 350 аркушів, але місткість її не перевищує зазначеного критерія – до 500 арк. З різноманітних джерел мережі інтернет різні виробники зазначеного товару в технічних характеристиках таких папок зазначають – місткість від 350 до 400 аркушів, що також не перевищує зазначеного вище критерію.

Отже, вимоги щодо не перевищення критерію до 500 аркушів – не порушено в жодній з позиції, також зазначено що на ці позиції Учасниками торгів можуть буди надані еквіваленти товару. Тому Тендерний комітет не вважає дану вимогу дискримінаційною або таку що звужує асортимент товару та вносити зміни до Тендерної документації вважає не доцільним.
Запитання до технічного завдання Додатку №1
Дата подання: 15 серпня 2019 17:40
Дата відповіді: 16 серпня 2019 14:54
Доброго дня! Плануємо взяти участь у закупівлі, просимо вас внести зміни до технічного завдання Додатку №1 Тендерної документації у зв’язку з тим, що у характеристиках товару допущені помилки, а саме на позиції:№14,25,26,28,29,32,34 14 Папка пластикова на гумці Папка на гумці BUROMAX 3913 синій Матеріал – гладкий пластик . Формат - А4. Щільність - 550мкм 25 Степлер Степлер №24 ВМ 4253-01 Тип – механічний. Матеріал корпуса – пластик + метал. Підошва – з пластиковою накладкою Пробивна потужність - до 20 аркушів. Максимальний відступ від краю аркуша - 54 мм. 26 Степлер Степлер №23 ВМ 4286 Тип – механічний. Матеріал корпуса – пластик + метал. Підошва – з пластиковою накладкою Пробивна потужність - до 100 аркушів. Максимальний відступ від краю аркуша – 60 мм. 28 Скоби для степлера №23/17 Скоба №23/17 ВМ 4407 Розмір скоби - № 23/17. Матеріал – метал. Виготовлені з міцного дроту(нікельований дріт). Довжина ніжки - 17 мм. 29 Антистеплер Антистеплер BUROMAX BM.4490-02 Матеріал – метал + пластик. Тип скоб для видалення – №10, №24/6, №26/6. 32 Маркери Набір маркерів ВМ 8900- 4 кольори Товщина пишучого вузла - 2-4 мм, Чорнила на водній основі, колір –різнокольорові. Корпус – з пластику. Кількість в упаковці – 4 шт. 34 Кнопки - цвяхи Кнопки - цвяхи «цилінд» BUROMAX BM.5150 Матеріал – пластик + метал. Діаметр – 8-10 мм. Тип упаковки – пластикова Кількість - 50 шт. в уп. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо оголошення UA-2019-08-09-001005-a по предмету закупівлі – «Канцелярські товари» Тендерний комітет Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) повідомляє, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Характеристики Товару, які вказані в Тендерній документації розроблені та прописані з урахуванням відповідних марок чи фірм, інформація про які наявна в мережі інтернет та використана з офіційних сайтів відповідних представників.
Також наголошуємо, що відповідно до Закону в Тендерній документації є посилання на вираз – «або еквівалент», тому Учасником торгів по даному предмету закупівлі може бути запропоновано інший Товар але з характеристиками не нижчими ніж вказано в Додатку №1 Тендерній документації, яка відповідає всім нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та не має ознак дискримінації Учасників і не звужує коло потенційних Учасників торгів.
Враховуючи вищезазначене Тендерний комітет Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області відхиляє Вашу вимогу щодо внесення запропонованих Вами змін, та нагадує, що кожен Учасник процедури в своїй тендерній пропозиції може надавати «еквівалент» зазначеного Товару у дод.1 до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-001005-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 04 вересня 2019 13:39
Вимога
скасувати рішення, відповідно до Протоколу №169 від 03.09.2019року,щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ(Код ЄДРПОУ 34321706), яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2019 15:43
Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області вважає, що Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, не обмежує коло потенційних Учасників торгів, також Учасники торгів не були позбавлені права на звернення за роз’ясненнями до Замовника у встановлений законодавством термін.
У зв’язку з вищенаведеним у Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області відсутні підстави для скасування рішення відповідно до Протоколу № 169 від 03.09.2019 року.

Документи

06 вересня 2019 15:43
відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-001005-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 13 вересня 2019 12:45
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", не погоджується з рішенням (Протокол №169 від 03.09.2019р.,) Замовника про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІРМА «МЕЙБАХ»(КОД ЄДРПОУ 34321706), як такої, що суперечить Закону.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 12:16

Документи подані скаржником

13 вересня 2019 12:45
Висновок СЄС.pdf
13 вересня 2019 12:45
відповідь.pdf
13 вересня 2019 12:45
Додаток 1.doc
13 вересня 2019 12:45
Мейбах Довідка.pdf
13 вересня 2019 12:45
Наказ на призначення.pdf
13 вересня 2019 12:45
Платіжне доручення.pdf
13 вересня 2019 12:45
протокол 169.pdf
13 вересня 2019 12:45
Скарга.pdf
13 вересня 2019 12:45
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

24 вересня 2019 10:21
Паспорт якості
24 вересня 2019 10:22
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ" 314 157,00
UAH з ПДВ
314 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 369 846,60
UAH з ПДВ
369 846,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 485 463,00
UAH з ПДВ
485 463,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 16:44
Мейбах док. победителя.pdf
27 серпня 2019 16:19
Мейбах подача.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 16:19
технічні вимоги.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 10:18
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №11.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №10.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №9.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №7.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №6.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №5.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №4.PDF
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №3.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №2.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист від імпортера №1.pdf
28 серпня 2019 10:16
Відомості з ЄДРПОУ(о).pdf
28 серпня 2019 10:16
Витяг з реєстру ПДВ(о).pdf
28 серпня 2019 10:16
Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2019 10:16
Лист-гарантія ст.17.pdf
28 серпня 2019 10:16
Мат-тех база.pdf
28 серпня 2019 10:16
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ"
#34321706
Переможець 314 157,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "МЕЙБАХ"
#34321706
314 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 12:19
договор 100.pdf укладений
11 жовтня 2019 12:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 314 157,00
UAH