Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення (миючі засоби)
Очікувана вартість
115 531,00 UAH
UA-2019-08-09-000914-a ● b108b79506514ca0b0f101f8f6ae8de5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 115 531,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 577,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
джерело фінансування - надходження коштів від оренди майна бюджетних установ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1670 штука
миючі засоби (надходження коштів від оренди майна бюджетних установ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 12:37 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги та Дислокація.docx | |
09 серпня 2019 12:37 |
Проект договору - Договір на придбання.docx | |
09 серпня 2019 12:37 |
Тендерна документація.docx |
27 серпня 2019 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2019 12:37 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги та Дислокація.docx
|
|||
09 серпня 2019 12:37 |
Проект договору - Договір на придбання.docx
|
|||
09 серпня 2019 12:37 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно пунктів договору поставки
Дата подання: 13 серпня 2019 11:13
Дата відповіді: 27 серпня 2019 09:58
Пункт 3.3:
Стосовно відстрочення платежів Замовником, більш точний термін оплати?
Пункт 4.1:
Розяснити детальніше строк дії договору?
Пункт 5.2, 5.4
Кількість закладів замовника та адреси дислокації відповідно до додатку №2?
Участь в торгах ФОП на єдиному оподаткуванні за 3-ю формою?
Розділ 8:
Відповідальність замовника не передбачено???
Пункт 10.1. 4)
Зміни ціни в бік збільшення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п. 3.3 Додатку "Проект договору - Договір на придбання" чітко вказано, що "Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару".
Строк дії договору - до 31.12.2019 року.
До договору, що буде укладено за результатами закупівлі, буде оформлено Додаток №2 "Дислокація закладів освіти", в якому будуть вказані заклади освіти та адреси їх розташування для можливості поставки товару по закладам. Це буде додаток № 2 до Договору, в закупівлі заклади освіти зазначені в Дислокації, що викладена у Додатку 4 до тендерної документації.
Участь в закупівлі можуть приймати учасники з будь-якою формою оподаткування, що відповідає нормам чинного законодавства України.
Усі умови договору закупівлі викладені у додатку "Проект договору - Договір на придбання", у тому числі у розділі 8 Проекту договору.
Поставку товару за умовами закупівлі необхідно здійснити у строк до 30.09.2019, тобто, практично строк поставки складає менше місяця. Поставка одноразова, а не протягом року, наприклад. Якщо учасник пропонує ціни на товар у тендерній пропозиції, то протягом місяця учасник-переможець повинен здійснити поставку і коливання цін на товар протягом місяця не може бути значним. Збільшення ціни в бік збільшення у випадку демпінгу з боку учасників не передбачається. Збільшення в бік збільшення суми договору взагалі не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі".
Строк дії договору - до 31.12.2019 року.
До договору, що буде укладено за результатами закупівлі, буде оформлено Додаток №2 "Дислокація закладів освіти", в якому будуть вказані заклади освіти та адреси їх розташування для можливості поставки товару по закладам. Це буде додаток № 2 до Договору, в закупівлі заклади освіти зазначені в Дислокації, що викладена у Додатку 4 до тендерної документації.
Участь в закупівлі можуть приймати учасники з будь-якою формою оподаткування, що відповідає нормам чинного законодавства України.
Усі умови договору закупівлі викладені у додатку "Проект договору - Договір на придбання", у тому числі у розділі 8 Проекту договору.
Поставку товару за умовами закупівлі необхідно здійснити у строк до 30.09.2019, тобто, практично строк поставки складає менше місяця. Поставка одноразова, а не протягом року, наприклад. Якщо учасник пропонує ціни на товар у тендерній пропозиції, то протягом місяця учасник-переможець повинен здійснити поставку і коливання цін на товар протягом місяця не може бути значним. Збільшення ціни в бік збільшення у випадку демпінгу з боку учасників не передбачається. Збільшення в бік збільшення суми договору взагалі не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі".
Інформація про відміну
Дата відміни
05 вересня 2019 14:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі