Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання для закладів загальної середньої освіти Київської області
Очікувана вартість
3 787 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000812-b 735cba28ecf84f03a5755ef46578cdb1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Ольга Миколаївна

+380442482244 src_kz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр"
Код ЄДРПОУ: 32792069
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Шкільна,28
Контактна особа: Андрєєва Ольга Миколаївна
+380442482244
src_kz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 13:02
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 13:02
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:36
Очікувана вартість: 3 787 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 935,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH
Publication date: 09 серпня 2019 12:57
Enquiries until: 16 серпня 2019 13:02
Complaints submission until: до 22 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2019 13:02

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товарів: заклади загальної середньої освіти Київської області згідно з Додатком 3 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 комплекти
Комп’ютерне обладнання для закладів загальної середньої освіти Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі. Кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 12:57
Тендерна_документацiя.pdf
09 серпня 2019 12:57
ДОДАТОК_5.pdf
09 серпня 2019 12:57
ДОДАТОК_4.pdf
09 серпня 2019 12:57
ДОДАТОК_2.pdf
09 серпня 2019 12:57
ДОДАТОК_1.pdf
09 серпня 2019 12:57
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги_.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000003 ● f8701eaa3e0b4210b4550212b3d565e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-09-000812-b 09.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 3 735 000,00
UAH з ПДВ
3 682 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 3 742 200,00
UAH з ПДВ
3 683 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 17:56
Електронний підпис
23 серпня 2019 17:31
Licence.zip
23 серпня 2019 17:31
ТЧ812.pdf
23 серпня 2019 17:31
Dovirenist_Ryzhiy.zip
23 серпня 2019 17:31
Гарантия_5331.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 3 682 800,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
3 682 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 вересня 2019 15:17
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». (порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі).
Документи:
04 вересня 2019 15:17
Протокол відміни.pdf