Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення «Медична інформаційна система»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-09-000698-c 53f5ee9a2af1406a90f1c6631bc52e34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Надія Леонідівна

+380434622486 pogr_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОГРЕБИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982637
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вул. П. Тичини,54 а
Контактна особа: Коваленко Надія Леонідівна
+380434622486
pogr_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 11:02
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


ДК 021:2015 код 48180000-3 – Пакети медичного програмного забезпечення (Програмне забезпечення «Медична інформаційна система»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 од
Програмне забезпечення «Медична інформаційна система» (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, місто Погребище, вулиця Павла Тичини, будинок 54А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата сум проводиться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів в валюті України (гривні) на поточний рахунок Постачальника, у строк, що не перевищує 30 (тридцяти) календарних днів, від дня підписання сторонами Акту приймання – передачі поставленого Програмного забезпечення Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 17:12
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендеру
Дата подання: 12 серпня 2019 15:47
Дата відповіді: 15 серпня 2019 09:57
Предмет даної закупівлі визначений за кодом ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення. Чи буде вважатися аналогічним договір з предметом закупівлі ДК 021:2015 48814000-7 Медичні інформаційні системи?
Відповідь: Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Згідно пункту 2 таблиці, котра відображена за Додатком №2 до тендерної документації передбачено: «Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір предметом якого являється постачання або встановлення або налаштування медичної інформаційної системи.». Будь-яких інших вимог щодо аналогічності наданих договорів, в складі пропозиції учасника, Замовником за даною процедурою не передбачено.
Умови тендеру
Дата подання: 12 серпня 2019 15:50
Дата відповіді: 15 серпня 2019 09:59
Чи можливо надати не експертний висновок, а атестат відповідності?
Відповідь: Основою для проведення експертних робіт в галузі ТЗІ є такі нормативно-правові документи:
Закон України “Про наукову і науково-технічну експертизу”;
Закон України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”;
Закон України "Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України";
Положення про технічний захист інформації в Україні, затверджене Указом Президента України від 27 вересня 1999 року № 1229;
Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2014 № 411;
Правила забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.06 № 373;
Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затверджене наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087".
Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації визначено об’єкти та суб’єкти експертизи, встановлено основні функції і права суб'єктів експертизи, порядок їх взаємодії при проведенні експертизи. У додатках приведено форми заяв та документів щодо результатів експертних робіт, які має отримати замовник експертизи. Тому, виходячи з положень наведеної нормативно-правової бази, атестат відповідності не може замінювати експертний висновок.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000698-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 12 серпня 2019 15:47
Аналогічні догооври
Згідно ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто Законом визначено, що для документального підтвердження виконання аналогічного договору, достатньо наявності одного аналогічного договору, так як вираз сформульовано в однині.

Крім того, вимоги щодо наявності щонайменше двох виконаних аналогічних договорів були розглянуті Адміністративною колегією АМКУ, згідно чого було винесене рішення, що такі вимоги обмежують коло учасників та є дискримінаційними (п. 4 Рішення АМКУ від 03.03.2017 №1002-р/пк-пз).

Встановлення вимоги Замовником надати щонайменше два аналогічні договори обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимагаємо змінити вимогу щодо надання копій щонайменше двох аналогічних договорів на вимогу надати копію одного аналогічного договору задля збереження здорової конкуренції під час здійснення закупівлі та задля уникнення порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2019 10:01
Відповідно до статті 16, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією встановив, що задля підтвердження стабільної господарської діяльності учасників закупівлі та гарантованого виконання майбутнього договору про закупівлю, останні в складі власної пропозиції мають забезпечити подання щонайменше двох копій аналогічних договорів в період 2018-2019 року. Також, слід звернути Вашу увагу, що позиція Органу оскарження за рішенням №9920-р/пк-пз від 23.07.2019 року (дивитись пункт 10), співпадає з позицією Замовника, оскільки Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідності внесення змін до Документації в аналогічному питанні.
Тому, у разі не можливості забезпечити подання щонайменше 2 (двох) аналогічних договорів в тендерній пропозицій, такий учасник повинен обґрунтувати та документально підтвердити не можливість надання запитуваних документів. В іншому випадку, пропозиція учасника підпадає під дію положення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Сподіваємось на повне та об’єктивне розуміння наведеної інформації.

Документи

15 серпня 2019 10:01
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ" 300 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 297 600,00
UAH з ПДВ
297 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергєєв Д.О. 299 520,00
UAH з ПДВ
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 12:08
Електронний підпис
07 вересня 2019 11:41
Довiдки_переможця.pdf
07 вересня 2019 11:41
Довідка з ДФС.pdf
07 вересня 2019 11:41
Довідка МВС.zip
07 вересня 2019 11:41
Довiдка НАЗК.zip
20 серпня 2019 13:51
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:15
12. Статут.pdf
20 серпня 2019 13:15
25. Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2019 13:15
29. Сертифікати, Елекс.pdf
20 серпня 2019 13:15
10. Проект договору.pdf
20 серпня 2019 13:15
25. Договір 1213 від 17.12.2018.pdf
20 серпня 2019 13:15
26. Лист-вiдгук 144_2240.pdf
20 серпня 2019 13:15
19. Настанова-етика.pdf
20 серпня 2019 13:15
14. Довідка ДФС.pdf
20 серпня 2019 13:15
24. Довідка про досвід.pdf
20 серпня 2019 13:15
18. Document_USR_1005648465.pdf
20 серпня 2019 13:15
34. Комерційна таємниця.pdf
20 серпня 2019 13:14
6. Пiдписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 13:14
9. Лист щодо санкцій.pdf
20 серпня 2019 13:14
33. Календарний план.pdf
20 серпня 2019 13:14
43. Кінцевий бенефіціар.pdf
20 серпня 2019 13:14
26. Лист-вiдгук 1213.pdf
20 серпня 2019 13:14
40. Демонстрація ПЗ.pdf
20 серпня 2019 13:14
15. Форма оподаткування.pdf
20 серпня 2019 13:14
35. Розгортання ПЗ.pdf
20 серпня 2019 13:14
8. Строк дії ТП.pdf
20 серпня 2019 13:14
18. Document_USR_1005648465.rtf

Публічні документи

23 серпня 2019 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

25 серпня 2019 12:37
Електронний підпис
25 серпня 2019 12:36
Документи.rar
25 серпня 2019 12:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"

ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

ФОП Сергєєв Д.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
Переможець 297 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 10:25
Договір 1-ПП від 17.09.2019 року укладений
18 вересня 2019 10:24