Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інтерактивний комплекс, мультимедійний комплекс, пристрій безперебійного живлення, багатофункційний пристрій (копір-принтер-сканер), принтер, USB флеш накопичувач, зовнішній жорсткий диск, ліцензійний пакет офісного прикладного програмного забезпечення, картридж, ламінатор (пакетний/конвертний)
Очікувана вартість
721 537,69 UAH
UA-2019-08-09-000613-a cd22cb41276a479c8d9c39ac64ff5424
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чигринець

+380536524107
+380994575973
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чигринець
+380536524107,+380994575973
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:57
Очікувана вартість: 721 537,69 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 607,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
інтерактивний комплекс
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 комплект
мультимедійний комплекс
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
пристрій безперебійного живлення
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штука
багатофункційний пристрій (копір-принтер-сканер)
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 штука
принтер
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 штука
USB флеш накопичувач
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
зовнішній жорсткий диск
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штука
ліцензійний пакет офісного прикладного програмного забезпечення
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
картридж
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штука
ламінатор (пакетний/ конвертний)
(джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:47
Змiни до тендерної документацiї.docx
22 серпня 2019 15:47
Тендерна документація (зі змінами).docx
09 серпня 2019 11:34
Проект договору.docx
22 серпня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 15:47
Змiни до тендерної документацiї.docx
22 серпня 2019 15:47
Тендерна документація (зі змінами).docx
09 серпня 2019 11:34
Тендерна документація.docx
09 серпня 2019 11:34
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:44
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Надаємо пояснення по суті заданого вами першого питання. Учасником може надаватись еквівалент товару або його складових. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим даною тендерною документацією вимогам. Слід зазначити про те, що в тендерній документації відсутнє будь-яке посилання на торгові марки, окрім продуктів программного забезпечення торгової марки Microsoft яка не може бути замінена на іншу так як програма вивчення навчальних закладів складена за відповідним посиланням на відповідну програму та має свою специфіку.
2) Надаємо пояснення по суті заданого вами другого питання. Таблиця 2 Додатку 6 тендерної документації містить обов’язкову вимогу до всіх учасників без виключень, а саме: «зазначити повне найменування запропонованого товару», а тому Замовник та Учасники закупівлі мають змогу точно ідентифікувати назву та марку запропонованих товарів Учасниками. Слід зазначити, що розділ 2 додатку 5 тендерної документації має вимогу на надання Учасниками детальних технічних описів на запропонований товар із безпосереднім зазначенням назв виробників, моделей та артикулів.
3) Надаємо пояснення по суті заданого вами третього питання. Замовник повідомляє наступне, до участі у закупівлі допускаються усі пропозиції від фізичних осіб-підприємців в тому числі неплатників ПДВ. Подані пропозиції за ціновими критеріями оцінюються за поданою формою «Пропозиція» встановленою тендерною документацією. Замовником ні в якому разі не додає до його ціни суму ПДВ 20%.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000613-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 серпня 2019 13:11
Умови
Шановний Замовнику! Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «2.3.Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області ( в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність сервісного центру).»

Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель викладених у Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати слово «ВЛАСНИЙ» та викласти цю вимогу наступним чином: «2.3.Учасник повинен мати сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області, що виконуватиме гарантійне обслуговування Товару (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність сервісного центру)». Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 10:02
Шановний Учасник! В зв’язку з специфікою закупівлі та застосуванні відповідних товарів Замовником в навчальному процесі прийнято рішення застосувати умови перед учасниками про те, що Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області за для найшвидшого усунення недоліків або непередбачуваних технічних обставин які можуть виникати в процесі експлуатації запропонованих товарів Учасником та їх усунення в найкоротші строки, що в свою чергу підтверджує надійність в подальшому обслуговуванні товарів останнім.
Таким чином, Замовник не порушує частину 4 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують Учасників в конкуренції та не призводить до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000613-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 серпня 2019 10:21
Умови2
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник закупівлі, не відмовляємося від надання своєчасного гарантійного та сервісного обслуговування товару, що пропонується до постчання, у м.Полтаві чи Полставській області.
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами Полтави та Полтавської області на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Саме тому, з метою забезпечення добросовісної конкуренції між учасниками та недискримінації учасників, звертаємося з проханням прибрати слово «ВЛАСНИЙ» та викласти цю вимогу наступним чином: «2.3.Учасник повинен мати сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області, що виконуватиме гарантійне обслуговування Товару (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність сервісного центру)». Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 15:33
Шановний Учасник! В зв’язку з специфікою закупівлі та застосуванні відповідних товарів Замовником в навчальному процесі прийнято рішення застосувати умови перед учасниками про те, що Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області за для найшвидшого усунення недоліків або непередбачуваних технічних обставин які можуть виникати в процесі експлуатації запропонованих товарів Учасником та їх усунення в найкоротші строки, що в свою чергу підтверджує надійність в подальшому обслуговуванні товарів останнім.
Таким чином, Замовник не порушує частину 4 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують Учасників в конкуренції та не призводить до дискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 694 362,00
UAH з ПДВ
694 362,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 717 978,00
UAH з ПДВ
717 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 16:16
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:14
Копія довідки УМВС.pdf
06 вересня 2019 16:14
Довідка ДФС У.pdf
03 вересня 2019 20:42
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:35
Електронний підпис
29 серпня 2019 19:21
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА_Гл.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:41
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:02
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:57
Наказ (директор).pdf
30 серпня 2019 14:57
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 694 362,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
694 362,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 09:41
Договір 474.PDF укладений
23 вересня 2019 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 694 362,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 695,00 UAH)