Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти звукової апаратури (звуковідтворювальна апаратура)
Очікувана вартість
566 500,00 UAH
UA-2019-08-09-000572-a c7d14d98d09c4172be7894ee1965b10c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Кельвич-Сінгаєвська

+380975928120 51550@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, молоді та спорту Фастівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02228552
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, вул.Суворова
Контактна особа: Валентина Кельвич-Сінгаєвська
+380975928120
51550@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 11:18
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 11:18
Початок аукціону: 28 серпня 2019 11:43
Очікувана вартість: 566 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Комплекти звукової апаратури (звуковідтворювальна апаратура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Суворова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату на протязі 15 банківських днів з моменту одержання товару в 100% розмірі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 11:25
Тендер документація - звук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 серпня 2019 20:13
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо питання 1).Повідомляємо, що п. 7«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції і Додатком 1 Тендерної документації визначені технічні вимоги щодо предмету закупівлі.
Щодо питання 2). Повідомляємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:45
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо питання 1).Повідомляємо, що п. 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції і Додатком 1 Тендерної документації визначені технічні вимоги щодо предмету закупівлі.
Щодо питання 2) Повідомляємо, щоу Тендерною документацією та Додатком 1 Тендерної документації визначені вимоги, щодо складу тендерної пропозиції, в т.ч. вимоги до марок та моделей.
Щодо Питання 3)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічновигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 532 000,00
UAH з ПДВ
532 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Томашенко Галина Михайлівна 566 500,00
UAH з ПДВ
566 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2019 13:26
Про повноваження.pdf
26 серпня 2019 13:26
Лист-згода (перс. дані).pdf
26 серпня 2019 13:26
Витяг з ЄДР.pdf
26 серпня 2019 13:26
Гарантійний лист 1.pdf
26 серпня 2019 13:21
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Томашенко Галина Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2403802518
Переможець 532 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2403802518
532 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 13:31
Scan 1.pdf укладений
10 вересня 2019 13:26
Scan 2.pdf укладений
10 вересня 2019 13:26
Scan 3.pdf укладений
10 вересня 2019 13:26
Scan 4.pdf укладений
10 вересня 2019 13:26
Scan5.pdf укладений
10 вересня 2019 13:26
Scan 6.pdf укладений
10 вересня 2019 13:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 532 000,00
UAH