Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
18 635 700,00 UAH
UA-2019-08-09-000532-b 4d1de0c41d224243aa799157e9c04f07
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження замовника: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа замовника: Янкул Олександр Олександрович
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Yankul Oleksandr O.
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:16
Очікувана вартість: 18 635 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 559 071,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 635,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 09 серпня 2019 11:16
Enquiries until: 28 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 18 635 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 636 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 559 071,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв, Ділянка км 70 + 400 – км 84+400
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 вересня 2019 14:36
Електронний цифровий підпис
03 вересня 2019 15:11
Електронний цифровий підпис
03 вересня 2019 12:17
Електронний цифровий підпис
02 вересня 2019 08:50
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 11:18
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 14:35
Перелік змін 3 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx
30 вересня 2019 14:34
Протокол змін 3 ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(АМКУ).docx
30 вересня 2019 14:34
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 3).docx
03 вересня 2019 12:16
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 2).docx
02 вересня 2019 08:48
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 1).docx
09 серпня 2019 11:18
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи).docx
30 вересня 2019 14:33
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 3).docx
03 вересня 2019 12:14
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 2).docx
02 вересня 2019 08:48
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 1).docx
09 серпня 2019 11:17
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ.docx
30 вересня 2019 14:33
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 3).docx
03 вересня 2019 12:13
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 2).docx
02 вересня 2019 08:47
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 1).docx
09 серпня 2019 11:17
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx
03 вересня 2019 15:10
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx
03 вересня 2019 12:16
Перелік змін 1,2 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-000532-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 04 вересня 2019 18:10
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2019 20:59
Рішення від 09.09.2019 №12544+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 20:59
Рішення від 24.09.2019 №13590.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 16:36
Номер скарги: UA-2019-08-09-000532-b.c2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 15 жовтня 2019 23:16
Скарга не неправомірне рішення Замовника провідхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Скарга не неправомірне рішення Замовника провідхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр" (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2019 20:14
рішенн від 18.10.2019 № 14952.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 20:14
Рішення від 01.11.2019 № 15831.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:00

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 18:10
лист генпідрядника

Документи подані замовником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

18 жовтня 2019 20:14
рішенн від 18.10.2019 № 14952.pdf
06 листопада 2019 23:00
Рішення від 01.11.2019 № 15831.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-03-000007 ● 5fc71e2ba83f4098993469b92ac94e04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03 12:21:30
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.09.2019 № 46

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.09.2019 № 46

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-09-000532-b 09.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-03 12:25:54

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-000532-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі разом із оприлюдненими змінами до тендерної документації, в електронній системі закупівель Вами не оприлюднено в окремому документі перелік внесених змін, як це передбачено абзацем 3 частини 1 статті 10 та абзацем 2 частини 2 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 15:30:06

Пояснення по закупівлі UA-2019-08-09-000532-b

Відповідно до абзацу другого частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Законодавство не містить тлумачення терміну «разом», як і не містить вимог до окремого документу з переліком змін.
В той же час, абзацом третім частини 1 статті 10 Закону встановлено строк оприлюднення змін до тендерної документації - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Відповідно зазначений термін оприлюднення поширюється і на окремий документ з переліком змін.
Рішення про внесення змін до тендерної документації прийнято тендерним комітетом замовника 02 вересня 2019 року. Зміни до тендерної документації оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02 вересня 2019 року. Окремий документ з переліком змін по технічним причинам оприлюднено 03 вересня 2019 року, однак у межах строку, встановленого абзацом третім частини 1 статті 10 Закону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 16:46:07

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.09.2019 № 47

Кропивницький

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги в електронній системі закупівель ID: UA-2019-08-09-000532-b.b1

НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-08-09-000532-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 вересня 2019 року) прийняте наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 03.09.2019 № 46 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 09:54:51

Пояснення по закупівлі UA-2019-08-09-000532-b

Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході проведення моніторингу Службою автомобільних доріг у Кіровоградській облвсті 03.09.2019 оприлюднено нову редакцію тендерної документації з переліком внесених змін до неї, разом з якими також оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації 02.09.2019. Вищевказані зміни до тендерної документації та перелік змін оприлюднені у терміни, визначені статтею 10 Закону.

2019-10-04 16:23:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області, 24718432, Україна, Кропивницький, вул. Полтавська, 38
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг), 18635700UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 4d1de0c41d224243aa799157e9c04f07, 2019-08-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) відповідь Замовника на запит. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником 02.09.2019 в електронній системі оприлюднено нову редакцію тендерної документації, при цьому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не було оприлюднено перелік змін, що вносяться. В ході проведення моніторингу Замовником 03.09.2019 оприлюднено нову редакцію тендерної документації з переліком внесених змін до неї, разом з якими, також оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації 02.09.2019. Вищевказані зміни до тендерної документації оприлюднені у терміни, визначені вимогами статті 10 Закону., 04 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що перелік змін від 02.09.2019 до нової редакції тендерної документації оприлюднений Замовником під час проведення моніторингу 03.09.2019, у терміни встановлені статтею 10 Закону, установлене порушення вважається усунутим.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-10-07 09:03:16

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 07 листопада 2019
UA-2019-08-09-000532-b4d1de0c41d224243aa799157e9c04f07
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження замовника: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:04
sign.p7s
07 жовтня 2019 17:04
sign.p7s
07 жовтня 2019 17:04
рішення.PDF
05 жовтня 2019 10:16
sign.p7s
05 жовтня 2019 10:16
sign.p7s
05 жовтня 2019 10:16
Статут.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Рішення Оттема на 08.10.19.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Опис.pdf
02 жовтня 2019 16:36
выписка.pdf
02 жовтня 2019 16:36
13510-84-1 Ростдорстрой p7s.7z
10 вересня 2019 12:12
sign.p7s
10 вересня 2019 12:12
sign.p7s
10 вересня 2019 12:12
РЕНТА Лізинг АБЗ.pdf
10 вересня 2019 12:00
sign.p7s
10 вересня 2019 12:00
sign.p7s
10 вересня 2019 12:00
ISO 9001.pdf
10 вересня 2019 12:00
Формальні помилки.pdf
10 вересня 2019 12:00
Технічне завдання.PDF
10 вересня 2019 12:00
Статут.PDF
10 вересня 2019 11:59
Скан витягу ПДВ.pdf
10 вересня 2019 11:59
Сертифікат Лабораторії.PDF
10 вересня 2019 11:59
Ростдорстрой 13510 -84 p7s.7z
10 вересня 2019 11:59
Рішення Оттема.PDF
10 вересня 2019 11:59
Проект договору.PDF
10 вересня 2019 11:59
Паспорт директора.pdf
10 вересня 2019 11:59
ОПИСЬ 2018.pdf
10 вересня 2019 11:59
обладнання.pdf
10 вересня 2019 11:59
Лист-пояснення щодо АБЗ.PDF
10 вересня 2019 11:59
Лист від БК Ескадор.PDF
10 вересня 2019 11:59
ДС СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
ДС 1 до поставки.pdf
10 вересня 2019 11:59
Дозвіл ТОВ Ростдорстрой.PDF
10 вересня 2019 11:59
Додаток до дог. Скво.PDF
10 вересня 2019 11:59
Договор поставки з СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір Лабораторія.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір з Держдорнді.pdf
10 вересня 2019 11:59
Довідка про Санкції .PDF
10 вересня 2019 11:59
Довідка про довкілля.PDF
10 вересня 2019 11:59
Дговір Ескадор-РДС.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відомість обсягів робіт.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відгук.pdf
10 вересня 2019 11:58
виписка.pdf
10 вересня 2019 11:58
Атестат.pdf

Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:31
sign.p7s
14 листопада 2019 16:29
Довідка ЄДРО фізична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка ЄДРО юридична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка банкрутство
14 листопада 2019 16:28
Документи переможця
07 жовтня 2019 23:50
sign.p7s
07 жовтня 2019 23:50
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:56
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:56
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:54
untitled.zip
07 жовтня 2019 18:54
Fwd_.zip
07 жовтня 2019 18:54
20. Балансова довідка.pdf
07 жовтня 2019 18:54
21. Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 18:54
17. Дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 18:54
16. Підтвердження МТБ .pdf
07 жовтня 2019 18:54
15. Документи на АБЗ.pdf
07 жовтня 2019 18:54
14. Технічний паспорт.PDF
07 жовтня 2019 18:54
10. Інша інформація.pdf
07 жовтня 2019 18:54
7. Довідки.pdf
07 жовтня 2019 18:54
6. Лист згода додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 18:54
5. Погодження додаток 6.pdf
07 жовтня 2019 18:54
4. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 18:54
1. Установчі документи.pdf

Документи

Документи

07 листопада 2019 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 листопада 2019 16:31
sign.p7s
14 листопада 2019 16:29
Довідка ЄДРО фізична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка ЄДРО юридична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка банкрутство
14 листопада 2019 16:28
Документи переможця
07 жовтня 2019 23:50
sign.p7s
07 жовтня 2019 23:50
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:56
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:56
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:54
untitled.zip
07 жовтня 2019 18:54
Fwd_.zip
07 жовтня 2019 18:54
20. Балансова довідка.pdf
07 жовтня 2019 18:54
21. Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 18:54
17. Дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 18:54
16. Підтвердження МТБ .pdf
07 жовтня 2019 18:54
15. Документи на АБЗ.pdf
07 жовтня 2019 18:54
14. Технічний паспорт.PDF
07 жовтня 2019 18:54
10. Інша інформація.pdf
07 жовтня 2019 18:54
7. Довідки.pdf
07 жовтня 2019 18:54
6. Лист згода додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 18:54
5. Погодження додаток 6.pdf
07 жовтня 2019 18:54
4. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 18:54
1. Установчі документи.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 16 399 416,00
UAH з ПДВ
8 999 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 18 590 000,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 18 600 000,00
UAH з ПДВ
18 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:31
sign.p7s
14 листопада 2019 16:29
Довідка ЄДРО фізична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка ЄДРО юридична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка банкрутство
14 листопада 2019 16:28
Документи переможця
07 жовтня 2019 23:50
sign.p7s
07 жовтня 2019 23:50
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:56
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:56
sign.p7s
07 жовтня 2019 18:54
untitled.zip
07 жовтня 2019 18:54
Fwd_.zip
07 жовтня 2019 18:54
20. Балансова довідка.pdf
07 жовтня 2019 18:54
21. Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 18:54
17. Дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 18:54
16. Підтвердження МТБ .pdf
07 жовтня 2019 18:54
15. Документи на АБЗ.pdf
07 жовтня 2019 18:54
14. Технічний паспорт.PDF
07 жовтня 2019 18:54
10. Інша інформація.pdf
07 жовтня 2019 18:54
7. Довідки.pdf
07 жовтня 2019 18:54
6. Лист згода додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 18:54
5. Погодження додаток 6.pdf
07 жовтня 2019 18:54
4. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 18:54
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:04
sign.p7s
07 жовтня 2019 17:04
sign.p7s
07 жовтня 2019 17:04
рішення.PDF
05 жовтня 2019 10:16
sign.p7s
05 жовтня 2019 10:16
sign.p7s
05 жовтня 2019 10:16
Статут.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Рішення Оттема на 08.10.19.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Опис.pdf
02 жовтня 2019 16:36
выписка.pdf
02 жовтня 2019 16:36
13510-84-1 Ростдорстрой p7s.7z
10 вересня 2019 12:12
sign.p7s
10 вересня 2019 12:12
sign.p7s
10 вересня 2019 12:12
РЕНТА Лізинг АБЗ.pdf
10 вересня 2019 12:00
sign.p7s
10 вересня 2019 12:00
sign.p7s
10 вересня 2019 12:00
ISO 9001.pdf
10 вересня 2019 12:00
Формальні помилки.pdf
10 вересня 2019 12:00
Технічне завдання.PDF
10 вересня 2019 12:00
Статут.PDF
10 вересня 2019 11:59
Скан витягу ПДВ.pdf
10 вересня 2019 11:59
Сертифікат Лабораторії.PDF
10 вересня 2019 11:59
Ростдорстрой 13510 -84 p7s.7z
10 вересня 2019 11:59
Рішення Оттема.PDF
10 вересня 2019 11:59
Проект договору.PDF
10 вересня 2019 11:59
Паспорт директора.pdf
10 вересня 2019 11:59
ОПИСЬ 2018.pdf
10 вересня 2019 11:59
обладнання.pdf
10 вересня 2019 11:59
Лист-пояснення щодо АБЗ.PDF
10 вересня 2019 11:59
Лист від БК Ескадор.PDF
10 вересня 2019 11:59
ДС СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
ДС 1 до поставки.pdf
10 вересня 2019 11:59
Дозвіл ТОВ Ростдорстрой.PDF
10 вересня 2019 11:59
Додаток до дог. Скво.PDF
10 вересня 2019 11:59
Договор поставки з СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір Лабораторія.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір з Держдорнді.pdf
10 вересня 2019 11:59
Довідка про Санкції .PDF
10 вересня 2019 11:59
Довідка про довкілля.PDF
10 вересня 2019 11:59
Дговір Ескадор-РДС.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відомість обсягів робіт.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відгук.pdf
10 вересня 2019 11:58
виписка.pdf
10 вересня 2019 11:58
Атестат.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 8 999 994,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
8 999 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 листопада 2019 11:19
Договір 231_19 (додатки).pdf укладений
29 листопада 2019 11:16
Договір 231_19.pdf укладений
29 листопада 2019 11:16
sign.p7s укладений
02 січня 2020 10:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,10
UAH (в тому числі ПДВ 0,02 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку