Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
18 635 700,00 UAH
UA-2019-08-09-000532-b 4d1de0c41d224243aa799157e9c04f07
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янкул Олександр Олександрович

380522378943 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Янкул Олександр Олександрович
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Yankul Oleksandr O.
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:16
Очікувана вартість: 18 635 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 635,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 559071 UAH
Publication date: 09 серпня 2019 11:16
Enquiries until: 28 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 18 635 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 636 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв, Ділянка км 70 + 400 – км 84+400
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 14:35
Перелік змін 3 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx
30 вересня 2019 14:34
Протокол змін 3 ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(АМКУ).docx
30 вересня 2019 14:34
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 3).docx
03 вересня 2019 12:16
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 2).docx
02 вересня 2019 08:48
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 1).docx
09 серпня 2019 11:18
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи).docx
30 вересня 2019 14:33
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 3).docx
03 вересня 2019 12:14
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 2).docx
02 вересня 2019 08:48
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 1).docx
09 серпня 2019 11:17
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ.docx
30 вересня 2019 14:33
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 3).docx
03 вересня 2019 12:13
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 2).docx
02 вересня 2019 08:47
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 1).docx
09 серпня 2019 11:17
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx
03 вересня 2019 15:10
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx
03 вересня 2019 12:16
Перелік змін 1,2 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-000532-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 04 вересня 2019 18:10
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2019 20:59
Рішення від 09.09.2019 №12544+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 20:59
Рішення від 24.09.2019 №13590.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2019 14:38
Номер скарги: UA-2019-08-09-000532-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 15 жовтня 2019 23:16
Скарга не неправомірне рішення Замовника провідхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Скарга не неправомірне рішення Замовника провідхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр" (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2019 20:14
рішенн від 18.10.2019 № 14952.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 20:14
Рішення від 01.11.2019 № 15831.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 23:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 07 листопада 2019 року скасовано рішення тендерного комітету від 10 жовтня 2019 року в частині відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр».
Дата виконання рішення замовником: 07 листопада 2019 09:33

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 18:10
лист генпідрядника

Документи подані замовником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

18 жовтня 2019 20:14
рішенн від 18.10.2019 № 14952.pdf
06 листопада 2019 23:00
Рішення від 01.11.2019 № 15831.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-03-000007 ● 5fc71e2ba83f4098993469b92ac94e04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.09.2019 № 46

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.09.2019 № 46

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-09-000532-b 09.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-03 12:25:54

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-000532-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі разом із оприлюдненими змінами до тендерної документації, в електронній системі закупівель Вами не оприлюднено в окремому документі перелік внесених змін, як це передбачено абзацем 3 частини 1 статті 10 та абзацем 2 частини 2 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 15:30:06

Пояснення по закупівлі UA-2019-08-09-000532-b

Відповідно до абзацу другого частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Законодавство не містить тлумачення терміну «разом», як і не містить вимог до окремого документу з переліком змін.
В той же час, абзацом третім частини 1 статті 10 Закону встановлено строк оприлюднення змін до тендерної документації - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Відповідно зазначений термін оприлюднення поширюється і на окремий документ з переліком змін.
Рішення про внесення змін до тендерної документації прийнято тендерним комітетом замовника 02 вересня 2019 року. Зміни до тендерної документації оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02 вересня 2019 року. Окремий документ з переліком змін по технічним причинам оприлюднено 03 вересня 2019 року, однак у межах строку, встановленого абзацом третім частини 1 статті 10 Закону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 16:46:07

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.09.2019 № 47

Кропивницький

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги в електронній системі закупівель ID: UA-2019-08-09-000532-b.b1

НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-08-09-000532-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 вересня 2019 року) прийняте наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 03.09.2019 № 46 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 09:54:51

Пояснення по закупівлі UA-2019-08-09-000532-b

Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході проведення моніторингу Службою автомобільних доріг у Кіровоградській облвсті 03.09.2019 оприлюднено нову редакцію тендерної документації з переліком внесених змін до неї, разом з якими також оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації 02.09.2019. Вищевказані зміни до тендерної документації та перелік змін оприлюднені у терміни, визначені статтею 10 Закону.

2019-10-04 16:23:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-10-07 09:03:16

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 листопада 2019
UA-2019-08-09-000532-b4d1de0c41d224243aa799157e9c04f07
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:04
рішення.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис
05 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис
05 жовтня 2019 10:16
Статут.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Рішення Оттема на 08.10.19.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Опис.pdf
02 жовтня 2019 16:36
выписка.pdf
02 жовтня 2019 16:36
13510-84-1 Ростдорстрой p7s.7z
10 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:12
РЕНТА Лізинг АБЗ.pdf
10 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:00
ISO 9001.pdf
10 вересня 2019 12:00
Формальні помилки.pdf
10 вересня 2019 12:00
Технічне завдання.PDF
10 вересня 2019 12:00
Статут.PDF
10 вересня 2019 11:59
Скан витягу ПДВ.pdf
10 вересня 2019 11:59
Сертифікат Лабораторії.PDF
10 вересня 2019 11:59
Ростдорстрой 13510 -84 p7s.7z
10 вересня 2019 11:59
Рішення Оттема.PDF
10 вересня 2019 11:59
Проект договору.PDF
10 вересня 2019 11:59
Паспорт директора.pdf
10 вересня 2019 11:59
ОПИСЬ 2018.pdf
10 вересня 2019 11:59
обладнання.pdf
10 вересня 2019 11:59
Лист-пояснення щодо АБЗ.PDF
10 вересня 2019 11:59
Лист від БК Ескадор.PDF
10 вересня 2019 11:59
ДС СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
ДС 1 до поставки.pdf
10 вересня 2019 11:59
Дозвіл ТОВ Ростдорстрой.PDF
10 вересня 2019 11:59
Додаток до дог. Скво.PDF
10 вересня 2019 11:59
Договор поставки з СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір Лабораторія.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір з Держдорнді.pdf
10 вересня 2019 11:59
Довідка про Санкції .PDF
10 вересня 2019 11:59
Довідка про довкілля.PDF
10 вересня 2019 11:59
Дговір Ескадор-РДС.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відомість обсягів робіт.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відгук.pdf
10 вересня 2019 11:58
виписка.pdf
10 вересня 2019 11:58
Атестат.pdf

Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:31
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:29
Довідка ЄДРО фізична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка ЄДРО юридична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка банкрутство
14 листопада 2019 16:28
Документи переможця
07 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:54
untitled.zip
07 жовтня 2019 18:54
Fwd_.zip
07 жовтня 2019 18:54
20. Балансова довідка.pdf
07 жовтня 2019 18:54
21. Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 18:54
17. Дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 18:54
16. Підтвердження МТБ .pdf
07 жовтня 2019 18:54
15. Документи на АБЗ.pdf
07 жовтня 2019 18:54
14. Технічний паспорт.PDF
07 жовтня 2019 18:54
10. Інша інформація.pdf
07 жовтня 2019 18:54
7. Довідки.pdf
07 жовтня 2019 18:54
6. Лист згода додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 18:54
5. Погодження додаток 6.pdf
07 жовтня 2019 18:54
4. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 18:54
1. Установчі документи.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Документи

07 листопада 2019 09:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 листопада 2019 16:31
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:29
Довідка ЄДРО фізична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка ЄДРО юридична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка банкрутство
14 листопада 2019 16:28
Документи переможця
07 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:54
untitled.zip
07 жовтня 2019 18:54
Fwd_.zip
07 жовтня 2019 18:54
20. Балансова довідка.pdf
07 жовтня 2019 18:54
21. Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 18:54
17. Дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 18:54
16. Підтвердження МТБ .pdf
07 жовтня 2019 18:54
15. Документи на АБЗ.pdf
07 жовтня 2019 18:54
14. Технічний паспорт.PDF
07 жовтня 2019 18:54
10. Інша інформація.pdf
07 жовтня 2019 18:54
7. Довідки.pdf
07 жовтня 2019 18:54
6. Лист згода додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 18:54
5. Погодження додаток 6.pdf
07 жовтня 2019 18:54
4. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 18:54
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 16 399 416,00
UAH з ПДВ
8 999 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 18 590 000,00
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 18 600 000,00
UAH з ПДВ
18 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:31
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:29
Довідка ЄДРО фізична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка ЄДРО юридична особа
14 листопада 2019 16:28
Довідка банкрутство
14 листопада 2019 16:28
Документи переможця
07 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 23:50
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:54
untitled.zip
07 жовтня 2019 18:54
Fwd_.zip
07 жовтня 2019 18:54
20. Балансова довідка.pdf
07 жовтня 2019 18:54
21. Додаток 8.pdf
07 жовтня 2019 18:54
17. Дозвіл.pdf
07 жовтня 2019 18:54
16. Підтвердження МТБ .pdf
07 жовтня 2019 18:54
15. Документи на АБЗ.pdf
07 жовтня 2019 18:54
14. Технічний паспорт.PDF
07 жовтня 2019 18:54
10. Інша інформація.pdf
07 жовтня 2019 18:54
7. Довідки.pdf
07 жовтня 2019 18:54
6. Лист згода додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 18:54
5. Погодження додаток 6.pdf
07 жовтня 2019 18:54
4. Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 18:54
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:04
рішення.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис
05 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис
05 жовтня 2019 10:16
Статут.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Рішення Оттема на 08.10.19.PDF
05 жовтня 2019 10:16
Опис.pdf
02 жовтня 2019 16:36
выписка.pdf
02 жовтня 2019 16:36
13510-84-1 Ростдорстрой p7s.7z
10 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:12
РЕНТА Лізинг АБЗ.pdf
10 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:00
ISO 9001.pdf
10 вересня 2019 12:00
Формальні помилки.pdf
10 вересня 2019 12:00
Технічне завдання.PDF
10 вересня 2019 12:00
Статут.PDF
10 вересня 2019 11:59
Скан витягу ПДВ.pdf
10 вересня 2019 11:59
Сертифікат Лабораторії.PDF
10 вересня 2019 11:59
Ростдорстрой 13510 -84 p7s.7z
10 вересня 2019 11:59
Рішення Оттема.PDF
10 вересня 2019 11:59
Проект договору.PDF
10 вересня 2019 11:59
Паспорт директора.pdf
10 вересня 2019 11:59
ОПИСЬ 2018.pdf
10 вересня 2019 11:59
обладнання.pdf
10 вересня 2019 11:59
Лист-пояснення щодо АБЗ.PDF
10 вересня 2019 11:59
Лист від БК Ескадор.PDF
10 вересня 2019 11:59
ДС СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
ДС 1 до поставки.pdf
10 вересня 2019 11:59
Дозвіл ТОВ Ростдорстрой.PDF
10 вересня 2019 11:59
Додаток до дог. Скво.PDF
10 вересня 2019 11:59
Договор поставки з СКВО.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір Лабораторія.pdf
10 вересня 2019 11:59
Договір з Держдорнді.pdf
10 вересня 2019 11:59
Довідка про Санкції .PDF
10 вересня 2019 11:59
Довідка про довкілля.PDF
10 вересня 2019 11:59
Дговір Ескадор-РДС.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відомість обсягів робіт.PDF
10 вересня 2019 11:58
Відгук.pdf
10 вересня 2019 11:58
виписка.pdf
10 вересня 2019 11:58
Атестат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
Переможець 8 999 994,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
8 999 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 11:19
Договір 231_19 (додатки).pdf укладений
29 листопада 2019 11:16
Договір 231_19.pdf укладений
29 листопада 2019 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,10
UAH (в тому числі ПДВ 0,02 UAH)