Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway H-14 Oleksandrivka-Kropyvnytskyi-Mykolaiv on the section km 70 + 400 - km 84 + 400 (additional work) (45233142-6 Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Янкул Олександр Олександрович 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Yankul Oleksandr O. 380522378943 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 18 635 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 635,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 559071 UAH |
Publication date: | 09 серпня 2019 11:16 |
Enquiries until: | 28 вересня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 18 635 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 636 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 14:35 |
Перелік змін 3 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx | |
30 вересня 2019 14:34 |
Протокол змін 3 ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(АМКУ).docx | |
30 вересня 2019 14:34 |
Додатки 1-7 до ТД ПСР Н-14 70-84(додаткові роботи) (Нова редакція 3).docx | |
30 вересня 2019 14:33 |
Додаток 8 до ТД ПСР Н-14 (додаткові роботи) ТЗ (Нова редакція 3).docx | |
30 вересня 2019 14:33 |
ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи)(Нова редакція 3).docx | |
03 вересня 2019 15:10 |
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx | |
03 вересня 2019 12:16 |
Перелік змін 1,2 до ТД ПСР Н-14 70-84 (додаткові роботи).docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 04 вересня 2019 18:10
Дата подання: 15 жовтня 2019 23:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-03-000007 ● 5fc71e2ba83f4098993469b92ac94e04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.09.2019 № 46
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 03.09.2019 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-09-000532-b 09.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-03 12:25:54
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв на ділянці км 70 + 400 – км 84+400 (додаткові роботи) (45233142-6 Ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-000532-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі разом із оприлюдненими змінами до тендерної документації, в електронній системі закупівель Вами не оприлюднено в окремому документі перелік внесених змін, як це передбачено абзацем 3 частини 1 статті 10 та абзацем 2 частини 2 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-03 15:30:06
Пояснення по закупівлі UA-2019-08-09-000532-b
Відповідно до абзацу другого частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Законодавство не містить тлумачення терміну «разом», як і не містить вимог до окремого документу з переліком змін.
В той же час, абзацом третім частини 1 статті 10 Закону встановлено строк оприлюднення змін до тендерної документації - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Відповідно зазначений термін оприлюднення поширюється і на окремий документ з переліком змін.
Рішення про внесення змін до тендерної документації прийнято тендерним комітетом замовника 02 вересня 2019 року. Зміни до тендерної документації оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02 вересня 2019 року. Окремий документ з переліком змін по технічним причинам оприлюднено 03 вересня 2019 року, однак у межах строку, встановленого абзацом третім частини 1 статті 10 Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-10 16:46:07
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.09.2019 № 47
Кропивницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги в електронній системі закупівель ID: UA-2019-08-09-000532-b.b1
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-08-09-000532-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03 вересня 2019 року) прийняте наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 03.09.2019 № 46 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-11 09:54:51
Пояснення по закупівлі UA-2019-08-09-000532-b
Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В ході проведення моніторингу Службою автомобільних доріг у Кіровоградській облвсті 03.09.2019 оприлюднено нову редакцію тендерної документації з переліком внесених змін до неї, разом з якими також оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації 02.09.2019. Вищевказані зміни до тендерної документації та перелік змін оприлюднені у терміни, визначені статтею 10 Закону.
2019-10-04 16:23:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2019-10-07 09:03:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр |
16 399 416,00
UAH з ПДВ
|
8 999 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
18 590 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
18 600 000,00
UAH з ПДВ
|
18 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Переможець |
8 999 994,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 11:19
|
Договір 231_19 (додатки).pdf | укладений |
29 листопада 2019 11:16
|
Договір 231_19.pdf | укладений |
29 листопада 2019 11:16
|