Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі різні
Очікувана вартість
50 392,00 UAH
UA-2019-08-09-000422-c 5752dfcf94814a6cb33e24ccaa0306cb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Олексій Ростиславович

+380442289173 buvet_svkp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дмитрівська, 16-а
Контактна особа: Гончаренко Олексій Ростиславович
+380442289173
buvet_svkp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 50 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 503,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Офісні меблі різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Офісні меблі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 16-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:12
Вимоги до учасників (товари_меблі).doc
09 серпня 2019 14:12
Проект договору на закупівлю товарів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товар
Дата подання: 10 серпня 2019 12:15
Дата відповіді: 12 серпня 2019 07:43
Відсутні технічні характеристики необхідного товару
Відповідь: Див. Додаток№1
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:32
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.торгові марки не вказані
2.див.п.1
3. допускаєм фоп,пропозиція розглядається як остаточна
Матеріал оббивки стільця
Дата подання: 12 серпня 2019 11:25
Дата відповіді: 13 серпня 2019 08:10
Просимо уточнити матеріал оббивки стільців.
Відповідь: Всі принципові параметри прописані в вимогах
Технічні характеристики
Дата подання: 12 серпня 2019 17:30
Дата відповіді: 13 серпня 2019 08:10
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, кількість полиць в 5-позиції (стелаж металевий) та яка комплектація шафи 6-та позиція (чи потрібна полиця для головних уборів, труба чи гачки для одягу, тощо)?
Відповідь: Всі принципові параметри прописані в вимогах
Поставка товару
Дата подання: 13 серпня 2019 08:49
Дата відповіді: 13 серпня 2019 08:55
Доброго дня. Уточніть терміни поставки товару, оскільки в ціновій пропозиції вимагаються термін поставки товару - протягом 5 днів з дня підписання Договору, в самому Договорі-протягом 15 робочих днів з дня підписання Договору, а на сайті - по 18.10.2019 року. Які терміни є вірними? Оскільки дані в документації суперечать між собою. Дякую
Відповідь: 15 днів з дня підписання
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій