Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Луково Іршавського району - будівництво та благоустрій території
Очікувана вартість
7 381 031,00 UAH
UA-2019-08-09-000341-c 3859ca134c9f4c478dcc56586e5a617a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фанта Михайло Олександрович

+380984510381 yrstayuliya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лукiвська сiльська рада
Код ЄДРПОУ: 25439079
Місцезнаходження: 90156, Україна , Закарпатська обл., Луково, Набережна 13
Контактна особа: Фанта Михайло Олександрович
+380984510381
yrstayuliya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 15:04
Очікувана вартість: 7 381 031,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 905,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Луково Іршавського району - будівництво та благоустрій території (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90156, Україна, Закарпатська область, село Луково, Іршавський район, село Луково, вулиця Набережна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві) у разі наявності коштів на рахунку Замовника у порядку, передбаченому Постановами Кабінету Міністрів України від 27.12.01 р. №1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" та від 23.04.14 №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати". Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_8 Луково Техзавдання.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_7 Проект Договору.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_6 субпідрядники.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_5 гарантійний лист.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_3 лист згода.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_2 ст 17.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_1 інф про учасника.doc
09 серпня 2019 12:55
ТД амбулаторія Луково.doc
20 серпня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_8 Луково Техзавдання.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_7 Проект Договору.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_6 субпідрядники.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_5 гарантійний лист.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_4 кваліфікаційні.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_3 лист згода.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_2 ст 17.doc
09 серпня 2019 12:55
ДОДАТОК_1 інф про учасника.doc
09 серпня 2019 12:55
ТД амбулаторія Луково.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000341-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПМК-БРОКБУД", Код ЄДРПОУ:39841997
Дата подання: 29 серпня 2019 13:48
Вимога
Шановний Замовнику! Вважаємо за необхідне повідомити Вас, що Учасником процедури закупівлі ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель» «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Луково Іршавського району - будівництво та благоустрій території» ТОВ «Фортуна–Іршава», під час проведення процедури закупівлі не було дотримано вимог зазначених в Тендерній документації.
Так, відповідно до ч.1 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що згідно абзацу третього частини третьої статті 12 Закону «Про публічні закупівлі», документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Закону України «Про електронні довірчі послуги» та вимагають накладання електронно-цифрового підпису/ кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до ст.7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис». Відповідно до ст.12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Згідно зі ст.1 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа; відкритий ключ - параметр криптографічного алгоритму перевірки електронного цифрового підпису, доступний суб'єктам відносин у сфері використання електронного цифрового підпису; згідно зі ст.4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Учасником ТОВ «Фортуна –Іршава», не було накладено на свою тендерну пропозицію та електронні документи цифровий підпис, що не надає можливість ідентифікації підписувача, отже, тендерна пропозиція та документи вказаного учасника є такими, що порушують законодавство про електронний документообіг та електронний цифровий підпис та крім того, порушує вимоги передбачені ч.1. Розділу ІІІ Тендерної документації, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фортуна –Іршава», на підставі ч.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам ТД.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 14:03
Доброго дня! Шановний Учаснику, розглянувши вашу вимогу UA-2019-08-09-000341-c.a1, розміщену в системі закупівель ProZorro зазначаємо наступне. На даний час за результатами проведеного аукціону щодо процедури відкритих торгів по закупівлі «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Луково Іршавського району - будівництво та благоустрій території», тендерним комітетом ще не прийнято рішення стосовно визначення переможця торгів, які відбулися 28.08.2019 року. Відповідно до ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п`яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Подання вимоги щодо процедури закупівлі під час розгляду тендерним комітетом тендерних пропозицій непередбачено чинним законодавством у сфері публічних закупівель і може суперечити принципам закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фортуна-Іршава 7 362 574,00
UAH з ПДВ
6 998 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-БРОКБУД" 7 250 324,40
UAH з ПДВ
6 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРДАНБУД" 7 365 916,00
UAH з ПДВ
7 250 321,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 17:40
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
25 серпня 2019 20:54
Пояснююча записка.PDF
25 серпня 2019 20:54
Перелік документів.PDF
25 серпня 2019 20:54
Локальні кошториси.PDF
25 серпня 2019 20:54
Копія статуту .PDF
25 серпня 2019 20:54
Додаток 3. Лист згода.PDF
25 серпня 2019 20:54
Договірна ціна.PDF
25 серпня 2019 20:54
Дефектні акти.PDF
25 серпня 2019 20:54
Відомість ресурсів.PDF
25 серпня 2019 20:54
Відомість ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

27 серпня 2019 16:52
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:39
23. Гарантійний лист №15.pdf
27 серпня 2019 16:39
22. Довідка РНБО.pdf
27 серпня 2019 16:39
21. Гарантійний лист №13.pdf
27 серпня 2019 16:39
15. Локальні кошториси.rar
27 серпня 2019 16:39
11. Гарантійний лист №8.pdf
27 серпня 2019 16:39
7.2 Копія ІПН.pdf
27 серпня 2019 16:39
7., 7.1. Копія паспорту.pdf
27 серпня 2019 16:39
5. Копія статуту.pdf
27 серпня 2019 16:39
4. Копія Виписки з ЄДР.pdf
27 серпня 2019 16:39
3. Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 05:56
Електронний підпис
27 серпня 2019 05:55
архів пропозиції.rar
27 серпня 2019 05:55
25. Еквівалент.pdf
27 серпня 2019 05:55
11.Додаток. 3 лист-згода.pdf
27 серпня 2019 05:55
14.Довідка аналогічні.pdf
27 серпня 2019 05:55
8. Копія паспорту.pdf
27 серпня 2019 05:55
9.Код директора.pdf
27 серпня 2019 05:55
Перелік документів.pdf
27 серпня 2019 05:55
27.Довідка гарантія.pdf
27 серпня 2019 05:55
26.ЗРП.pdf
27 серпня 2019 05:55
20. Лист ДСТУ.pdf
27 серпня 2019 05:55
19. Лист довкілля.pdf
27 серпня 2019 05:55
17.Пропозиція.pdf
27 серпня 2019 05:55
16.Ліцензія.pdf
27 серпня 2019 05:55
15.Досвід.pdf
27 серпня 2019 05:55
13.Довідка працівники.pdf
27 серпня 2019 05:55
7.Наказ директора.pdf
27 серпня 2019 05:55
6.Протокол.pdf
27 серпня 2019 05:55
5.Статут.pdf
27 серпня 2019 05:55
4.Виписка ЄДР.pdf
27 серпня 2019 05:55
3.Довідка.zip
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 7.1.3.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 7.1.5.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 7.1.4.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 7.1.2.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 7.1.1.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 6-1-1.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 4-1-1.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.7.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.6.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.5.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.4.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.3.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.2.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 2.1.1.pdf
27 серпня 2019 05:55
Кошториси 1.1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фортуна-Іршава

ТОВ "ПМК-БРОКБУД"

ТОВ "АРДАНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фортуна-Іршава
#32123649
Переможець 6 998 900,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фортуна-Іршава
#32123649
6 998 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:13
будівництво.pdf зміни до договору
17 березня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:59
додаткова угода зміни до договору
28 грудня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 17:12
договір укладений
16 вересня 2019 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку з погодніми умовами перенести на 2020 рік виконання робіт по "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Луково Іршавського району-будівництво та благоустрій території"
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість обсягу виконання робіт у поточному році відповідно до бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML