Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція міського стадіону на набережній р. Дніпро в м.Українка)
Очікувана вартість
32 860 958,00 UAH
UA-2019-08-09-000341-b d2461afbe2094b8180ae2de01974a79d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:03
Очікувана вартість: 32 860 958,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 304,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція міського стадіону на набережній р. Дніпро в м.Українка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Українка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 10:00
додаток 8.PDF
09 серпня 2019 10:00
ТД (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 14 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:19
Документ "Дефектний акт", що є додатком до Договору, Замовником не заповнено. Прошу терміново надати повну інформацію.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання до процедури закупівлі робіт «Реконструкція міського стадіону на набережній р. Дніпро в м. Українка» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) щодо дефектного акту, що є додатком до Договору, тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно пункту 23 Додатку 1 проект договору про закупівлю (Додаток 6), подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності).
Тобто Учасник подає проект договору про закупівлю з додатками, які ним складаються. Інші додатки (дефектний акт) є невід’ємною його частиною договору для формування повного комплекту документів при підписанні договору з Учасником-переможцем.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-000341-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41106571
Дата подання: 10 вересня 2019 12:16
Права підпису
Лист-скарга про порушення права підпису на поданих документах то Виконавчого комітету Української міської ради.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 12.09.2019 №12809.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 14:53

Документи подані скаржником

11 вересня 2019 11:37
Лист-оскарження

Документи Органу Оскарження

13 вересня 2019 14:53
Рішення від 12.09.2019 №12809.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000008 ● 221dbe73128f49b585064df495a752c9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 14:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-09-000341-b 09.08.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-25 16:37:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу на закупівлю робіт з реконструкції міського стадіону на набережній р. Дніпро в м. Українка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-000341-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Яким чином здійснювався розгляд пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» в частині підписання документів директором Роженком М.В., який станом на дату подачі тендерної пропозиції (23.08.2019) не мав повноважень підпису, оскільки згідно наказу від 22.08.2019 «Про призначення директора «ТОВ Сіті-Строй 2017» з 23.08.2019 призначено директором Галкіна С.Є.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-25 17:32:36

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Подача пропозицій 9 серп. 10:03 – 24 серп. 11:00. Учасником ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» подано пропозицію на участь у процедурі закупівлі : "Реконструкція міського стадіону на набережній р. Дніпро в м.Українка".Тендерна пропозиція даного товариства була належним чином сформована 21.08.2019 року за підписом Директора Роженка М.В., який згідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань- був визначений керівником.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» були надані усі необхідні документи які підтверджують повноваження посадової особи на право підпису, а саме: протокол засновників, наказ про призначення, Статут, довідка про повноваження.
В період , який відповідно до інформації зазначеної на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено як прийом пропозицій- 9 серп. 10:03 – 24 серп. 11:00, у ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» відбулися зміни в керівництві:
22 серпня 2019 року було підписано Протокол загальних зборів засновників про зміну керівника, та наказ про вступ на посаду нового директора, подані документи про внесення змін до державного реєстру ЄДРПОУ, проте згідно закону «ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ЮОФОПГФ» , зміни про юридичну особу вважаються чинними з моменту державної реєстрації, тобто розміщення в ЄДРЮОФОПГФ інформації про результат проведених змін відомостей про юридичну особу.
На момент подачі та розміщення на електронному майданчику тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» зміни про керівника ще не були зареєстровані, а згідно інформації з відкритих реєстрів встановлених законом, Галкін С.Є. є директором з 27.08.2019 р., тому у частині формування та розміщення тендерної пропозиції у відкритому доступі порушення щодо права підпису тендерної пропозиції Директором Роженко М.В. – відсутні.
Також, зазначимо, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні інші нормативно-правові акти, у тому числі Тендерна документація не регулюють процедуру надання документів при зміні керівника під час проведення процедури кваліфікації учасника.
Аукціон за даною закупівлею було проведено 27.08.2019 року, тобто коли керівником вже був Галкін. Тендерна документація містить наступну вимогу :
У разі зменшення цінової пропозиції за результатом електронного аукціону Учасник торгів, що перебуває в статусі «Очікує рішення», повинен протягом 2-х робочих днів надіслати Замовнику в електронному вигляді та розмістити на веб-порталі уповноваженого органу відкориговану тендерну пропозицію (договірну ціну з додатками до неї).
Після завершення електронного аукціону на виконання цієї вимоги 29.08.2019 учасником були надані наступні документи за підписом нового директора Галкіна С.Є.( згідно змін про керівника, які вже буди зареєстровані у ЄДРЮОФОПГФ)
- Тендерна пропозиція (за результатами аукціону)
- Виписка з ЄДРПОУ Галкін
- Довідка про повноваження
- Наказ про призначення директора ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» Галкін
- Паспорт, код Галкін
- Протокол «СІТІ-СТРОЙ 2017» Галкін
- Кошторис. Українка
- 70. Imd

Після визнання ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» переможцем закупівлі 06.09.2019р.,
07.09.2019р. були надані документи, підтверджуючі відсутність підстав зазначених у ст .17 ЗУ Про публічні закупівлі в повному обсязі, визначеному у тендерній документації за підписом Галкіна, а саме:
- Відповідність ст. 17( для переможця) п. 8
- Відповідність ст. 17 (для переможця)
- Довідка ДФС
- Довідка МВС

Висновок : Учасник ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» ОБГРУНТОВАНО ВИЗНАЧЕНИЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ, ПОРУШЕНЬ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРАВА ПІДПИСУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ВИЯВЛЕНО, ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ВІДСУТНІ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" 32 099 874,40
UAH з ПДВ
22 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА 29 829 601,98
UAH з ПДВ
25 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД" 31 477 437,37
UAH з ПДВ
25 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС" 32 600 000,00
UAH з ПДВ
27 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 09:26
Електронний підпис
07 вересня 2019 09:22
ДОВІДКА МВС.pdf
06 вересня 2019 16:22
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:17
довідка дфс.pdf
29 серпня 2019 15:25
70.imd
29 серпня 2019 15:08
Кошторис. українка.rar
29 серпня 2019 10:57
ПАСПОРТ КОД ГАЛКІН.pdf
24 серпня 2019 10:14
Електронний підпис
24 серпня 2019 10:13
39. ВІДПОВІДНІСТЬ ТЯК.pdf
23 серпня 2019 23:26
Електронний підпис
23 серпня 2019 19:50
Електронний підпис
23 серпня 2019 19:48
дц стадіон.rar
23 серпня 2019 19:48
Додаток 8.pdf
23 серпня 2019 19:48
38. Довідка про техніку.pdf
23 серпня 2019 19:48
30. Лист про санкції.pdf
23 серпня 2019 19:48
28. Відомості з ЄДР.pdf
23 серпня 2019 19:48
25-26. Ліцензія, дозвіл.pdf
23 серпня 2019 19:48
23.Проект договору.pdf
23 серпня 2019 19:48
22.Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 19:48
18. Копія балансу.pdf
23 серпня 2019 19:48
17. Копія витягу ПДВ.pdf
23 серпня 2019 19:48
2.1. Додатки працівники.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 15:24
19.imd
23 серпня 2019 15:24
Проект договору 2019р..pdf
23 серпня 2019 15:24
Договора оренди.pdf
23 серпня 2019 15:24
TDS_Maxima R FQ_FQP.docx (1).pdf
23 серпня 2019 15:24
Maxima R NF report french R171438-A1 org.pdf
23 серпня 2019 15:24
Maxima R EN report engl. R171437-B1 org.pdf
23 серпня 2019 15:24
Листи.pdf
23 серпня 2019 15:24
MAXIMA AGEING TEST 200.000 CYCLE org.pdf
23 серпня 2019 15:24
Календарний графік.pdf
23 серпня 2019 15:24
Баланс Алвір 2018р.pdf
23 серпня 2019 15:24
Довідки.pdf
23 серпня 2019 15:24
баланс 9 міс Алвір.pdf
23 серпня 2019 15:24
баланс 1 кв 2018 Алвир.pdf
23 серпня 2019 15:24
Гарантійні листи.pdf
23 серпня 2019 15:24
Технічні вимоги.pdf
23 серпня 2019 15:24
Трудова угода.pdf
23 серпня 2019 15:24
Статут Алвір 2017.pdf
23 серпня 2019 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 15:24
наказ АТ.pdf
23 серпня 2019 15:24
Витяг з ЄДР.rtf
23 серпня 2019 15:24
Алвир-Тандем Св-во НДС.jpg

Публічні документи

23 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
23 серпня 2019 17:31
9.imd
23 серпня 2019 17:31
Тенх завдання.pdf
23 серпня 2019 17:31
Договор.pdf
23 серпня 2019 17:31
Договор футб поля.pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 11 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 10 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 9 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 8 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 7 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 6 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 5 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 4 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 3 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 2 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
Акт 1 (школа).pdf
23 серпня 2019 17:31
GIZ Договор.pdf
23 серпня 2019 17:31
Фін звіт.pdf
23 серпня 2019 17:31
35775.jpg
23 серпня 2019 17:31
7154.jpg
23 серпня 2019 17:31
Техпаспорти.pdf
23 серпня 2019 17:31
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 17:31
Працівники 2.pdf
23 серпня 2019 17:31
Працівники 1.pdf
23 серпня 2019 17:31
Наявність МТБ.pdf
23 серпня 2019 17:31
Наявність досвіду.pdf
23 серпня 2019 17:31
Графік виконання.pdf
23 серпня 2019 17:31
Витяг.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 17:27
технічне завдання.pdf
23 серпня 2019 17:27
тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 17:27
субпідряд.pdf
23 серпня 2019 17:27
Статут ТАЙРОН БІЗНЕС.pdf
23 серпня 2019 17:27
Рішення ТАЙРОН БІЗНЕС.pdf
23 серпня 2019 17:27
Рішення про створення.pdf
23 серпня 2019 17:27
реєстрація.pdf
23 серпня 2019 17:27
публічні закупівлі.pdf
23 серпня 2019 17:27
працівники.pdf
23 серпня 2019 17:27
податки.pdf
23 серпня 2019 17:27
обладнання.pdf
23 серпня 2019 17:27
несудимість.pdf
23 серпня 2019 17:27
Наказ.pdf
23 серпня 2019 17:27
ліцензія.pdf
23 серпня 2019 17:27
корупція.pdf
23 серпня 2019 17:27
додаток.pdf
23 серпня 2019 17:27
Виписка.pdf
23 серпня 2019 17:27
банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"

ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА

ТОВ "БОГАРТ БУД"

ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
#41085012
Переможець 22 000 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
#41085012
22 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:13
Дод уг 1 дог 425.pdf укладений
11 листопада 2020 15:13
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:40
Договір № 425.pdf укладений
23 вересня 2019 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 534 183,86
UAH (в тому числі ПДВ 2 255 697,31 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість подальшого виконання робіт, враховуючи коригування проектно-кошторисної документації