Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 32 860 958,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 304,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 10:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 10:00 |
додаток 8.PDF | |
09 серпня 2019 10:00 |
ТД (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно пункту 23 Додатку 1 проект договору про закупівлю (Додаток 6), подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (за наявності).
Тобто Учасник подає проект договору про закупівлю з додатками, які ним складаються. Інші додатки (дефектний акт) є невід’ємною його частиною договору для формування повного комплекту документів при підписанні договору з Учасником-переможцем.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 вересня 2019 12:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-19-000008 ● 221dbe73128f49b585064df495a752c9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2019 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-09-000341-b 09.08.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-25 16:37:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу на закупівлю робіт з реконструкції міського стадіону на набережній р. Дніпро в м. Українка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-000341-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Яким чином здійснювався розгляд пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» в частині підписання документів директором Роженком М.В., який станом на дату подачі тендерної пропозиції (23.08.2019) не мав повноважень підпису, оскільки згідно наказу від 22.08.2019 «Про призначення директора «ТОВ Сіті-Строй 2017» з 23.08.2019 призначено директором Галкіна С.Є.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-25 17:32:36
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Подача пропозицій 9 серп. 10:03 – 24 серп. 11:00. Учасником ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» подано пропозицію на участь у процедурі закупівлі : "Реконструкція міського стадіону на набережній р. Дніпро в м.Українка".Тендерна пропозиція даного товариства була належним чином сформована 21.08.2019 року за підписом Директора Роженка М.В., який згідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань- був визначений керівником.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» були надані усі необхідні документи які підтверджують повноваження посадової особи на право підпису, а саме: протокол засновників, наказ про призначення, Статут, довідка про повноваження.
В період , який відповідно до інформації зазначеної на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено як прийом пропозицій- 9 серп. 10:03 – 24 серп. 11:00, у ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» відбулися зміни в керівництві:
22 серпня 2019 року було підписано Протокол загальних зборів засновників про зміну керівника, та наказ про вступ на посаду нового директора, подані документи про внесення змін до державного реєстру ЄДРПОУ, проте згідно закону «ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ЮОФОПГФ» , зміни про юридичну особу вважаються чинними з моменту державної реєстрації, тобто розміщення в ЄДРЮОФОПГФ інформації про результат проведених змін відомостей про юридичну особу.
На момент подачі та розміщення на електронному майданчику тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» зміни про керівника ще не були зареєстровані, а згідно інформації з відкритих реєстрів встановлених законом, Галкін С.Є. є директором з 27.08.2019 р., тому у частині формування та розміщення тендерної пропозиції у відкритому доступі порушення щодо права підпису тендерної пропозиції Директором Роженко М.В. – відсутні.
Також, зазначимо, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні інші нормативно-правові акти, у тому числі Тендерна документація не регулюють процедуру надання документів при зміні керівника під час проведення процедури кваліфікації учасника.
Аукціон за даною закупівлею було проведено 27.08.2019 року, тобто коли керівником вже був Галкін. Тендерна документація містить наступну вимогу :
У разі зменшення цінової пропозиції за результатом електронного аукціону Учасник торгів, що перебуває в статусі «Очікує рішення», повинен протягом 2-х робочих днів надіслати Замовнику в електронному вигляді та розмістити на веб-порталі уповноваженого органу відкориговану тендерну пропозицію (договірну ціну з додатками до неї).
Після завершення електронного аукціону на виконання цієї вимоги 29.08.2019 учасником були надані наступні документи за підписом нового директора Галкіна С.Є.( згідно змін про керівника, які вже буди зареєстровані у ЄДРЮОФОПГФ)
- Тендерна пропозиція (за результатами аукціону)
- Виписка з ЄДРПОУ Галкін
- Довідка про повноваження
- Наказ про призначення директора ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» Галкін
- Паспорт, код Галкін
- Протокол «СІТІ-СТРОЙ 2017» Галкін
- Кошторис. Українка
- 70. Imd
Після визнання ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» переможцем закупівлі 06.09.2019р.,
07.09.2019р. були надані документи, підтверджуючі відсутність підстав зазначених у ст .17 ЗУ Про публічні закупівлі в повному обсязі, визначеному у тендерній документації за підписом Галкіна, а саме:
- Відповідність ст. 17( для переможця) п. 8
- Відповідність ст. 17 (для переможця)
- Довідка ДФС
- Довідка МВС
Висновок : Учасник ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» ОБГРУНТОВАНО ВИЗНАЧЕНИЙ ПЕРЕМОЖЦЕМ, ПОРУШЕНЬ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРАВА ПІДПИСУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ВИЯВЛЕНО, ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ВІДСУТНІ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" |
32 099 874,40
UAH з ПДВ
|
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА |
29 829 601,98
UAH з ПДВ
|
25 985 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БОГАРТ БУД" |
31 477 437,37
UAH з ПДВ
|
25 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС" |
32 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" #41085012 |
Переможець |
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 15:13
|
Дод уг 1 дог 425.pdf | укладений |
11 листопада 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 10:40
|
Договір № 425.pdf | укладений |
23 вересня 2019 09:50
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 вересня 2019 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
13 534 183,86
UAH (в тому числі ПДВ 2 255 697,31 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Неможливість подальшого виконання робіт, враховуючи коригування проектно-кошторисної документації |