Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1, м. Білопілля вулиця Макаренка, 15
Очікувана вартість
1 295 961,00 UAH
UA-2019-08-09-000323-a ● 044c3b37c0ca424e9b75e29ad63ae846
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Білопільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147701 |
Вебсайт: | http://bilop-osvita.ucoz.ru/ |
Місцезнаходження: | 41800, Україна , Сумська обл., м. Білопілля, вул. Шевченка, 27 |
Контактна особа: |
Марина Наливайко +380990000841 marina.nalivayko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 11:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 11:10 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 1 295 961,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 959,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
844.59 метр квадратний
Капітальний ремонт покрівлі Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1, м. Білопілля вулиця Макаренка, 15 ( додаткові дотації з державного бюджету та кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41800, Україна, Сумська область, м.Білопілля, вул.Макаренка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерелом фінансуванн є додаткові додації з державного бюджету та кошти районного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 10:34 |
Тд капітальний ремонт покрівлі БСШ №1.doc | |
22 серпня 2019 10:34 |
зміни до Протоколу №5 .docx | |
20 серпня 2019 17:05 |
зміни до Протоколу №4.docx | |
19 серпня 2019 16:07 |
ЗМІНИ.doc | |
19 серпня 2019 16:07 |
Проект договору -новий.docx |
22 серпня 2019 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 серпня 2019 10:34 |
Тд капітальний ремонт покрівлі БСШ №1.doc
|
|||||||||
22 серпня 2019 10:34 |
зміни до Протоколу №5 .docx
|
|||||||||
20 серпня 2019 17:05 |
зміни до Протоколу №4.docx
|
|||||||||
19 серпня 2019 16:07 |
ЗМІНИ.doc
|
|||||||||
19 серпня 2019 16:07 |
Проект договору -новий.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000323-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"", Код ЄДРПОУ:01268012
Дата подання: 13 серпня 2019 10:33
Доповнення до матеріалів закупівлі
Доброго дня! Просимо розглянути пропозиції до матеріалів закупівлі
Тендерну документацію (ТД) доповнити слідуючими документами:
1. креслення покрівлі школи №1 (план,
2. відомість ресурсів.
Проект договору:
п.4.4.1., 4.4.2. розділу "Права та обов'язки сторін" суперечить п. 4.2.1.
п.4.4.24. фраза "письмового повідомлення" не має закінченого сенсу;
п.8.1. розділу 8 "Гарантійні строки якості виконаних робіт" в частині " і змонтованого обладнення", яке не передбачене у Технічному завдвнні (додаток3 ТД).
Розгорнути
Згорнути
Тендерну документацію (ТД) доповнити слідуючими документами:
1. креслення покрівлі школи №1 (план,
2. відомість ресурсів.
Проект договору:
п.4.4.1., 4.4.2. розділу "Права та обов'язки сторін" суперечить п. 4.2.1.
п.4.4.24. фраза "письмового повідомлення" не має закінченого сенсу;
п.8.1. розділу 8 "Гарантійні строки якості виконаних робіт" в частині " і змонтованого обладнення", яке не передбачене у Технічному завдвнні (додаток3 ТД).
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2019 09:19
Шановний учаснику, ваші пропозиції щодо внесення доповнень до Тендерної документації та змін в проект договору буде розглянуто тендерним комітетом та буде доповнено відповідні матеріали до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000323-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2177204635
Дата подання: 11 вересня 2019 19:12
Не правомірність визнання переможцем
ФОП Карга О.Б., повідомляю, що визнання переможцем ТОВ «Будмарка», є не правомірним з таких причин:
1. Згідно ТД Учасник повинен надати аналогічний договір на виконання робіт аналогічних робіт до предмету закупівлі, тобто ремонт покрівлі. ТОВ «Будмарка» надали договір на роботи із заміни вікон та дверей, хоча предметом закупівлі є ремонт покрівлі. А також цей договір ТОВ «Будмарка» виконувало для іншого учасника закупівлі ТОВ «В.Ч, Груп», що наводить на думку про змову цих учаників.
2. Згідно розділу V пункту 2 ТД Учасник торгів, пропозиція якого знаходиться на розгляді та/чи є найнижчою за результатом проведеного аукціону (якщо ціна змінилася), протягом 3-х робочих днів повинен розмістити на веб-порталі уповноваженого органу:
- тендерну (цінову) пропозицію згідно Додатку № 2 з урахуванням проведеного аукціону (в електронному вигляді, сканованому в форматі pdf); - договірну ціну з розрахунками;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів
ТОВ «Будмарка» не виконала цю вимогу.
3. Дата складання кошторисних розрахунків зазначена раніше оголошення тендеру.
4. У кошторисних розрахунках не вірно вказана назва предмету закупівлі.
5. У довідці про наявність обладнання, зазначені машини та механізми (екскаватор, асфальтоукладач, котки дорожні і т.п.), хоча ці механізми не відповідають предмету закупівлі та згідно підсумкової відомості ресурсів, Учасник не планував їх залучення.
6. Вартість у договірній ціні та у зведеному кошторисному розрахунку відрізняється.
7. Згідно Додатків Д та Е, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-1:2013, коефіцієнти на прибуток та адміністративні витрати, для ремонтужитла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою повинні бути 6,8 та 1,23 грн./люд.год. відповідно. Згідно наданої пояснювальної записки у Учасника ці коефіцієнти вказані у розмірі 16,1 та 1,6 грн./люд./год, що не відповідає діючим нормам. А також, розрахунки скадені не в поточній редакції АВК.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно ТД Учасник повинен надати аналогічний договір на виконання робіт аналогічних робіт до предмету закупівлі, тобто ремонт покрівлі. ТОВ «Будмарка» надали договір на роботи із заміни вікон та дверей, хоча предметом закупівлі є ремонт покрівлі. А також цей договір ТОВ «Будмарка» виконувало для іншого учасника закупівлі ТОВ «В.Ч, Груп», що наводить на думку про змову цих учаників.
2. Згідно розділу V пункту 2 ТД Учасник торгів, пропозиція якого знаходиться на розгляді та/чи є найнижчою за результатом проведеного аукціону (якщо ціна змінилася), протягом 3-х робочих днів повинен розмістити на веб-порталі уповноваженого органу:
- тендерну (цінову) пропозицію згідно Додатку № 2 з урахуванням проведеного аукціону (в електронному вигляді, сканованому в форматі pdf); - договірну ціну з розрахунками;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів
ТОВ «Будмарка» не виконала цю вимогу.
3. Дата складання кошторисних розрахунків зазначена раніше оголошення тендеру.
4. У кошторисних розрахунках не вірно вказана назва предмету закупівлі.
5. У довідці про наявність обладнання, зазначені машини та механізми (екскаватор, асфальтоукладач, котки дорожні і т.п.), хоча ці механізми не відповідають предмету закупівлі та згідно підсумкової відомості ресурсів, Учасник не планував їх залучення.
6. Вартість у договірній ціні та у зведеному кошторисному розрахунку відрізняється.
7. Згідно Додатків Д та Е, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-1:2013, коефіцієнти на прибуток та адміністративні витрати, для ремонтужитла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою повинні бути 6,8 та 1,23 грн./люд.год. відповідно. Згідно наданої пояснювальної записки у Учасника ці коефіцієнти вказані у розмірі 16,1 та 1,6 грн./люд./год, що не відповідає діючим нормам. А також, розрахунки скадені не в поточній редакції АВК.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 11:01
Шановний учаснику, Ваша вимога прийнята до уваги тендерним комітетом, прийняте рішення опубліковане в Протоколі №9 від 13.09.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000323-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Змисля П.С., Код ЄДРПОУ:3239006934
Дата подання: 24 вересня 2019 13:40
Скарга
Фізична особа- підприємець Змисля Павло Сергійович не згоден з протоколом №11 засідання тендерного комітету відділу освіти Білопільської райдержадміністрації від 13.09.2019року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 15:10
Шановний учаснику! Подана вами тендерна пропозиція була розглянута тендерним комітетом, всі недоліки зазначені та опубліковані в Протоколі №11 від 13.09.2019 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" |
980 004,92
UAH з ПДВ
|
964 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макущенко Олександр Володимирович |
1 295 924,38
UAH з ПДВ
|
965 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДМАРКА" |
1 044 417,26
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 080 357,35
UAH з ПДВ
|
989 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Змисля П.С. |
1 150 409,00
UAH з ПДВ
|
1 079 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" |
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" #2177204635 |
Відхилено |
964 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 14:20
|
ФОП Макущенко Олександр Володимирович #3182704334 |
Відхилено |
965 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 08:28
|
ТОВ "БУДМАРКА" #40814542 |
Рішення скасоване |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 11:02
|
ТОВ "БУДМАРКА" #40814542 |
Відхилено |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 11:13
|
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #30759915 |
Відхилено |
989 500,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 13:15
|
ФОП Змисля П.С. #3239006934 |
Відхилено |
1 079 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 15:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" #41671477 |
Відхилено |
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 15:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 вересня 2019 15:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі