Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки для оптики
Очікувана вартість
33 756,00 UAH
UA-2019-08-09-000278-a 69875b1f2d53468c9c29c94fc446622a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарина Бондар

+380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Дарина Бондар
+380442540108
daryna.bondar@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 33 756,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Місце поставки товарів: відповідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Загальна кількість – 68 уп./100шт
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Строк доставки – протягом 30 днів після отримання заявки на поставку
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 упаковка
Серветки для оптики
Джерело фінансування: кошти Національного банку України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін акту про приймання-передавання Товару відповідної партії, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 10:32
Додаток 6_Проект договору.docx
09 серпня 2019 10:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від вказаної торгової марки або моделі, за умови їх відповідності технічним характеристикам та вимогам до товару, вказаним в Додатку 1 до тендерної документації, методом заповнення документу “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації” (Додаток 5 до тендерної документації), у якому необхідно зазначити повну назву товару, виробника, торгову марку та фактичні технічні характеристики, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до форм документів, які учасник повинен заповнити та подати у складі своєї пропозиції (Додаток 4 до тендерної документації «Таблиця цін», Додаток 5 до тендерної документації «Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації»), замовник вимагає надати інформацію, зазначену у вашому питанні, а саме: повну назву, виробника та торгову марку товару, який пропонує учасник.
Щодо питання 3: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІГА ЛТД" 30 436,80
UAH з ПДВ
30 436,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:07
Устав.pdf
23 серпня 2019 16:07
Тендерна_пропозиція.pdf
23 серпня 2019 16:07
Таблица_цен.pdf
23 серпня 2019 16:07
СЕРТИФИКАТ PGI.pdf
23 серпня 2019 16:07
СвідоцтвоПДВ.pdf
23 серпня 2019 16:07
Досвід_виконання.pdf
23 серпня 2019 16:07
Довідка_ст17.pdf
23 серпня 2019 16:07
Довідка_ГКУ.pdf
23 серпня 2019 16:07
TDS VERACLEAN POLISH PLUS - EN.pdf
23 серпня 2019 16:07
STATIC DECAY.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІГА ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 серпня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій