Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка з мобільною стійкою)
Очікувана вартість
48 075,00 UAH
UA-2019-08-09-000197-c ● 49460e460d2f49d3bb666b8819384586
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611422 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64 |
Контактна особа: |
Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна +380612260583 tvoz_dzo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 13:29 |
Очікувана вартість: | 48 075,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка з мобільною стійкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Тургенєва, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підставою для здійснення розрахунків є: - товарна (видаткова) накладна на товар, який доставлений, вивантажений у місці поставки; - акт приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 11:09 |
Додаток_3_лист-згода.docx | |
09 серпня 2019 11:09 |
Додаток_2_проект договору.docx | |
09 серпня 2019 11:09 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx | |
09 серпня 2019 11:09 |
1-ТД_інтерактивне обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:47
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На торги не допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі які прописані в закупівлі.
Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною
Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000197-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 серпня 2019 13:08
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний замовник, згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви зобов'язані в обов'язковому порядку у відкритих торгах роглядати товари які є еквівалентом зазначених у Вашій тендерної документації. Незважаючи на очікувану вартість процедура закупівлі зазначена як Відкриті торги. Вимагаємо надати обгрунтоване пояснення чому відкриті торги проведені з порушенням чинного законодавства на що вказує протокол про дискваліфікацію ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" де зазначено що запропонован не той товар що вимагався. Ще раз зазначаємо що у відкритих торгах замовник обов'язково повинен розглядати еквівалент товару, ОБОВ'ЯЗКОВО!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 16:17
Згідно п.п. 3 п.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічному завданні вимогам та характеристикам. Запропонований ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" товар не відповідає критеріям. А саме: всупереч вимогам п. 6 розділу 3 тендерної документації Учасником запропоновано тип сенсору інтерактивної дошки- інфрачервоні датчики, а не DViT, що є погіршенням якісних характеристик. В зв’язку з цим вважаємо претензію учасника необґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000197-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 серпня 2019 13:11
Обгрунтування рішення
Шановний замовник, обгрунтуйте будь ласка яким чином дата видачі відгука на вже виконаний договір впливає на якість товару та є вирішальним при виборі постачальника?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 16:14
Відповідь:
Згідно п. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. В нашому випадку мова йде про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з відповідними критеріями, а саме:
- довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі;
- договір(и) відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше 2-місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Згідно п. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. В нашому випадку мова йде про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з відповідними критеріями, а саме:
- довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі;
- договір(и) відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше 2-місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
40 620,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 10:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" #41721040 |
Переможець |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 17:11
|
підписаний контракт | укладений |
09 вересня 2019 17:05
|