Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка з мобільною стійкою)
Очікувана вартість
48 075,00 UAH
UA-2019-08-09-000197-c 49460e460d2f49d3bb666b8819384586
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна

+380612260583 tvoz_dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської Ради
Код ЄДРПОУ: 37611422
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Поштова, 64
Контактна особа: Колонтаєвська Зінаїда Сергіївна
+380612260583
tvoz_dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:29
Очікувана вартість: 48 075,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка з мобільною стійкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Тургенєва, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підставою для здійснення розрахунків є: - товарна (видаткова) накладна на товар, який доставлений, вивантажений у місці поставки; - акт приймання-передачі товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 11:09
Додаток_3_лист-згода.docx
09 серпня 2019 11:09
Додаток_2_проект договору.docx
09 серпня 2019 11:09
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
09 серпня 2019 11:09
1-ТД_інтерактивне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:47
Дата відповіді: 12 серпня 2019 09:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги не допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі які прописані в закупівлі.
Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000197-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 серпня 2019 13:08
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний замовник, згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви зобов'язані в обов'язковому порядку у відкритих торгах роглядати товари які є еквівалентом зазначених у Вашій тендерної документації. Незважаючи на очікувану вартість процедура закупівлі зазначена як Відкриті торги. Вимагаємо надати обгрунтоване пояснення чому відкриті торги проведені з порушенням чинного законодавства на що вказує протокол про дискваліфікацію ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" де зазначено що запропонован не той товар що вимагався. Ще раз зазначаємо що у відкритих торгах замовник обов'язково повинен розглядати еквівалент товару, ОБОВ'ЯЗКОВО!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 16:17
Згідно п.п. 3 п.1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічному завданні вимогам та характеристикам. Запропонований ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" товар не відповідає критеріям. А саме: всупереч вимогам п. 6 розділу 3 тендерної документації Учасником запропоновано тип сенсору інтерактивної дошки- інфрачервоні датчики, а не DViT, що є погіршенням якісних характеристик. В зв’язку з цим вважаємо претензію учасника необґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000197-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 серпня 2019 13:11
Обгрунтування рішення
Шановний замовник, обгрунтуйте будь ласка яким чином дата видачі відгука на вже виконаний договір впливає на якість товару та є вирішальним при виборі постачальника?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 16:14
Відповідь:
Згідно п. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. В нашому випадку мова йде про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з відповідними критеріями, а саме:
- довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) з постачання товару, що є предметом закупівлі;
- договір(и) відповідно до довідки;
- відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше 2-місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 40 620,00
UAH з ПДВ
40 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:13
26. Сертифікат ISO.pdf
22 серпня 2019 15:13
23. Довідка стаття 17.pdf
22 серпня 2019 15:13
22. Статут завірений.pdf
22 серпня 2019 15:13
21. Статут.pdf
22 серпня 2019 15:13
17. Проект договору.pdf
22 серпня 2019 15:13
12. Довідка з банку 2.pdf
22 серпня 2019 15:12
11. Довідка з банку 1.pdf
22 серпня 2019 15:12
7. Паспорт та код.pdf
22 серпня 2019 15:12
1. Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:12
32. Довідка з МВС.pdf
22 серпня 2019 15:12
31. Анкета учасника.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 11:46
Інші документи.zip
22 серпня 2019 11:46
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 11:46
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 40 620,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:27

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

29 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:15
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:15
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:24
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 17:11
підписаний контракт укладений
09 вересня 2019 17:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 48 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 000,00 UAH)