Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора по пров. Червонопартизанському, вул. Робочій, вул. Шевченка в м. Дунаївці Хмельницької області від КНС-2 до перехрестя з вул. Гагаріна з влаштуванням нового гасильного колодязя і проведення реконструкції КНС-2
Очікувана вартість
2 614 230,60 UAH
UA-2019-08-09-000158-c ● f99d955db9414e0881bce8e346931280
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дунаєвецька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04060714 |
Вебсайт: | http://dunrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто, Дунаївці |
Контактна особа: |
Їжак Ольга Миколаївна +380385833185 dunorg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 13:17 |
Очікувана вартість: | 2 614 230,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ділянки напірного каналізаційного колектора по пров. Червонопартизанському, вул. Робочій, вул. Шевченка в м. Дунаївці Хмельницької області від КНС-2 до перехрестя з вул. Гагаріна з влаштуванням нового гасильного колодязя і проведення реконструкції КНС-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький район, м. Дунаївці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р. попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцять) % від вартості робіт, що фінансуються в 2019 році на строк не більше 90 календарних днів за рахунок коштів з місцевого бюджету | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює наступні платежі за виконані роботи на підставі актів за формою КБ-3 і КБ-2, підписані уповноваженими представниками сторін за рахунок коштів з місцевого бюджету | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 16:45 |
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019 20.08.doc | |
21 серпня 2019 16:45 |
5 - Тендерна документація колектор зміни 20.08.2019.doc | |
19 серпня 2019 15:03 |
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019(1) 19.08.2019.doc | |
19 серпня 2019 15:03 |
5 - Тендерна документація колектор зміни 19.08.2019.doc |
21 серпня 2019 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2019 16:45 |
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019 20.08.doc
|
||||||
21 серпня 2019 16:45 |
5 - Тендерна документація колектор зміни 20.08.2019.doc
|
||||||
19 серпня 2019 15:03 |
Таблиця ЗМІН ДО ТД 2019(1) 19.08.2019.doc
|
||||||
19 серпня 2019 15:03 |
5 - Тендерна документація колектор зміни 19.08.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000158-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Поділля-Євробуд", Код ЄДРПОУ:41871879
Дата подання: 04 вересня 2019 14:08
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" скарга- звернення до замовника
Ознайомившись із протоколом № 63 від 03.09.2019 засідання тендерного комітету Дунаєвецької міської ради, ТзОВ "Поділля Євробуд" зроблено наступний аналіз, що відповідно пункту 7 Розділу ІІІ Тендерної документації процедури відкритих торгів: " У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору на закупівлю". Тому на підставі вище вказаного вважаю, що тендерним комітетом Дунаєвецької міської ради було прийняте неправомірне рішення щодо вимог про залучення суб¦єкта субпідряду. Також у вищевказаному протоколі вказано що відсутній лист відгук замовника, аналогії виконання договорів, зазначеної у ТД, у довільній формі про виконання аналогічних договорів підряду, то уся інформація по даних договорах знаходиться у вільному доступі мережі інтернет на сайті ДЗО ПРОЗОРО, тому у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" виконання аналогічних договорів можна переглядати у системі ПРОЗОРО.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 11:52
Доброго дня. На Ваше звернення щодо причин дискваліфікації тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом відхилено Вашу тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Зокрема, щодо не надання відгуків до аналогічних договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право Замовника, у випадку не надання будь – якого документу Учасником в складі тендерної пропозиції, знаходити ці документи в системі публічних закупівель, зокрема інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. Натомість , пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Вами в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання 2 договорів, 2 аналогічних договорів, але жодного відгуку що свідчить про виконання аналогічного договору, інформація про який вказана в довідці, що не відповідає п. 5 розділу ІІІ ТД.
Аналогічно, по інформації про залучення субпідрядників. Тендерною документацією передбачено надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт за формою згідно додатку №4 до ТД.
Вами надано вказану інформацію, однак при цьому у формі № 4 передбачено надання копії ліцензії та/або дозволів субпідрядників необхідних для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити; оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Тобто, у випадку заповнення вказаної форми – необхідно було надати вказані документи.
Крім того, п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Тобто, у випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору на закупівлю, відповідну інформацію потрібно було зазначити в поясненні, а форму № 4 не заповнювати взагалі.
Статтею 30 Закону передбачено обов’язок, а не право Замовника відхилити тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Отже, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозиції на підставі п. 1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння!
Тендерним комітетом відхилено Вашу тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Зокрема, щодо не надання відгуків до аналогічних договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право Замовника, у випадку не надання будь – якого документу Учасником в складі тендерної пропозиції, знаходити ці документи в системі публічних закупівель, зокрема інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. Натомість , пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Вами в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання 2 договорів, 2 аналогічних договорів, але жодного відгуку що свідчить про виконання аналогічного договору, інформація про який вказана в довідці, що не відповідає п. 5 розділу ІІІ ТД.
Аналогічно, по інформації про залучення субпідрядників. Тендерною документацією передбачено надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт за формою згідно додатку №4 до ТД.
Вами надано вказану інформацію, однак при цьому у формі № 4 передбачено надання копії ліцензії та/або дозволів субпідрядників необхідних для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити; оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Тобто, у випадку заповнення вказаної форми – необхідно було надати вказані документи.
Крім того, п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Тобто, у випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору на закупівлю, відповідну інформацію потрібно було зазначити в поясненні, а форму № 4 не заповнювати взагалі.
Статтею 30 Закону передбачено обов’язок, а не право Замовника відхилити тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Отже, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозиції на підставі п. 1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000158-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Поділля-Євробуд", Код ЄДРПОУ:41871879
Дата подання: 04 вересня 2019 14:08
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" скарга- звернення до замовника
Ознайомившись із протоколом № 63 від 03.09.2019 засідання тендерного комітету Дунаєвецької міської ради, ТзОВ "Поділля Євробуд" зроблено наступний аналіз, що відповідно пункту 7 Розділу ІІІ Тендерної документації процедури відкритих торгів: " У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору на закупівлю". Тому на підставі вище вказаного вважаю, що тендерним комітетом Дунаєвецької міської ради було прийняте неправомірне рішення щодо вимог про залучення суб¦єкта субпідряду. Також у вищевказаному протоколі вказано що відсутній лист відгук замовника, аналогії виконання договорів, зазначеної у ТД, у довільній формі про виконання аналогічних договорів підряду, то уся інформація по даних договорах знаходиться у вільному доступі мережі інтернет на сайті ДЗО ПРОЗОРО, тому у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" виконання аналогічних договорів можна переглядати у системі ПРОЗОРО.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 11:52
Доброго дня. На Ваше звернення щодо причин дискваліфікації тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом відхилено Вашу тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Зокрема, щодо не надання відгуків до аналогічних договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право Замовника, у випадку не надання будь – якого документу Учасником в складі тендерної пропозиції, знаходити ці документи в системі публічних закупівель, зокрема інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. Натомість , пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Вами в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання 2 договорів, 2 аналогічних договорів, але жодного відгуку що свідчить про виконання аналогічного договору, інформація про який вказана в довідці, що не відповідає п. 5 розділу ІІІ ТД.
Аналогічно, по інформації про залучення субпідрядників. Тендерною документацією передбачено надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт за формою згідно додатку №4 до ТД.
Вами надано вказану інформацію, однак при цьому у формі № 4 передбачено надання копії ліцензії та/або дозволів субпідрядників необхідних для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити; оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Тобто, у випадку заповнення вказаної форми – необхідно було надати вказані документи.
Крім того, п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Тобто, у випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору на закупівлю, відповідну інформацію потрібно було зазначити в поясненні, а форму № 4 не заповнювати взагалі.
Статтею 30 Закону передбачено обов’язок, а не право Замовника відхилити тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Отже, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозиції на підставі п. 1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння!
Тендерним комітетом відхилено Вашу тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Зокрема, щодо не надання відгуків до аналогічних договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право Замовника, у випадку не надання будь – якого документу Учасником в складі тендерної пропозиції, знаходити ці документи в системі публічних закупівель, зокрема інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. Натомість , пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Вами в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання 2 договорів, 2 аналогічних договорів, але жодного відгуку що свідчить про виконання аналогічного договору, інформація про який вказана в довідці, що не відповідає п. 5 розділу ІІІ ТД.
Аналогічно, по інформації про залучення субпідрядників. Тендерною документацією передбачено надання інформації про субпідрядні організації, яких Учасник планує залучити для виконання робіт за формою згідно додатку №4 до ТД.
Вами надано вказану інформацію, однак при цьому у формі № 4 передбачено надання копії ліцензії та/або дозволів субпідрядників необхідних для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити; оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені.
Тобто, у випадку заповнення вказаної форми – необхідно було надати вказані документи.
Крім того, п. 5 розділу ІІІ ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Тобто, у випадку залучення субпідрядних організацій в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору на закупівлю, відповідну інформацію потрібно було зазначити в поясненні, а форму № 4 не заповнювати взагалі.
Статтею 30 Закону передбачено обов’язок, а не право Замовника відхилити тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Отже, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозиції на підставі п. 1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2019-08-09-000158-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Поділля-Євробуд", Код ЄДРПОУ:41871879
Дата подання: 04 вересня 2019 14:48
Скарга
У протоколі ном. 63 від 03.09.2019 засідання тендерного комітету Дунаєвецької міської ради зазначено, що відсутня довідка у довільній формі на право підпису. Аналогія права підпису визначена у Статуті ТзОВ "Поділля Євробуд" та в наказі про призначення директора ТзОВ "Поділля Євробуд". Дані документи пройшли реєстрацію згідно чинного законодавства.
Тому прошу переглянути рішення про дискваліфікацію нас як переможця.
Розгорнути
Згорнути
Тому прошу переглянути рішення про дискваліфікацію нас як переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 11:53
Доброго дня. На Ваше звернення щодо причин дискваліфікації тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом відхилено Вашу тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Зокрема, згідно вимог п. 2 розділу VI Тендерної документації - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка про особу, уповноважену на підписання договору, а також відомості про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів, що суперечить вимогам ТД.
Статтею 30 Закону передбачено обов’язок, а не право Замовника відхилити тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозиції на підставі п. 1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння!
Тендерним комітетом відхилено Вашу тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Зокрема, згідно вимог п. 2 розділу VI Тендерної документації - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка про особу, уповноважену на підписання договору, а також відомості про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів, що суперечить вимогам ТД.
Статтею 30 Закону передбачено обов’язок, а не право Замовника відхилити тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник вимушений був відхилити Вашу тендерну пропозиції на підставі п. 1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння!
Інформація про відміну
Дата відміни
03 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі