Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електровозів ВЛ
Очікувана вартість
599 400,00 UAH
UA-2019-08-09-000105-c a47a95e2076e4c2cbe30839f944cea2f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:12
Очікувана вартість: 599 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
Стержень (комплект з втулкою )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 10:04
5002252460 ТД (Запасні частини до електровозів ВЛ).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-000105-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 23 серпня 2019 02:16
Просимо внести зміни до тендерної документації
Пунктом 6.3. тендерної документації встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, вказані в Додатку №1 п.Б, що підтверджують відсутність підстав, відмови в участі у процедурі закупівлі. Зазначені документи подаються переможцем в електронному вигляді шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу у форматі .pdf або.jpg або надається на паперовому носії шляхом надсилання на поштову адресу замовника (79025, м. Львів, вул. Широка,2).
Згідно до п.п.3. п.Б Додатку №1 тендерної документації документи, які повинен подати переможець для підтвердження сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України: 3.1. Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або інформація, видана органами Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості.
Пунктом 4. Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 встановлено, що довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Частиною 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Частиною 6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно замовник може прийняти рішення про визнання учасника переможцем у будь-який день у проміжку від 5-ти до 20-ти робочих днів. Відповідно учаснику, пропозиція якого визнана найбільш економічно-вигідною за результатами аукціону не можливо спрогнозувати, у який саме строк замовити довідку ДФС , щоб вона була чинна на дату прийняття рішення про визначення переможця торгів.
Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 встановлено,що довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 18:29
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ 599 280,00
UAH
599 280,00
UAH
Документи
ФОП Задорожна Наталя Вікторівна 599 400,00
UAH
599 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:05
18 технічна специфікація.pdf
03 вересня 2019 15:05
16 креслення.pdf
03 вересня 2019 15:05
15 паспорта.pdf
03 вересня 2019 15:05
14 дані на товар.pdf
03 вересня 2019 15:05
13 лист про сертифікацію.pdf
03 вересня 2019 15:05
10 Статут.pdf
03 вересня 2019 15:05
7 цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 15:05
4 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
03 вересня 2019 15:05
1 довідка про учасника.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:01
тех специфікація.pdf
03 вересня 2019 15:01
пропозиція.pdf
03 вересня 2019 15:01
креслення.jpg
03 вересня 2019 15:01
довідка про працівників.pdf
03 вересня 2019 15:01
дані про учасника.pdf
03 вересня 2019 15:01
Витяг ед. податку 25.11.2016.PDF
03 вересня 2019 15:01
Виписка 10.11.2016.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ

ФОП Задорожна Наталя Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ
#36562474
Відхилено 599 280,00
UAH
11 вересня 2019 16:06
ФОП Задорожна Наталя Вікторівна
#3019201846
Відхилено 599 400,00
UAH
11 вересня 2019 16:11

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2019 16:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі