Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту «Будівництво приміщення для зберігання спортивного інвентарю, снігоущільнювальної техніки, автотранспорту, тощо на території «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської обл.»
Очікувана вартість
30 512 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002904-b 891324460f464aa7b9e8066d63e49885
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бартлевич

+380684753459
+380734344010
zrsc_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підприємство "Західний реабілітаційно-спортивний центр" Національного комітету спорту інвалідів України
Код ЄДРПОУ: 34105878
Вебсайт: http://westsportcenter.com.ua
Місцезнаходження: 82536, Україна , Львівська обл., с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Контактна особа: Юлія Бартлевич
+380684753459,+380734344010
zrsc_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:43
Очікувана вартість: 30 512 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по проекту «Будівництво приміщення для зберігання спортивного інвентарю, снігоущільнювальної техніки, автотранспорту, тощо на території «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської обл.». Джерело фінансування закупівлі. кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82536, Україна, Львівська область, с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:49
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
30 серпня 2019 16:49
перелік змін 2.pdf
22 серпня 2019 16:11
повідомлення про внесення змін.pdf
22 серпня 2019 16:11
Додаток №2 (нова редакція).docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №3.docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №4.docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №1.docx
30 серпня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:49
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
22 серпня 2019 16:11
Тендерна документація (нова редакція).doc
08 серпня 2019 17:09
Тендерна документація.doc
30 серпня 2019 16:49
перелік змін 2.pdf
22 серпня 2019 16:11
повідомлення про внесення змін.pdf
22 серпня 2019 16:11
Додаток №2 (нова редакція).docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №2.docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №3.docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №4.docx
08 серпня 2019 17:09
Додаток №1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАДБУД" 30 485 666,40
UAH з ПДВ
30 485 666,40
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Будкомплект Плюс" 30 506 829,60
UAH з ПДВ
30 506 829,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 13:12
довідка МВС (2).pdf
06 вересня 2019 10:55
Зміни 03.09.2019.zip
06 вересня 2019 10:55
ПВР.zip
06 вересня 2019 10:55
ГЛ+сертифікати.zip
06 вересня 2019 10:55
Розрахунки.zip
06 вересня 2019 10:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 16:13
iНФОРМАЦiЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
06 вересня 2019 16:13
ШТАТНИЙ РОЗКЛАД.pdf
06 вересня 2019 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 16:13
СТАТУТ-24_12_12.pdf
06 вересня 2019 16:13
СВiДОЦТВО ПДВ.pdf
06 вересня 2019 16:13
ПIДПИСАНИЙ_GarLIST 6331.pdf
06 вересня 2019 16:13
Протокол.pdf
06 вересня 2019 16:13
ПРОТОКОЛ-НАКАЗ-ШУМИЛО.pdf
06 вересня 2019 16:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 вересня 2019 16:13
ПАСПОРТШУМИЛО.pdf
06 вересня 2019 16:13
ЛiЦЕНЗiЯ-2014.pdf
06 вересня 2019 16:13
кошторисна документацiя.pdf
06 вересня 2019 16:13
ДОГОВiР-ЛЬВiВГАЗ_.pdf
06 вересня 2019 16:12
ДОГОВIР-КЗ-ЛОБСМЕ.pdf
06 вересня 2019 16:12
ДОВiДКА ЩОДО СТ 17 ЗАКОНУ.pdf
06 вересня 2019 16:12
ДОВIДКА ПРО КОРУПЦIЮ.pdf
06 вересня 2019 16:12
ДОВIДКА ПРО БАНКРУТСТВО.pdf
06 вересня 2019 16:12
ДОВiДКА МВС.pdf
06 вересня 2019 16:12
ГАРАНТiЯ-САНКЦiЇ.pdf
06 вересня 2019 16:12
ГАРАНТIЙНИЙ ЛИСТ 1.pdf
06 вересня 2019 16:12
ВИТЯГ З ЄДР-30_05_2019.pdf
06 вересня 2019 16:12
ВИПИСКА З ЄДР 02_10_14.pdf
06 вересня 2019 16:12
БАЗА-ОБЛАДНАННЯ.pdf
06 вересня 2019 16:12
АНТИКОРУПЦIЙНА ПРОГРАМА.pdf
06 вересня 2019 16:12
АНАЛОГiЧНi-ДОГОВОРИ.pdf
06 вересня 2019 16:12
АКТИ ДО ДОГ 146 ВiД 12_12_2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАДБУД"

Приватне підприємство "Будкомплект Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАДБУД"
#34814707
Переможець 30 485 666,40
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАДБУД"
#34814707
30 485 666,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 11:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:34
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 16:15
додаткова угода 4_.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:12
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:11
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:47
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 12:20
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 12:19
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:33
договір № 01-19 від 30.09.19.pdf укладений
30 вересня 2019 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни викладено в прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: №01/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 155 042,06
UAH (в тому числі ПДВ 2 025 840,34 UAH)