Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

,,33160000-9 Устаткування для операційних блоків” (1.Апарат високочастотний електрохірургічний, 2.Монітор, 3.Операційно-оглядова лампа, 4.Стіл механічно-операційний, 5.Апарат штучної вентиляції легень, 6.Портативний медичний аспіратор) – 6 найменувань.
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002727-b 651f387be0ec4555bb3f3355f96a764a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Георгіївна Осіпова

+380679880899 kremroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01999632
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
Контактна особа: Інна Георгіївна Осіпова
+380679880899
kremroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
(1.Апарат високочастотний електрохірургічний, 2.Монітор, 3.Операційно-оглядова лампа, 4.Стіл механічно-операційний, 5.Апарат штучної вентиляції легень, 6.Портативний медичний аспіратор) – 6 найменувань. (спеціальні кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:40
Додаток 4 Лист-згода на оброб. перс.дан.docx
08 серпня 2019 16:40
Додаток 2 Форма Тендерна пропозиція.docx
08 серпня 2019 16:40
Додаток 3.docx
08 серпня 2019 16:40
Додаток 1 МТВ.docx
08 серпня 2019 16:40
Додаток 5 Проект договору.docx
08 серпня 2019 16:40
ТД 33160000-9 Устаткув.для оперблок. 2019р.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 991 170,00
UAH з ПДВ
991 170,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна 999 900,00
UAH з ПДВ
999 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 09:07
6. Тендерна пропозиц_я.pdf
04 вересня 2019 09:07
5. Дов_дка корупц_я С_некс.pdf
04 вересня 2019 09:07
2. Дов_дка МВС.pdf
04 вересня 2019 09:07
1. Дов_дка ДП_.pdf
22 серпня 2019 10:49
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2019 15:31
Електронний підпис
20 серпня 2019 15:28
Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"

Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
Переможець 991 170,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
991 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:39
Документи до Договору.pdf укладений
21 липня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 10:12
Дод.угода 4 Устат.для опербл.pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 15:58
Дод.угода 3 Устат.для опербл..pdf зміни до договору
12 березня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 16:15
Дод.угода 2 Устат.для опербл.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:18
Дод.угода 1 Устат.для опербл.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 10:43
Договір №178 Уст.для опер.бл.pdf укладений
16 вересня 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Дія договору продовжується до 31.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Залишок заборгованості по Договору на 2020 рік складає: 990 747 грн 00 коп. (дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот сорок сім гривень 00 копійок). Загальна сума договору залишається незмінною та становить: 991 170 грн 00 коп. (дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сто сімдесят гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 30.06.2020р, залишок заборгованості по Договору на 2020 рік складає: 980 274 грн 00 коп. (дев’ятсот вісімдесят тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок). Загальна сума договору залишається незмінною та становить: 991 170 грн 00 коп. (дев’ятсот дев’яносто одна тисяча сто сімдесят гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. 1) Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2020р. Загальна сума Договору залишається незмінною та становить: 991 170 грн 00 коп. (дев'ятсот дев'яносто одна тисяча сто сімдесят гривень 00 копійок). 2) Змінити пункт 4.2. Договору та викласти його наступного змісту: "4.2. Оплата за товари здійснюється Покупцем до 15 липня 2020 року включно.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 991 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 842,90 UAH)