Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування: послуга з розробки проекту “Розроблення історико-архітектурного опорного плану міста Сокаль”
Очікувана вартість
402 304,33 UAH
UA-2019-08-08-002637-b ● e4e43c7b06c7460da87ea476530828b0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сокальської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056279 |
Вебсайт: | http://miskrada.sokal.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., м. Сокаль, вул. Шептицького, 44 |
Контактна особа: |
Сергій Марчук +380672542064 miskradasokal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 402 304,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Під кількістю 1 послуга слід розуміти послуги в об'ємах відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування: послуга з розробки проекту “Розроблення історико-архітектурного опорного плану міста Сокаль”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
ДК 015-97: I.2 19.00 — Архітектура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 12:05 |
4-Рішення про внесення змін.docx | |
16 серпня 2019 12:05 |
Сокаль МР ТД Нова редакція.docx | |
08 серпня 2019 16:27 |
Техн_завдання.docx | |
08 серпня 2019 16:26 |
Проект договора архітект.docx |
16 серпня 2019 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2019 12:05 |
4-Рішення про внесення змін.docx
|
|||
16 серпня 2019 12:05 |
Сокаль МР ТД Нова редакція.docx
|
|||
08 серпня 2019 16:27 |
Техн_завдання.docx
|
|||
08 серпня 2019 16:26 |
Проект договора архітект.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оплати Учасником процедури закупівлі послуг консультантів
Дата подання: 13 серпня 2019 15:32
Дата відповіді: 15 серпня 2019 15:55
Пункт 2.1. Розділу "Інша інформація" тендерної документації містить наступну вимогу: "Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 4 000,00 (чотири тисячі гривень, 00 коп.).
По-перше, основне юридичне значення ст. 6 ЦК України полягає в закріпленні презумпції диспозитивного значення актів цивільного законодавства, що проявляється в наданні сторонам права в договорі відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини за згодою між собою. При цьому норми актів цивільного законодавства мають імперативне значення лише тоді, коли це прямо передбачено відповідними спеціальними правилами.
Спеціальні правила викладені у Законі україни "Про публічні закупівлі"..
По- друге, стаття 511 ЦК України, третя особа у зобов'язанні.
Зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках встановлених договором, зобов'язання може продовжувати для третьої особи права щодо боржника та /або кредитора. До кінцевого строку подання тендерної пропозиції 23.08.2019 Замовник не є кредитором, а учасник процедури закупівлі не є боржником.
По-третє, стаття 512 ЦК України, підстави зміни кредитора у зобов'язанні.
Замовник не є кредитором, а Учасник не є боржником.
По, четверте, стаття 528 ЦКУкраїни, виконання обов'язку боржника іншою особою. Учасник процедури закупівлі не є боржником перед Замовником. У разі якщо Замовник уклав Цивільно правовий договір з консультантом, то його обов'язок розрахуватись за надані послуги.
По-п'яте, стаття 627 ЦКУкраїни свобода договору. Це право Замовника вступати чи утримуватися від вступу у будь-які договірні відносини. Учасник процедури закупівлі жодного стосунку до таких відносин не має.
По-шосте, стаття 636 ЦКУкраїни договір на користь третьої особи. Договором на користь третьої особи є договір в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена, або не встановлена у договорі.
На дату оприлюднення Оголошення про закупівлю та тендерної документації, третя особа не встановлена у зазначеному договорі, тендерна документація не містить текст цього договору.
У зв'язку з цим просимо роз'яснити що це за дивні вимоги Замовника зразка 2005-2006 рр часів "Тендерної палати України".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.
Тендерний комітет розглянув ваше питання та вважає за необхідне повідомити наступне. В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦК України, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦК України, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тендерний комітет розглянув ваше питання та вважає за необхідне повідомити наступне. В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦК України, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦК України, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Інформація про відміну
Дата відміни
23 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій