Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації урочистих та святкових заходів до Дня Державного Прапора України та Дня незалежності України в Оболонському районі м. Києва: за кодом ДК 021-2015: 79950000-8 (Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002600-b 7afe57af8d3f49bba7051681c51ba9dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Малигіна Галина Петрівна

380444267811 rozmaita_liana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16
Контактна особа: Малигіна Галина Петрівна
380444267811
rozmaita_liana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:17
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Згідно додатку № 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації урочистих та святкових заходів до Дня Державного Прапора України та Дня незалежності України в Оболонському районі м. Києва: за кодом ДК 021-2015: 79950000-8 (Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04295, Україна, місто Київ, Київ, вул.Тимошенка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-002600-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЯК-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22934105
Дата подання: 21 серпня 2019 14:30
Скарга, роз'яснення відмови

Згідно пункту Тендерної пропозіції 13.5 Нашою компанією був наданний Протокол правління нотареально завірений відсканований з оригіналу, в якому зазначено обраного Директором ДП "Маяк Сервіс" Богданова Л.В. та його права і обов'язки згідно господарської діяльності.
Вимоги що до надання копії контракту з керівником в тендерній документації зазаначено не було. Факт призначення директора підтверджує відсканований оригінал протоколу та витяг з ЄДР.
Даний пункту 3.2.12. Статуту "надання в оренду приміщень та обладнання". В тендерній документації не було вказано вимог щодо надання данних договорів до тендеру.
У складі своєї тендерної пропозиції нашою компанією були надані всі копії документів, завірені власною печаткою, протокол і статут був наданий відсканований з оригіналів завірений печаткою нотаріусу.
Стосовно виду діяльності підприємства, зазначаємо що в Статуті згідно п.3.3 наша компанія може виконувати будь які види діяльності в тому числь у сфері видовищно-культурних заходів, відпочинку, розваг, культури, спорту тощо.
Враховуючи наведене, вважаємо нашу дискваліфікацію не правомірною, просимо обгрунтувати і надати роз'яснення, так як наша пропозиція була за ціною нижчею.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 11:13
Протягом терміну, встановленого Замовником для уточнення всіх умов закупівлі, Учасник не звертався до Замовника з будь-якими уточнюючими запитанням щодо надання документів на торги, відтак, Учасник погоджується з усіма вимогами, визначеними в тендерній документації закупівлі.
У додатку 2 тендерної документації зазначено, що усі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника, під даною умовою слід розуміти, що кожна сторінка (аркуш з обох боків, у випадку, коли документ двосторонній), завантаженого документу, повинна мати відтиск печатки Учасника (крім нотаріальних копій). Вимога сканованого оригіналу або сканованої копії з оригіналу документа означає, що потрібно завантажити в систему відповідний документ у режимі кольорового друку, а не чорно-білого.
Учасник у складі тендерної документації подав протокол засідання Правління ПАТ «ЗАВОД «МАЯК» від 11.04.2018 №10, в змісті якого визначено, що директор призначається згідно контракту. У статуті Учасника також прописано, що директор призначається на підставі контракту. Контракт із директором завжди укладається на визначений термін із вказанням дати початку та закінчення його дії. Відповідно до цього видається наказ про прийняття на роботу директора за контрактом. Тож фактом прийняття директора на роботу є саме контракт та наказ. Згідно виписки Богданов Л.В. є керівником з 11.04.2018 та призначений на один рік. Тобто строк контракту повинен був завершитись 11.04.2019. Протокол (контракт, наказ), згідно якого контракт був переукладений чи пролонгований, не надано.
Зі змісту Статуту Учасника також встановлено, що Учасник не має права передавати обладнання в оренду без погодження із засновником. Мета та предмет господарської діяльності учасника, згідно з класифікатором видів економічної діяльності (КВЕД), не відповідає меті та предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЯК-СЕРВІС" 79 100,00
UAH з ПДВ
79 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП" 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 11:51
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2019 11:51
Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2019 11:51
Договір.pdf
14 серпня 2019 11:51
Статут Маяк-Сервіс.pdf.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 23:01
Довідка_тех як.pdf
15 серпня 2019 23:01
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 23:01
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 23:01
СТАТУТ.pdf
15 серпня 2019 23:01
Витяг ЄДРЮОФОП.pdf
15 серпня 2019 23:01
Протокол_№1 від 02.09.2011.pdf
15 серпня 2019 23:01
Довідка ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2019 23:01
Наказ директор.pdf
15 серпня 2019 23:01
Довідка 4-ОПП.pdf
15 серпня 2019 23:01
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЯК-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЯК-СЕРВІС"
#22934105
Відхилено 79 100,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 17:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП"
#37855238
Переможець 81 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 18:04

Документи

Документи

19 серпня 2019 18:03
Рішення Д.Незал.2019.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЗЕРС ЕНД ІМІДЖ ГРУП"
#37855238
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2019 18:03
Рішення Д.Незал.2019.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог. День нез. догов..PDF укладений
28 серпня 2019 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 000,00
UAH