Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютер в зборі)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002141-b ● 3ae84f279c1c42bcbf2aa7f38523036a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05498683 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34 |
Контактна особа: |
Авраменко Анастасія Юріївна +380612226692 avramenko945@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 15:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютер в зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 15:24 |
5. Дод.4_зразок листа-згоди.docx |
08 серпня 2019 15:24 |
4._Дод._3_проект_договору.docx |
08 серпня 2019 15:24 |
3._Дод._2_пропозицiя.docx |
08 серпня 2019 15:24 |
2. Дод. _1_технічні вимоги.docx |
08 серпня 2019 15:24 |
1. Оголошення_комп_ютер у зборі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1) Так, замовник допускає заміну вказаних торгових марок на товари, тому у додатку №1 до оголошення про проведення електронних торгів вказано - "або еквівалент", тобто учасник має право на заміну торгових марок, що не гірше заявлених замовником якісних характеристик товарів, за умови дотримання учасником вимог зазначених у оголошенні.
2) У додатку №1 до оголошення про проведення електронних торгів зазначено "Найменування та технічні характеристики обладнання, запропонованого Учасником", тобто замовник просить учасників вказувати конкретну торгову марку товарів.
3) Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників, до участі у закупівлі допускаються учасники усіх форм власності та системи оподаткування згідно чинного законодавства України. Договір буде укладатись на остаточну суму пропозиції учасника.
1) Так, замовник допускає заміну вказаних торгових марок на товари, тому у додатку №1 до оголошення про проведення електронних торгів вказано - "або еквівалент", тобто учасник має право на заміну торгових марок, що не гірше заявлених замовником якісних характеристик товарів, за умови дотримання учасником вимог зазначених у оголошенні.
2) У додатку №1 до оголошення про проведення електронних торгів зазначено "Найменування та технічні характеристики обладнання, запропонованого Учасником", тобто замовник просить учасників вказувати конкретну торгову марку товарів.
3) Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників, до участі у закупівлі допускаються учасники усіх форм власності та системи оподаткування згідно чинного законодавства України. Договір буде укладатись на остаточну суму пропозиції учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
19 420,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, згідно ст. 36 п.4 п.п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.8, п.п.8.8. договору |
Номер договору про закупівлю: | 6/3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |