Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютер в зборі)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002141-b 3ae84f279c1c42bcbf2aa7f38523036a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авраменко Анастасія Юріївна

+380612226692 avramenko945@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498683
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34
Контактна особа: Авраменко Анастасія Юріївна
+380612226692
avramenko945@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 15:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 15:29
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Комп’ютер в зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1) Так, замовник допускає заміну вказаних торгових марок на товари, тому у додатку №1 до оголошення про проведення електронних торгів вказано - "або еквівалент", тобто учасник має право на заміну торгових марок, що не гірше заявлених замовником якісних характеристик товарів, за умови дотримання учасником вимог зазначених у оголошенні.
2) У додатку №1 до оголошення про проведення електронних торгів зазначено "Найменування та технічні характеристики обладнання, запропонованого Учасником", тобто замовник просить учасників вказувати конкретну торгову марку товарів.
3) Замовник встановлює єдині вимоги до всіх учасників, до участі у закупівлі допускаються учасники усіх форм власності та системи оподаткування згідно чинного законодавства України. Договір буде укладатись на остаточну суму пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 19 420,00
UAH з ПДВ
19 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 19 420,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 09:34

Документи

14 серпня 2019 09:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
19 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 09:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д.у.1.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 09:57
Договір укладений
19 серпня 2019 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, згідно ст. 36 п.4 п.п. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.8, п.п.8.8. договору
Номер договору про закупівлю: 6/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 236,67 UAH)