Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
21 246 000,00 UAH
UA-2019-08-08-002128-b 4261cdd6793248ecabb5562d3524d273
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:51
Очікувана вартість: 21 246 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63740.16 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт дитячого садку № 56 "Гусельки", розташованого за адресою: вул. Некрасова, 40 у м. Бахмут Донецької області» (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дитячого садку № 56 "Гусельки", розташованого за адресою: вул. Некрасова,40 у м. Бахмут Донецької області» (коригування) (Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та кошти міського бюджету.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Некрасова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. - Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-7.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-1.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-4.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-6.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-3.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-5.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-2.rtf
08 серпня 2019 15:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ГУСЕЛЬКИ.docx
22 серпня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-7.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-1.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-4.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-6.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-3.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-5.rtf
22 серпня 2019 14:11
10_СД_ДФ_2-1-2.rtf
08 серпня 2019 15:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ГУСЕЛЬКИ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 21 129 091,73
UAH з ПДВ
20 749 499,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 21 198 111,60
UAH з ПДВ
20 749 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СТ" 21 219 915,66
UAH з ПДВ
20 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРМОПРОМАВТОМАТИКА" 21 000 000,00
UAH з ПДВ
21 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 21 217 704,00
UAH з ПДВ
21 111 181,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 12:58
Електронний підпис
03 вересня 2019 12:55
1. Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:28
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:26
19. Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:26
6. Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 14:26
1. Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:26
Гарантія.zip
30 серпня 2019 14:26
18. Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 14:26
16. Технічне завдання.pdf
30 серпня 2019 14:26
15.1 Додаток 5 Pact.pdf
30 серпня 2019 14:26
15. Додаток 5 Пакт.pdf
30 серпня 2019 14:26
11.6 Довідка про інф ЄДР.pdf
30 серпня 2019 14:26
10. Досвід.pdf
30 серпня 2019 14:26
7. Ліцензія, дозвіл.pdf
30 серпня 2019 14:26
5. Баланс, звіт.pdf
30 серпня 2019 14:26
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 14:26
3. Статут.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 12:34
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:40
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:38
Інші документи.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 11:25
Кошторис.rar
29 серпня 2019 11:25
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
29 серпня 2019 11:25
Досвід робіт.pdf
29 серпня 2019 11:25
Дозвіли.pdf
29 серпня 2019 11:25
Ліцензія.pdf
29 серпня 2019 11:25
Пакт про згоду.pdf
29 серпня 2019 11:25
Банківська гарантія.zip
29 серпня 2019 11:25
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 11:25
Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2019 11:25
Статут редакція 2019.pdf
29 серпня 2019 11:25
Протокол, наказ.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 13:03
3. ЄДРПОУ копія.pdf
30 серпня 2019 13:03
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецький інститут води"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

ТОВ "НОВАТОР-СТ"

ТОВ "ТЕРМОПРОМАВТОМАТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Відхилено 20 749 499,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 20 749 500,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 09:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
20 749 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 10:46
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 15:54
ДУ 7 від 02.04.21 до дог. 633 від 24.09.2019.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:02
ДУ 5 дог 633 від 240919.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 17:09
ДУ4 від 02.12.20 до дог633.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:24
доп уг № 4 від 021220 до дог633 від 240919.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 15:02
ду № 3 до дог 633.pdf зміни до договору
17 липня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 15:48
ду 2 дог 633.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 18:33
ду 1 дог 633.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:32
633.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 18:30
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:02
договор 633 від 24.09.2019р.pdf укладений
24 вересня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 4 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни в пункт 18.1 розділу 18 "Строк дії Договору" та викласти його в наступній редакції :"18.1 Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ "БЕЗ ЗАПЕРЕЧЕНЬ" і діє до 31.12.2020 року,а у частині виконання зобов'язань Сторін-до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 27.12.2019 року до Договору № 633 від 24.09.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони прийняли рішення внести зміни у пункт Договору 20.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 04.02.2020 року до Договору № 633 від 24.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 до Договору "Договірна ціна" та Додаток № 4 до Договору "Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 14.07.2020 до Договору № 633 від 24.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 до Договору "Договірна ціна" та Додаток № 4 до Договору "Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 02.12.2020 до Договору 633від 24.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 до Договору "Договірна ціна" Додаток 2 до Договору Календарний графік робіт, Додаток 3 до Договору План фінансування виконаних робітта Додаток № 4 до Договору "Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 02.12.2020 до Договору 633від 24.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у Додатку 3 до Договору № 633 від 24.09.2019р"План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 20 749 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 458 250,00 UAH)