Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-05 Київ - Одеса км 11+660 - км 143+009)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-05 Kyiv - Odesa km 11+660 - km 143+009)
Очікувана вартість
484 784 839,00 UAH
UA-2019-08-08-002097-b 90b5565a0cea41af988e34680d558245
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 484 784 839,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 423 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2423925 UAH
Publication date: 08 серпня 2019 15:17
Enquiries until: 01 вересня 2019 09:00
Complaints submission until: до 07 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 вересня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 484 784 839 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 423 925 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-05 Київ - Одеса км 11+660 - км 143+009)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-05 Kyiv - Odesa km 11+660 - km 143+009)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154.2 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-05 Київ - Одеса км 11+660 - км 143+009). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-05 Kyiv - Odesa km 11+660 - km 143+009). Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами), а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2019 16:07
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx
22 серпня 2019 13:02
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx
08 серпня 2019 15:18
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx
03 вересня 2019 16:06
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
22 серпня 2019 13:02
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
08 серпня 2019 15:18
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
03 вересня 2019 16:05
Перелік змін до ТД.pdf
22 серпня 2019 13:03
Перелік змін до ТД.jpg
03 вересня 2019 16:04
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів М-05.rtf
22 серпня 2019 13:02
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів М-05.rtf
08 серпня 2019 15:18
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів М-05.rtf
03 вересня 2019 16:04
Додаток № 9 Технічне завдання М-05.xls
22 серпня 2019 13:02
Додаток № 9 Технічне завдання М-05.xls
08 серпня 2019 15:17
Додаток № 9 Технічне завдання М-05.xls
03 вересня 2019 16:03
40В-19 Тендерна документація_зміни1.doc
22 серпня 2019 12:53
40В-19 Тендерна документація_зміни.doc
08 серпня 2019 15:17
40В-19 Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-002097-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 19 серпня 2019 19:07
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги
Згідно умов тендерної документації: "5.2. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи:
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2017 – 2019 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір на надання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування."
Враховуючи, що розмір очікуваної вартості закупівлі сягає аж484 784 839,00 гривень, то в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті підрядні організації, які мають досвід виконання аналогічного договору чи договорів з експлуатаційного утримання саме доріг загального користування державного значення з обсягом виконання за один окремо взятий рік з-поміж 2017-2019рр. в майже 100 мільйонів гривень !!! Хіба це не створює дискримінації для учасників, які мають досвід аналогічних послуг в інші роки, чи на дорогах будь-якого значення та користування (адже технологія експлуатації одна й та сама) ?
В Україні такий обсяг мають лише облавтодори та, звісно, одиниці підрядних приватних компаній. Це, звісно, штучно звужує коло потенційних учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Виникає справедливе питання, чому, наприклад, компанія, яка має досвід з експлуатаційного утримання доріг з обсягом виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень не може прийняти участь у дійсній процедурі закупівлі та не може бути підрядником ? Особливість експлуатаційного утримання зовсім не пов"язана та не залежить від складності робіт, їх специфічності, тож організація, яка має обсяг виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень, зможе виконати і експлуатаційне утримання в 300 чи 500 мільйонів гривень. Це враховуючи ще те, що строк надання послуг згідно оголошення - аж до кінця 2022 року! Враховючи це, певно, ніхто не виключить ймовірність того, що до кінця 2019 року буде виділено фінансування та освоєно підрядником взагалі менше, ніж оті заявлені Вами щонайменше 20% від вартості закупівлі. В такому випадку взагалі незрозуміла така вимога, що прямо є дискримінаційною. Головне, аби учасник мав досвід аналогічних робіт, а не їх грошовий еквівалент. Наприклад, наше підприємство має успішний досвід аналогічних робіт впродовж останніх 5-ти років, але не має таких великих обсягів. То чому ж ми не можемо прийняти участь у торгах та чому Замовник впевнений, що наша компанія не зможе забезпечити якісне та своєчасне експлуатаційне утримання... Виникає враження, що вже є бажаний переможець у Вас у дійсній процедурі, адже по-іншому такі дискримінаційні вимоги пояснити не можна. Тому, з метою недопущення такої різкої дискримінації та розширення кола учасників, забезпечення рівності та змагальності учасників на всіх етапах закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Хоча б то вимог наявності аналогічних робіт в учасників з обсягом за один рік 2017-2019рр. в 10% від очікуваної вартості закупівлі. Хоча б. Це дозволить значно більшому колу підприємств прийняти участь у закупівлі та забезпечить щонайменше економію бюджетних коштів. В противному випадку, враховуючи позитивну вже практику, будемо змушені звернутися за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів до Органу оскарження та звернемо увагу на це Аудиторської служби й громадськості. Не має бути дискримінації ! Замовники як органи державної влади мають дотримуватись вимог Закону, а не порушувати їх та не створювати штучних перешкод для компаній, що не є "гігантами" у дорожьому будівництві чи не є облавтодорами !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 11:49
Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба) є балансоутримувачем та замовником послуг (робіт) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Київської області.
Мережа автомобільних доріг державного значення загального користування, що перебуває на балансі і в управлінні Служби складає 2 270,7 км. Її складовими є 44 дороги, а саме: міжнародні (індекс «М») – 4 дороги, національні (індекс «Н») – 4 дороги, регіональні (індекс «Р») – 11 доріг, територіальні (індекс «Т») – 25 доріг. Зазначені дороги мають різну протяжність, технічну категорію, інтенсивність руху та навантаження і відповідно існують особливості їх експлуатаційного утримання та різні вимоги до Виконавців послуг в частині гарантованої забезпеченості матеріально-технічними, людськими та фінансовими ресурсами і наявністю необхідного досвіду у виконанні в тому числі складних та специфічних робіт в умовах постійного і безперервного руху транспорту.
При плануванні закупівель та розробці тендерних документацій на закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (далі – Послуги), Замовник був зобов’язаний і врахував вищезазначене та виконав всі вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі стосовно вимоги частини 1 статті 3 Закону про недискримінацію учасників.
Для залучення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання державних доріг, з різним досвідом і спроможністю до надання цих послуг, а також з метою безумовного виконання всіма сторонами закупівлі основних принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник одночасно оголосив закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг окремо.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг здійснено Замовником відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019, якою передбачено мінімально необхідні фінансові витрати для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення. А також з урахуванням обов’язкових до застосування Рекомендацій щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08.05.2019 року № 145.
Згідно статті 16 Закону Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації кваліфікаційні критерії з урахуванням специфіки закупівлі, зазначеної вище та її мети – визначення виконавця послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, який ефективно, з найменшими ризиками для держави і користувачів доріг, спроможний забезпечити безперервний, комфортний та безпечний рух автомобільними дорогами цілодобово протягом кожного сезону року та всього періоду дії договору.
У зв’язку з цим підпунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли (виконувались) у найближчий період (2017-2019 роки) до терміну цієї закупівлі. Беручи до уваги, що види робіт з експлуатаційного утримання та їх технологія мають в більшій частині сезонний характер, але складають єдиний комплекс протягом одного календарного року, Замовником установлено для оцінки виконання цього критерію – один з календарних років зазначеного періоду. Для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг, Замовником визначено критерій підтвердження виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що визначені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші навіть відносно щорічної очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного календарного року і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі Послуг і готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Враховуючи вищенаведене, Служба, як Замовник закупівлі Послуг, не має жодних підстав для внесення змін до тендерної документації в частині визначених кваліфікаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-002097-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 20 серпня 2019 20:12
вимагаємо усунути дискримінаційні умови. Ви різко та прямо, штучно звужуєте коло учасників
Згідно умов тендерної документації: "5.2. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи:
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2017 – 2019 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір на надання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування."
Враховуючи, що розмір очікуваної вартості закупівлі сягає аж484 784 839,00 гривень, то в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті підрядні організації, які мають досвід виконання аналогічного договору чи договорів з експлуатаційного утримання саме доріг загального користування державного значення з обсягом виконання за один окремо взятий рік з-поміж 2017-2019рр. в майже 100 мільйонів гривень !!! Хіба це не створює дискримінації для учасників, які мають досвід аналогічних послуг в інші роки, чи на дорогах будь-якого значення та користування (адже технологія експлуатації одна й та сама) ?
В Україні такий обсяг мають лише облавтодори та, звісно, одиниці підрядних приватних компаній. Це, звісно, штучно звужує коло потенційних учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Виникає справедливе питання, чому, наприклад, компанія, яка має досвід з експлуатаційного утримання доріг з обсягом виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень не може прийняти участь у дійсній процедурі закупівлі та не може бути підрядником ? Особливість експлуатаційного утримання зовсім не пов"язана та не залежить від складності робіт, їх специфічності, тож організація, яка має обсяг виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень, зможе виконати і експлуатаційне утримання в 300 чи 500 мільйонів гривень. Це враховуючи ще те, що строк надання послуг згідно оголошення - аж до кінця 2022 року! Враховючи це, певно, ніхто не виключить ймовірність того, що до кінця 2019 року буде виділено фінансування та освоєно підрядником взагалі менше, ніж оті заявлені Вами щонайменше 20% від вартості закупівлі. В такому випадку взагалі незрозуміла така вимога, що прямо є дискримінаційною. Головне, аби учасник мав досвід аналогічних робіт, а не їх грошовий еквівалент. Наприклад, наше підприємство має успішний досвід аналогічних робіт впродовж останніх 5-ти років, але не має таких великих обсягів. То чому ж ми не можемо прийняти участь у торгах та чому Замовник впевнений, що наша компанія не зможе забезпечити якісне та своєчасне експлуатаційне утримання... Виникає враження, що вже є бажаний переможець у Вас у дійсній процедурі, адже по-іншому такі дискримінаційні вимоги пояснити не можна. Тому, з метою недопущення такої різкої дискримінації та розширення кола учасників, забезпечення рівності та змагальності учасників на всіх етапах закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Хоча б то вимог наявності аналогічних робіт в учасників з обсягом за один рік 2017-2019рр. в 10% від очікуваної вартості закупівлі. Хоча б. Це дозволить значно більшому колу підприємств прийняти участь у закупівлі та забезпечить щонайменше економію бюджетних коштів. В противному випадку, враховуючи позитивну вже практику, будемо змушені звернутися за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів до Органу оскарження та звернемо увагу на це Аудиторської служби й громадськості. Не має бути дискримінації ! Замовники як органи державної влади мають дотримуватись вимог Закону, а не порушувати їх та не створювати штучних перешкод для компаній, що не є "гігантами" у дорожьому будівництві чи не є облавтодорами !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 11:49
Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба) є балансоутримувачем та замовником послуг (робіт) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Київської області.
Мережа автомобільних доріг державного значення загального користування, що перебуває на балансі і в управлінні Служби складає 2 270,7 км. Її складовими є 44 дороги, а саме: міжнародні (індекс «М») – 4 дороги, національні (індекс «Н») – 4 дороги, регіональні (індекс «Р») – 11 доріг, територіальні (індекс «Т») – 25 доріг. Зазначені дороги мають різну протяжність, технічну категорію, інтенсивність руху та навантаження і відповідно існують особливості їх експлуатаційного утримання та різні вимоги до Виконавців послуг в частині гарантованої забезпеченості матеріально-технічними, людськими та фінансовими ресурсами і наявністю необхідного досвіду у виконанні в тому числі складних та специфічних робіт в умовах постійного і безперервного руху транспорту.
При плануванні закупівель та розробці тендерних документацій на закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (далі – Послуги), Замовник був зобов’язаний і врахував вищезазначене та виконав всі вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі стосовно вимоги частини 1 статті 3 Закону про недискримінацію учасників.
Для залучення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання державних доріг, з різним досвідом і спроможністю до надання цих послуг, а також з метою безумовного виконання всіма сторонами закупівлі основних принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник одночасно оголосив закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг окремо.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг здійснено Замовником відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019, якою передбачено мінімально необхідні фінансові витрати для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення. А також з урахуванням обов’язкових до застосування Рекомендацій щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08.05.2019 року № 145.
Згідно статті 16 Закону Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації кваліфікаційні критерії з урахуванням специфіки закупівлі, зазначеної вище та її мети – визначення виконавця послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, який ефективно, з найменшими ризиками для держави і користувачів доріг, спроможний забезпечити безперервний, комфортний та безпечний рух автомобільними дорогами цілодобово протягом кожного сезону року та всього періоду дії договору.
У зв’язку з цим підпунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли (виконувались) у найближчий період (2017-2019 роки) до терміну цієї закупівлі. Беручи до уваги, що види робіт з експлуатаційного утримання та їх технологія мають в більшій частині сезонний характер, але складають єдиний комплекс протягом одного календарного року, Замовником установлено для оцінки виконання цього критерію – один з календарних років зазначеного періоду. Для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг, Замовником визначено критерій підтвердження виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що визначені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші навіть відносно щорічної очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного календарного року і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі Послуг і готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Враховуючи вищенаведене, Служба, як Замовник закупівлі Послуг, не має жодних підстав для внесення змін до тендерної документації в частині визначених кваліфікаційних вимог.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 вересня 2019
UA-2019-08-08-002097-b90b5565a0cea41af988e34680d558245
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 вересня 2019 09:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:19
Протокол 10.pdf
10 вересня 2019 17:19
Проект договору.pdf
10 вересня 2019 17:19
ПАСПОРТ І КОД директора.pdf
10 вересня 2019 17:19
Наказ №448.pdf
10 вересня 2019 17:19
Ліцензія.pdf
10 вересня 2019 17:19
Інші документи.pdf
10 вересня 2019 17:19
договір надання послуг.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіки ст.17.pdf
10 вересня 2019 17:19
Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2019 17:19
Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:19
Технічна частина.pdf
10 вересня 2019 17:19
Схеми.pdf
10 вересня 2019 17:19
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ-3 до договору №267.pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ-3 до договору №3Е17-19.pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ-3 до договору №2.pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ 3 до договору 268.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 268.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 267.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 3Е17-19.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 2.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіка про працівників.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіка про обладнання.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіка про лабораторію.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук №2.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук 268.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук 267.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук 3Е.pdf
10 вересня 2019 17:19
1-ПВ.pdf

Документи

11 вересня 2019 09:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 17:33
15250 ШРБУ-48 p7s.zip
10 вересня 2019 17:33
16. Зимове утримання.pdf
10 вересня 2019 17:33
15. відгук.zip
10 вересня 2019 17:33
14. Аналогічні договора 3.rar
10 вересня 2019 17:33
13. Аналогічні договора 2.rar
10 вересня 2019 17:33
12. Аналогічні договора 1.rar
10 вересня 2019 17:33
9. Наявність працівників.pdf
10 вересня 2019 17:33
8. Наявність МТБ.pdf
10 вересня 2019 17:33
7. Захист довкілля.pdf
10 вересня 2019 17:33
6. Довідка.pdf
10 вересня 2019 17:33
5. Довідка про субпідряд.pdf
10 вересня 2019 17:33
3. Ст.17 Закону.pdf

Документи

11 вересня 2019 09:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 462 969 521,00
UAH з ПДВ
462 969 521,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 477 513 066,00
UAH з ПДВ
477 513 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:21
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:19
Протокол 10.pdf
10 вересня 2019 17:19
Проект договору.pdf
10 вересня 2019 17:19
ПАСПОРТ І КОД директора.pdf
10 вересня 2019 17:19
Наказ №448.pdf
10 вересня 2019 17:19
Ліцензія.pdf
10 вересня 2019 17:19
Інші документи.pdf
10 вересня 2019 17:19
договір надання послуг.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіки ст.17.pdf
10 вересня 2019 17:19
Гарантійний лист.pdf
10 вересня 2019 17:19
Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:19
Технічна частина.pdf
10 вересня 2019 17:19
Схеми.pdf
10 вересня 2019 17:19
Свідоцтво ISO (Копія).pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ-3 до договору №267.pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ-3 до договору №3Е17-19.pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ-3 до договору №2.pdf
10 вересня 2019 17:19
КБ 3 до договору 268.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 268.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 267.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 3Е17-19.pdf
10 вересня 2019 17:19
ДОГОВІР 2.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіка про працівників.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіка про обладнання.pdf
10 вересня 2019 17:19
Довіка про лабораторію.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук №2.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук 268.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук 267.pdf
10 вересня 2019 17:19
Відгук 3Е.pdf
10 вересня 2019 17:19
1-ПВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Очікує рішення 462 969 521,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 14:01

Документи

26 вересня 2019 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 17:22
Коментар щодо відміни: Відсутня подальша потреба в оголошеній закупівлі послуг на довгостроковий період (IV квартал 2019 року, 2020 – 2022 роки) з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Технічним завданням, Додатком № 9 до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника. Для можливості проведення повторної закупівлі послуг, необхідно здійснити перерахунок очікуваної вартості на один календарний рік, перезатвердити Технічне завдання, з огляду на те, що період постачання буде здійснюватися з 01.01.2020 по 31.12.2020 року, а не на IV квартал 2019 року, 2020 – 2022 роки. Тому, необхідно відмінити торги на закупівлю послуг згідно абз.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».