Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі та витратні матеріали для друкуючо-помножувальної техніки
Очікувана вартість
4 969 090,00 UAH
UA-2019-08-08-001932-b 9f8086708ff7464ca3c528433d6e1fbb
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:29
Очікувана вартість: 4 969 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5669 одиниця
Комплектуючі та витратні матеріали для друкуючо-помножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, м. Київ, вул. Госпітальна, 12г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 70
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 16:48
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерная докуметация
Дата подання: 08 серпня 2019 16:44
Дата відповіді: 08 серпня 2019 16:48
загрузите пожалуйста документацию
Відповідь: Завантажено
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:44
марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Технічні вимоги
Дата подання: 12 серпня 2019 12:09
Дата відповіді: 14 серпня 2019 12:08
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення до наступних вимог Додатку 2 тендерної документації, щодо постачання неоригінальних товарів (картриджів) (які вироблені не виробниками друкуючих пристроїв Xerox, Canon, Epson або вироблені за ліцензією, або мають інший артикул, вказаний у Технічному завданні) (далі – еквівалентних товарів (картриджів) Учасник торгів має долучити документи у сканованому кольоровому форматі, а саме: - П.2. нормативну документацію (ТУ) виробника на номенклатури, наведені в таблиці додатку 2, за яким виготовляються еквівалентні витратні матеріали Чи повинна нормативна документація (ТУ) виробника на запропоновані номенклатури бути затвердженою належним чином згідно законодавства та внесеною до єдиної бази даних технічних умов? Просимо внести відповідні зміни до технічного завдання в наведеному пункті, та зазначити необхідність надання у складі пропозицій, реквізитів реєстрації ТУ, які внесені до бази обліку нормативної документації (ТУ) в Мінекономрозвитку України, з чинністю документу на момент подання пропозиції. - П.5. висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що еквівалентні картриджі відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням (в визначеній сфері) (строк дії яких закінчуються не раніше 30.09.2019 року) Звертаємо увагу, що об’єктом експертизи для висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є продукція, виготовлена за нормативною документацією (ТУ) виробника, тому просимо зазначити в наведеному пункті Технічного завдання, необхідність наявності у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи реквізитів ТУ, та додатку до висновку, в якому мають бути наведені саме номенклатури, що плануються до постачання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При наданні відповіді на Ваше питання Замовник виходить із того, що обов'язкова реєстрація ТУ на сьогодні непередбачена законодавством України http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=16ef8b1e-b84a-4697-8c2e-1af81a326c02&title=DovidkaSchodoTekhnichnikhUmovPidprimstv-tekhnichniUmoviNeRestruiutsia-
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 3 173 110,80
UAH з ПДВ
3 073 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАДО ЛТД" 3 170 120,10
UAH з ПДВ
3 120 120,09
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 4 441 139,04
UAH з ПДВ
4 441 139,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАККОН" 4 961 237,16
UAH з ПДВ
4 961 237,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:22
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:20
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:26
ВВМ ( Ощадбанк п13 ).pdf
22 серпня 2019 16:26
копія трудової ОВВ.pdf
22 серпня 2019 16:26
ВВМ ISO.pdf
22 серпня 2019 16:26
переклад трудова ХАП.pdf
22 серпня 2019 16:26
копія трудової ХАП.pdf
22 серпня 2019 16:26
висновок сес ЗІП.pdf
22 серпня 2019 16:26
копія трудової ПЄМ.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 17:07
Довідки.pdf
22 серпня 2019 17:07
Додаток 3.pdf
22 серпня 2019 17:07
Додаток 2.pdf
22 серпня 2019 17:07
Додаток 1.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 17:49
Технічне завдання+.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 14:33
Пропозиція МАККОН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "НАДО ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "МАККОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 3 073 110,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 12:45
ТОВ "НАДО ЛТД"
#36823912
Відхилено 3 120 120,09
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 12:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 4 441 139,04
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 12:58

Документи

10 вересня 2019 12:44
відхилення.pdf

Документи

10 вересня 2019 12:45
відхилення.pdf

Документи

10 вересня 2019 12:58
1483.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
4 441 139,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2019 12:58
1483.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2019 15:09
Коментар щодо відміни: Відміна торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень при проведенні процедури закупівлі
Документи:
27 вересня 2019 15:07
відміна торгів.pdf