Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери у комплекті
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001885-b ● 21ccedca517944d4b14da3082ef17e8b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Костянтин Стельмаков +380617698131 skv82zokb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Використання коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 14:48 |
Проект договору.docx | |
08 серпня 2019 14:48 |
ТД КОМП'ЮТЕРИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:43
марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Якщо запропонований товар (еквівалент який пропонується) відповідає вимогам тенедрної документації - приймайте участь у даній закупівлі.2) Вимоги Замовника залишаються без змін. 3) Прийтяни участь у закупівлі можуть усі бажаючи, незалежно від форми (ставки) опадаткування. Остаточні суми пропозицій будуть оприлюднені після завершення аукціону та будуть розглядатися Замовником починаючи з найбільш економіно вигідної цінової пропозиції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:47
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Якщо запропонований товар (еквівалент який пропонується) відповідає вимогам тенедрної документації - приймайте участь у даній закупівлі.2) Вимоги Замовника залишаються без змін. 3) Прийтяни участь у закупівлі можуть усі бажаючи, незалежно від форми (ставки) опадаткування. Остаточні суми пропозицій будуть оприлюднені після завершення аукціону та будуть розглядатися Замовником починаючи з найбільш економіно вигідної цінової пропозиції.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 09 серпня 2019 16:15
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:43
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у ч. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовника,чітко зазначено: "Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro (з подальшим безкоштовним оновленням)."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
218 688,00
UAH з ПДВ
|
218 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
270 240,00
UAH з ПДВ
|
270 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
289 744,00
UAH з ПДВ
|
289 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
218 688,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 14:45
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
270 240,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:01
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
289 744,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 08:22
|
Комел 62-09ТБ 19 викон.doc | укладений |
28 грудня 2019 08:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 15:30
|
ДОГОВІР КОМЕЛ КОМПЮТЕРИ16.pdf | укладений |
30 вересня 2019 15:29
|