Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери у комплекті
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001885-b 21ccedca517944d4b14da3082ef17e8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР"
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:25
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Використання коштів місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 14:48
Проект договору.docx
08 серпня 2019 14:48
ТД КОМП'ЮТЕРИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:43
марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо запропонований товар (еквівалент який пропонується) відповідає вимогам тенедрної документації - приймайте участь у даній закупівлі.2) Вимоги Замовника залишаються без змін. 3) Прийтяни участь у закупівлі можуть усі бажаючи, незалежно від форми (ставки) опадаткування. Остаточні суми пропозицій будуть оприлюднені після завершення аукціону та будуть розглядатися Замовником починаючи з найбільш економіно вигідної цінової пропозиції.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:47
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо запропонований товар (еквівалент який пропонується) відповідає вимогам тенедрної документації - приймайте участь у даній закупівлі.2) Вимоги Замовника залишаються без змін. 3) Прийтяни участь у закупівлі можуть усі бажаючи, незалежно від форми (ставки) опадаткування. Остаточні суми пропозицій будуть оприлюднені після завершення аукціону та будуть розглядатися Замовником починаючи з найбільш економіно вигідної цінової пропозиції.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 09 серпня 2019 16:15
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:43
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у ч. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовника,чітко зазначено: "Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro (з подальшим безкоштовним оновленням)."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 218 688,00
UAH з ПДВ
218 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 270 240,00
UAH з ПДВ
270 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 289 744,00
UAH з ПДВ
289 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 15:03
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:03
СЕС LG.pdf
23 серпня 2019 15:03
Копія Статуту.pdf
23 серпня 2019 15:03
Копія Витягу ПДВ.pdf
23 серпня 2019 15:03
ДЕКЛАРАЦІЯ_1.pdf
23 серпня 2019 15:03
ДЕКЛАРАЦІЯ 2.pdf
23 серпня 2019 15:03
Виробник компів.pdf
23 серпня 2019 15:03
document.pdf
23 серпня 2019 15:03
12477390_пропозиція.pdf
23 серпня 2019 15:03
24. Проект договору.pdf
23 серпня 2019 15:03
11. Відносини щодо ПДВ.pdf
23 серпня 2019 15:03
10. Субпідрядники.pdf
23 серпня 2019 15:03
09. Щодо забезпечення.pdf
23 серпня 2019 15:03
08. п. 4. ч. 1. ст. 236 ГКУ.pdf
23 серпня 2019 15:03
07. Санкції.pdf
23 серпня 2019 15:03
04. Відсутність підстав.pdf
23 серпня 2019 15:03
02. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:35
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:34
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:20
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:20
Сан_Гиг Всесвит_2.JPG
22 серпня 2019 15:20
Сан_Гиг Всесвит_1.JPG
22 серпня 2019 15:20
лист згода.pdf
22 серпня 2019 15:20
Досвід 2017-2018.pdf
22 серпня 2019 15:20
Довідки.pdf
22 серпня 2019 15:20
Довідки та документи.pdf
22 серпня 2019 15:20
Довідка про санкції.pdf
22 серпня 2019 15:20
Довідка про ПДВ.pdf
22 серпня 2019 15:20
Вытяг 19.08.19..pdf
22 серпня 2019 15:20
ВСЕСВІТ СУЯ.pdf
22 серпня 2019 15:20
ВСЕСВІТ СЕК.pdf
22 серпня 2019 15:20
TU_PC_2017.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 16:46
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:45
Довідка МВС.pdf
16 вересня 2019 16:45
Довідка ДФС.pdf
16 вересня 2019 16:45
Банкрутство 16.09.2019.pdf
10 вересня 2019 10:44
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:43
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 15:47
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:45
Доручення ЕЦП.pdf
23 серпня 2019 15:45
Довіреність.pdf
23 серпня 2019 15:45
Технічні умови ПК 2018.pdf
23 серпня 2019 15:45
Инструкция_2018.pdf
23 серпня 2019 15:45
Висновок СЕС ТУ.pdf
23 серпня 2019 15:45
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
23 серпня 2019 15:45
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
23 серпня 2019 15:41
Накази працівники.pdf
23 серпня 2019 15:41
Установчі документи.pdf
23 серпня 2019 15:41
Витяг Комел 07.08.2019.pdf
23 серпня 2019 15:38
Sineo224e19082315350.pdf
23 серпня 2019 15:38
30 Лист виробника.pdf
23 серпня 2019 15:38
14 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 15:38
02 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 218 688,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 14:45
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 270 240,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:01
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 289 744,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
289 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:22
Комел 62-09ТБ 19 викон.doc укладений
28 грудня 2019 08:21
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 15:30
ДОГОВІР КОМЕЛ КОМПЮТЕРИ16.pdf укладений
30 вересня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 289 744,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 290,67 UAH)