Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) км 18+000-км 33+738, км 41+424-км 126+528)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-03 Kyiv - Kharkiv - Dovzhansky (on Rostov-on-Don) km 18+000-km 33+738, km 41+424-km 126+528)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-03 Kyiv - Kharkiv - Dovzhansky (on Rostov-on-Don) km 18+000-km 33+738, km 41+424-km 126+528)
Очікувана вартість
389 285 913,00 UAH
UA-2019-08-08-001882-b ● b5d0d6457e364692b14f1c6bbec4fd5e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodymyr Anatoliyovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 389 285 913,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 946 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1946430 UAH |
Publication date: | 08 серпня 2019 14:48 |
Enquiries until: | 01 вересня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 07 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 вересня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 389 285 913 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 946 430 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) км 18+000-км 33+738, км 41+424-км 126+528)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-03 Kyiv - Kharkiv - Dovzhansky (on Rostov-on-Don) km 18+000-km 33+738, km 41+424-km 126+528)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) км 18+000-км 33+738, км 41+424-км 126+528). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use M-03 Kyiv - Kharkiv - Dovzhansky (on Rostov-on-Don) km 18+000-km 33+738, km 41+424-km 126+528). Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами), а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування. Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів (в тому числі зі змінами). Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги послуг згідно з ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2019 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2019 16:09 |
Додаток № 14 Проект договору ЕУ довгостроковий.docx | |
03 вересня 2019 16:09 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls | |
03 вересня 2019 16:09 |
Перелік змін1 до ТД та оголошення.pdf | |
03 вересня 2019 16:07 |
Додаток № 12 Підсумкова відомість ресурсів М-03.rtf | |
03 вересня 2019 16:07 |
Додаток № 9 Технічне завдання М-03.xls | |
03 вересня 2019 16:06 |
39В-19 Тендерна документація_зміни1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-08-001882-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 19 серпня 2019 19:00
щодо усунення дискримінаційних умов
Згідно умов тендерної документації: "5.2. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи:
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2017 – 2019 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір на надання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування. Надати скан-копію аналогічного договору (договорів) та форм КБ-3 на суму виконання договору (договорів). Додатки до договору (договорів) Учаснику надавати не обов’язково."
Враховуючи, що розмір очікуваної вартості закупівлі сягає аж 389 285 913,00 гривень, то в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті підрядні організації, які мають досвід виконання аналогічного договору чи договорів з експлуатаційного утримання саме доріг загального користування державного значення з обсягом виконання за один окремо взятий рік з-поміж 2017-2019рр. в майже 80 мільйонів гривень !!! Хіба це не створює дискримінації для учасників, які мають досвід аналогічних послуг в інші роки, чи на дорогах будь-якого значення та користування (адже технологія експлуатації одна й та сама) ?
В Україні такий обсяг мають лише облавтодори та, звісно, одиниці підрядних приватних компаній. Це, звісно, штучно звужує коло потенційних учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Виникає справедливе питання, чому, наприклад, компанія, яка має досвід з експлуатаційного утримання доріг з обсягом виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень не може прийняти участь у дійсній процедурі закупівлі та не може бути підрядником ? Особливість експлуатаційного утримання зовсім не пов"язана та не залежить від складності робіт, їх специфічності, тож організація, яка має обсяг виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень, зможе виконати і експлуатаційне утримання в 300 чи 500 мільйонів гривень. Це враховуючи ще те, що строк надання послуг згідно оголошення - аж до кінця 2022 року! Враховючи це, певно, ніхто не виключить ймовірність того, що до кінця 2019 року буде виділено фінансування та освоєно підрядником взагалі менше, ніж оті заявлені Вами щонайменше 20% від вартості закупівлі. В такому випадку взагалі незрозуміла така вимога, що прямо є дискримінаційною. Головне, аби учасник мав досвід аналогічних робіт, а не їх грошовий еквівалент. Наприклад, наше підприємство має успішний досвід аналогічних робіт впродовж останніх 5-ти років, але не має таких великих обсягів. То чому ж ми не можемо прийняти участь у торгах та чому Замовник впевнений, що наша компанія не зможе забезпечити якісне та своєчасне експлуатаційне утримання... Виникає враження, що вже є бажаний переможець у Вас у дійсній процедурі, адже по-іншому такі дискримінаційні вимоги пояснити не можна. Тому, з метою недопущення такої різкої дискримінації та розширення кола учасників, забезпечення рівності та змагальності учасників на всіх етапах закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Хоча б то вимог наявності аналогічних робіт в учасників з обсягом за один рік 2017-2019рр. в 10% від очікуваної вартості закупівлі. Хоча б. Це дозволить значно більшому колу підприємств прийняти участь у закупівлі та забезпечить щонайменше економію бюджетних коштів. В противному випадку, враховуючи позитивну вже практику, будемо змушені звернутися за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів до Органу оскарження та звернемо увагу на це Аудиторської служби й громадськості. Не має бути дискримінації ! Замовники мають дотримуватись вимог Закону, а непорушувати їх !
Розгорнути
Згорнути
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2017 – 2019 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір на надання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування. Надати скан-копію аналогічного договору (договорів) та форм КБ-3 на суму виконання договору (договорів). Додатки до договору (договорів) Учаснику надавати не обов’язково."
Враховуючи, що розмір очікуваної вартості закупівлі сягає аж 389 285 913,00 гривень, то в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті підрядні організації, які мають досвід виконання аналогічного договору чи договорів з експлуатаційного утримання саме доріг загального користування державного значення з обсягом виконання за один окремо взятий рік з-поміж 2017-2019рр. в майже 80 мільйонів гривень !!! Хіба це не створює дискримінації для учасників, які мають досвід аналогічних послуг в інші роки, чи на дорогах будь-якого значення та користування (адже технологія експлуатації одна й та сама) ?
В Україні такий обсяг мають лише облавтодори та, звісно, одиниці підрядних приватних компаній. Це, звісно, штучно звужує коло потенційних учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Виникає справедливе питання, чому, наприклад, компанія, яка має досвід з експлуатаційного утримання доріг з обсягом виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень не може прийняти участь у дійсній процедурі закупівлі та не може бути підрядником ? Особливість експлуатаційного утримання зовсім не пов"язана та не залежить від складності робіт, їх специфічності, тож організація, яка має обсяг виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень, зможе виконати і експлуатаційне утримання в 300 чи 500 мільйонів гривень. Це враховуючи ще те, що строк надання послуг згідно оголошення - аж до кінця 2022 року! Враховючи це, певно, ніхто не виключить ймовірність того, що до кінця 2019 року буде виділено фінансування та освоєно підрядником взагалі менше, ніж оті заявлені Вами щонайменше 20% від вартості закупівлі. В такому випадку взагалі незрозуміла така вимога, що прямо є дискримінаційною. Головне, аби учасник мав досвід аналогічних робіт, а не їх грошовий еквівалент. Наприклад, наше підприємство має успішний досвід аналогічних робіт впродовж останніх 5-ти років, але не має таких великих обсягів. То чому ж ми не можемо прийняти участь у торгах та чому Замовник впевнений, що наша компанія не зможе забезпечити якісне та своєчасне експлуатаційне утримання... Виникає враження, що вже є бажаний переможець у Вас у дійсній процедурі, адже по-іншому такі дискримінаційні вимоги пояснити не можна. Тому, з метою недопущення такої різкої дискримінації та розширення кола учасників, забезпечення рівності та змагальності учасників на всіх етапах закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Хоча б то вимог наявності аналогічних робіт в учасників з обсягом за один рік 2017-2019рр. в 10% від очікуваної вартості закупівлі. Хоча б. Це дозволить значно більшому колу підприємств прийняти участь у закупівлі та забезпечить щонайменше економію бюджетних коштів. В противному випадку, враховуючи позитивну вже практику, будемо змушені звернутися за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів до Органу оскарження та звернемо увагу на це Аудиторської служби й громадськості. Не має бути дискримінації ! Замовники мають дотримуватись вимог Закону, а непорушувати їх !
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 11:48
Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба) є балансоутримувачем та замовником послуг (робіт) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Київської області.
Мережа автомобільних доріг державного значення загального користування, що перебуває на балансі і в управлінні Служби складає 2 270,7 км. Її складовими є 44 дороги, а саме: міжнародні (індекс «М») – 4 дороги, національні (індекс «Н») – 4 дороги, регіональні (індекс «Р») – 11 доріг, територіальні (індекс «Т») – 25 доріг. Зазначені дороги мають різну протяжність, технічну категорію, інтенсивність руху та навантаження і відповідно існують особливості їх експлуатаційного утримання та різні вимоги до Виконавців послуг в частині гарантованої забезпеченості матеріально-технічними, людськими та фінансовими ресурсами і наявністю необхідного досвіду у виконанні в тому числі складних та специфічних робіт в умовах постійного і безперервного руху транспорту.
При плануванні закупівель та розробці тендерних документацій на закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (далі – Послуги), Замовник був зобов’язаний і врахував вищезазначене та виконав всі вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі стосовно вимоги частини 1 статті 3 Закону про недискримінацію учасників.
Для залучення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання державних доріг, з різним досвідом і спроможністю до надання цих послуг, а також з метою безумовного виконання всіма сторонами закупівлі основних принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник одночасно оголосив закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг окремо.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг здійснено Замовником відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019, якою передбачено мінімально необхідні фінансові витрати для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення. А також з урахуванням обов’язкових до застосування Рекомендацій щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08.05.2019 року № 145.
Згідно статті 16 Закону Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації кваліфікаційні критерії з урахуванням специфіки закупівлі, зазначеної вище та її мети – визначення виконавця послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, який ефективно, з найменшими ризиками для держави і користувачів доріг, спроможний забезпечити безперервний, комфортний та безпечний рух автомобільними дорогами цілодобово протягом кожного сезону року та всього періоду дії договору.
У зв’язку з цим підпунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли (виконувались) у найближчий період (2017-2019 роки) до терміну цієї закупівлі. Беручи до уваги, що види робіт з експлуатаційного утримання та їх технологія мають в більшій частині сезонний характер, але складають єдиний комплекс протягом одного календарного року, Замовником установлено для оцінки виконання цього критерію – один з календарних років зазначеного періоду. Для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг, Замовником визначено критерій підтвердження виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що визначені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші навіть відносно щорічної очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного календарного року і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі Послуг і готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Враховуючи вищенаведене, Служба, як Замовник закупівлі Послуг, не має жодних підстав для внесення змін до тендерної документації в частині визначених кваліфікаційних вимог.
Мережа автомобільних доріг державного значення загального користування, що перебуває на балансі і в управлінні Служби складає 2 270,7 км. Її складовими є 44 дороги, а саме: міжнародні (індекс «М») – 4 дороги, національні (індекс «Н») – 4 дороги, регіональні (індекс «Р») – 11 доріг, територіальні (індекс «Т») – 25 доріг. Зазначені дороги мають різну протяжність, технічну категорію, інтенсивність руху та навантаження і відповідно існують особливості їх експлуатаційного утримання та різні вимоги до Виконавців послуг в частині гарантованої забезпеченості матеріально-технічними, людськими та фінансовими ресурсами і наявністю необхідного досвіду у виконанні в тому числі складних та специфічних робіт в умовах постійного і безперервного руху транспорту.
При плануванні закупівель та розробці тендерних документацій на закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (далі – Послуги), Замовник був зобов’язаний і врахував вищезазначене та виконав всі вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі стосовно вимоги частини 1 статті 3 Закону про недискримінацію учасників.
Для залучення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання державних доріг, з різним досвідом і спроможністю до надання цих послуг, а також з метою безумовного виконання всіма сторонами закупівлі основних принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник одночасно оголосив закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг окремо.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг здійснено Замовником відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019, якою передбачено мінімально необхідні фінансові витрати для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення. А також з урахуванням обов’язкових до застосування Рекомендацій щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08.05.2019 року № 145.
Згідно статті 16 Закону Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації кваліфікаційні критерії з урахуванням специфіки закупівлі, зазначеної вище та її мети – визначення виконавця послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, який ефективно, з найменшими ризиками для держави і користувачів доріг, спроможний забезпечити безперервний, комфортний та безпечний рух автомобільними дорогами цілодобово протягом кожного сезону року та всього періоду дії договору.
У зв’язку з цим підпунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли (виконувались) у найближчий період (2017-2019 роки) до терміну цієї закупівлі. Беручи до уваги, що види робіт з експлуатаційного утримання та їх технологія мають в більшій частині сезонний характер, але складають єдиний комплекс протягом одного календарного року, Замовником установлено для оцінки виконання цього критерію – один з календарних років зазначеного періоду. Для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг, Замовником визначено критерій підтвердження виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що визначені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші навіть відносно щорічної очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного календарного року і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі Послуг і готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Враховуючи вищенаведене, Служба, як Замовник закупівлі Послуг, не має жодних підстав для внесення змін до тендерної документації в частині визначених кваліфікаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-001882-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 20 серпня 2019 20:10
щодо усунення дискримінаційних вимог
Згідно умов тендерної документації: "5.2. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи:
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2017 – 2019 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір на надання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування."
Враховуючи, що розмір очікуваної вартості закупівлі сягає аж484 784 839,00 гривень, то в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті підрядні організації, які мають досвід виконання аналогічного договору чи договорів з експлуатаційного утримання саме доріг загального користування державного значення з обсягом виконання за один окремо взятий рік з-поміж 2017-2019рр. в майже 100 мільйонів гривень !!! Хіба це не створює дискримінації для учасників, які мають досвід аналогічних послуг в інші роки, чи на дорогах будь-якого значення та користування (адже технологія експлуатації одна й та сама) ?
В Україні такий обсяг мають лише облавтодори та, звісно, одиниці підрядних приватних компаній. Це, звісно, штучно звужує коло потенційних учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Виникає справедливе питання, чому, наприклад, компанія, яка має досвід з експлуатаційного утримання доріг з обсягом виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень не може прийняти участь у дійсній процедурі закупівлі та не може бути підрядником ? Особливість експлуатаційного утримання зовсім не пов"язана та не залежить від складності робіт, їх специфічності, тож організація, яка має обсяг виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень, зможе виконати і експлуатаційне утримання в 300 чи 500 мільйонів гривень. Це враховуючи ще те, що строк надання послуг згідно оголошення - аж до кінця 2022 року! Враховючи це, певно, ніхто не виключить ймовірність того, що до кінця 2019 року буде виділено фінансування та освоєно підрядником взагалі менше, ніж оті заявлені Вами щонайменше 20% від вартості закупівлі. В такому випадку взагалі незрозуміла така вимога, що прямо є дискримінаційною. Головне, аби учасник мав досвід аналогічних робіт, а не їх грошовий еквівалент. Наприклад, наше підприємство має успішний досвід аналогічних робіт впродовж останніх 5-ти років, але не має таких великих обсягів. То чому ж ми не можемо прийняти участь у торгах та чому Замовник впевнений, що наша компанія не зможе забезпечити якісне та своєчасне експлуатаційне утримання... Виникає враження, що вже є бажаний переможець у Вас у дійсній процедурі, адже по-іншому такі дискримінаційні вимоги пояснити не можна. Тому, з метою недопущення такої різкої дискримінації та розширення кола учасників, забезпечення рівності та змагальності учасників на всіх етапах закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Хоча б то вимог наявності аналогічних робіт в учасників з обсягом за один рік 2017-2019рр. в 10% від очікуваної вартості закупівлі. Хоча б. Це дозволить значно більшому колу підприємств прийняти участь у закупівлі та забезпечить щонайменше економію бюджетних коштів. В противному випадку, враховуючи позитивну вже практику, будемо змушені звернутися за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів до Органу оскарження та звернемо увагу на це Аудиторської служби й громадськості. Не має бути дискримінації ! Замовники як органи державної влади мають дотримуватись вимог Закону, а не порушувати їх та не створювати штучних перешкод для компаній, що не є "гігантами" у дорожьому будівництві чи не є облавтодорами !
Розгорнути
Згорнути
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2017 – 2019 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі. Аналогічним договором буде вважатись договір на надання послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування."
Враховуючи, що розмір очікуваної вартості закупівлі сягає аж484 784 839,00 гривень, то в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті підрядні організації, які мають досвід виконання аналогічного договору чи договорів з експлуатаційного утримання саме доріг загального користування державного значення з обсягом виконання за один окремо взятий рік з-поміж 2017-2019рр. в майже 100 мільйонів гривень !!! Хіба це не створює дискримінації для учасників, які мають досвід аналогічних послуг в інші роки, чи на дорогах будь-якого значення та користування (адже технологія експлуатації одна й та сама) ?
В Україні такий обсяг мають лише облавтодори та, звісно, одиниці підрядних приватних компаній. Це, звісно, штучно звужує коло потенційних учасників та суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Виникає справедливе питання, чому, наприклад, компанія, яка має досвід з експлуатаційного утримання доріг з обсягом виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень не може прийняти участь у дійсній процедурі закупівлі та не може бути підрядником ? Особливість експлуатаційного утримання зовсім не пов"язана та не залежить від складності робіт, їх специфічності, тож організація, яка має обсяг виконання за один рік впродовж 2017-2019 рр. в 10, 15, 20 чи нехай 40 мільйонів гривень, зможе виконати і експлуатаційне утримання в 300 чи 500 мільйонів гривень. Це враховуючи ще те, що строк надання послуг згідно оголошення - аж до кінця 2022 року! Враховючи це, певно, ніхто не виключить ймовірність того, що до кінця 2019 року буде виділено фінансування та освоєно підрядником взагалі менше, ніж оті заявлені Вами щонайменше 20% від вартості закупівлі. В такому випадку взагалі незрозуміла така вимога, що прямо є дискримінаційною. Головне, аби учасник мав досвід аналогічних робіт, а не їх грошовий еквівалент. Наприклад, наше підприємство має успішний досвід аналогічних робіт впродовж останніх 5-ти років, але не має таких великих обсягів. То чому ж ми не можемо прийняти участь у торгах та чому Замовник впевнений, що наша компанія не зможе забезпечити якісне та своєчасне експлуатаційне утримання... Виникає враження, що вже є бажаний переможець у Вас у дійсній процедурі, адже по-іншому такі дискримінаційні вимоги пояснити не можна. Тому, з метою недопущення такої різкої дискримінації та розширення кола учасників, забезпечення рівності та змагальності учасників на всіх етапах закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Хоча б то вимог наявності аналогічних робіт в учасників з обсягом за один рік 2017-2019рр. в 10% від очікуваної вартості закупівлі. Хоча б. Це дозволить значно більшому колу підприємств прийняти участь у закупівлі та забезпечить щонайменше економію бюджетних коштів. В противному випадку, враховуючи позитивну вже практику, будемо змушені звернутися за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів до Органу оскарження та звернемо увагу на це Аудиторської служби й громадськості. Не має бути дискримінації ! Замовники як органи державної влади мають дотримуватись вимог Закону, а не порушувати їх та не створювати штучних перешкод для компаній, що не є "гігантами" у дорожьому будівництві чи не є облавтодорами !
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 11:47
Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба) є балансоутримувачем та замовником послуг (робіт) на автомобільних дорогах загального користування державного значення Київської області.
Мережа автомобільних доріг державного значення загального користування, що перебуває на балансі і в управлінні Служби складає 2 270,7 км. Її складовими є 44 дороги, а саме: міжнародні (індекс «М») – 4 дороги, національні (індекс «Н») – 4 дороги, регіональні (індекс «Р») – 11 доріг, територіальні (індекс «Т») – 25 доріг. Зазначені дороги мають різну протяжність, технічну категорію, інтенсивність руху та навантаження і відповідно існують особливості їх експлуатаційного утримання та різні вимоги до Виконавців послуг в частині гарантованої забезпеченості матеріально-технічними, людськими та фінансовими ресурсами і наявністю необхідного досвіду у виконанні в тому числі складних та специфічних робіт в умовах постійного і безперервного руху транспорту.
При плануванні закупівель та розробці тендерних документацій на закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (далі – Послуги), Замовник був зобов’язаний і врахував вищезазначене та виконав всі вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі стосовно вимоги частини 1 статті 3 Закону про недискримінацію учасників.
Для залучення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання державних доріг, з різним досвідом і спроможністю до надання цих послуг, а також з метою безумовного виконання всіма сторонами закупівлі основних принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник одночасно оголосив закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг окремо.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг здійснено Замовником відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019, якою передбачено мінімально необхідні фінансові витрати для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення. А також з урахуванням обов’язкових до застосування Рекомендацій щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08.05.2019 року № 145.
Згідно статті 16 Закону Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації кваліфікаційні критерії з урахуванням специфіки закупівлі, зазначеної вище та її мети – визначення виконавця послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, який ефективно, з найменшими ризиками для держави і користувачів доріг, спроможний забезпечити безперервний, комфортний та безпечний рух автомобільними дорогами цілодобово протягом кожного сезону року та всього періоду дії договору.
У зв’язку з цим підпунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли (виконувались) у найближчий період (2017-2019 роки) до терміну цієї закупівлі. Беручи до уваги, що види робіт з експлуатаційного утримання та їх технологія мають в більшій частині сезонний характер, але складають єдиний комплекс протягом одного календарного року, Замовником установлено для оцінки виконання цього критерію – один з календарних років зазначеного періоду. Для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг, Замовником визначено критерій підтвердження виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що визначені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші навіть відносно щорічної очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного календарного року і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі Послуг і готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Враховуючи вищенаведене, Служба, як Замовник закупівлі Послуг, не має жодних підстав для внесення змін до тендерної документації в частині визначених кваліфікаційних вимог.
Мережа автомобільних доріг державного значення загального користування, що перебуває на балансі і в управлінні Служби складає 2 270,7 км. Її складовими є 44 дороги, а саме: міжнародні (індекс «М») – 4 дороги, національні (індекс «Н») – 4 дороги, регіональні (індекс «Р») – 11 доріг, територіальні (індекс «Т») – 25 доріг. Зазначені дороги мають різну протяжність, технічну категорію, інтенсивність руху та навантаження і відповідно існують особливості їх експлуатаційного утримання та різні вимоги до Виконавців послуг в частині гарантованої забезпеченості матеріально-технічними, людськими та фінансовими ресурсами і наявністю необхідного досвіду у виконанні в тому числі складних та специфічних робіт в умовах постійного і безперервного руху транспорту.
При плануванні закупівель та розробці тендерних документацій на закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування (далі – Послуги), Замовник був зобов’язаний і врахував вищезазначене та виконав всі вимоги, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі стосовно вимоги частини 1 статті 3 Закону про недискримінацію учасників.
Для залучення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі послуг з експлуатаційного утримання державних доріг, з різним досвідом і спроможністю до надання цих послуг, а також з метою безумовного виконання всіма сторонами закупівлі основних принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник одночасно оголосив закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг окремо.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Послуг по кожній з 44 доріг здійснено Замовником відповідно до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019, якою передбачено мінімально необхідні фінансові витрати для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення. А також з урахуванням обов’язкових до застосування Рекомендацій щодо укладання довгострокового договору на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08.05.2019 року № 145.
Згідно статті 16 Закону Замовник має право і зобов’язаний самостійно визначити у тендерній документації кваліфікаційні критерії з урахуванням специфіки закупівлі, зазначеної вище та її мети – визначення виконавця послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, який ефективно, з найменшими ризиками для держави і користувачів доріг, спроможний забезпечити безперервний, комфортний та безпечний рух автомобільними дорогами цілодобово протягом кожного сезону року та всього періоду дії договору.
У зв’язку з цим підпунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли (виконувались) у найближчий період (2017-2019 роки) до терміну цієї закупівлі. Беручи до уваги, що види робіт з експлуатаційного утримання та їх технологія мають в більшій частині сезонний характер, але складають єдиний комплекс протягом одного календарного року, Замовником установлено для оцінки виконання цього критерію – один з календарних років зазначеного періоду. Для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг, Замовником визначено критерій підтвердження виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Слід зазначити, що визначені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші навіть відносно щорічної очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного календарного року і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі Послуг і готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Враховуючи вищенаведене, Служба, як Замовник закупівлі Послуг, не має жодних підстав для внесення змін до тендерної документації в частині визначених кваліфікаційних вимог.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 вересня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
371 768 046,00
UAH з ПДВ
|
371 768 046,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
383 445 500,00
UAH з ПДВ
|
373 250 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК АВТОСТРОЙ" |
377 607 336,00
UAH з ПДВ
|
375 660 906,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Очікує рішення |
371 768 046,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 13:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 жовтня 2019 17:15 |
Коментар щодо відміни: | Відсутня подальша потреба в оголошенні закупівлі послуг на довгостроковий період (IV квартал 2019 року, 2020 – 2022 роки) з тими технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, які були визначені Технічним завданням, Додатком № 9 до Тендерної документації, затвердженої рішеннями тендерного комітету Замовника. Для можливості проведення повторної закупівлі послуг, необхідно здійснити перерахунок очікуваної вартості на один календарний рік, перезатвердити Технічне завдання, з огляду на те, що період постачання буде здійснюватися з 01.01.2020 по 31.12.2020 року, а не на IV квартал 2019 року, 2020 – 2022 роки. Тому, необхідно відмінити торги на закупівлю послуг згідно абз.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
16 жовтня 2019 17:15
|
Протокол (39В-42В)-19 від 16.10.2019 відміна торгів.pdf |