Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів(євростандарт оцинкований)
Очікувана вартість
1 028 400,00 UAH
UA-2019-08-08-001686-b ● 7fad301cad584b24b0690541564e5e2b
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фурсівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363225 |
Місцезнаходження: | 09150, Україна , Київська обл., Фурси, вулиця Радянська,48 |
Контактна особа: |
Бондаренко Любов Володимирівна +380456338004 sr-fursy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 14:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 14:21 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 028 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127 шт
Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів(євростандарт оцинкований)(Джерело фінансування : субвенція з державного бюджету місцевим бюджетамна розвиток інфраструктури ОТГ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09150, Україна, Київська область, с.Фурси,Білоцерківський район, пров.Обручева,буд2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування(Субвенція з державного бюджету на фінаннсування іфраструктури ОТГ) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 14:17 |
Проект договору.docx | |
08 серпня 2019 14:17 |
Додатки.docx | |
08 серпня 2019 14:17 |
тд баки 31.07.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо еквіваленту
Дата подання: 13 серпня 2019 09:07
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:54
Чи може Учасник запропонувати еквівалент?
Відповідь: Питання не зрозуміле, так як в тендерній документації чітко визначено, що ми закуповуємо сміттєві баки і визначено саме які і під які цілі.
Неможливість запропонувати еквівалент
Дата подання: 13 серпня 2019 09:07
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:55
У тендерній документації Замовника не зазначено про можливість подачі еквіваленту. Неможливість подати еквівалент, призводить до дискримінації потенційних учасників, та звужує коло Учасників. Вимагаємо внести зміни в документацію, а саме вказати можливість подання еквіваленту.
Відповідь: Питання не зрозуміле, так як в тендерній документації чітко визначено, що ми закуповуємо сміттєві баки і визначено саме які і під які цілі.
Питання щодо товщини
Дата подання: 13 серпня 2019 09:08
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:56
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з вузлом кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера який виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм. Чому передбачено саме товщину 2,5 мм. Замовник дискримінує цією вимогою Учасників які виготовляють контейнери із іншою товщиною металу меншою чи більшою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що контейнери які закуповлює Замовник повинні відповідати стандарту EN 840-3 оскільки даний стандарт не зазначає, якою повинна бути новщина металу, виробники визначають це самостійно опираючись на власний досвід. Тому виробники можуть виробляти вузол кронштейну захвату із різною товщиною більшою чи меншою 2,5 мм. А замовник такою вимогою зменшує коло осіб, контейнери яких зможуть повністю відповідати усім технічним характеристикам. Тому замовник порушує норми ст.3, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі.Просимо встановити такі технічні характеристики які відповідають стандарту EN 840-3, для уникнення порушень закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо замовник визначає самостійно товщину металу, він повинен представити на розгляд тендерного комітету на підставі чого встановлено таку товщину металу (нормативний акт), а так зазначити чи відповідає така товщина металу техніці безпеки при використані таких контейнерів.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати.
Встановлюючи тільки для Вас стандарт EN 840-3, ми там самим порушуємо вимоги ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в технічних вимогах зазначено два стандарти ДСТУ 8476:2015, EN 840-3, а ви тим самим вимагаєте звузити коло учасників.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати.
Встановлюючи тільки для Вас стандарт EN 840-3, ми там самим порушуємо вимоги ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в технічних вимогах зазначено два стандарти ДСТУ 8476:2015, EN 840-3, а ви тим самим вимагаєте звузити коло учасників.
Дискримінаційна вимога щодо товщини
Дата подання: 13 серпня 2019 09:08
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:56
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з Кронштейнами для утримання коліс, а також механізмами відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження які виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,5 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом. Чому передбачено саме товщину 2,5 мм. Замовник дискримінує цією вимогою Учасників які виготовляють контейнери із іншою товщиною металу меншою чи більшою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що контейнери які закуповлює Замовник, повинні відповідати стандарту EN 840-3 оскільки даний стандарт не зазначає, якою повинна бути товщина металу, виробники визначають це самостійно опираючись на власний досвід. Тому виробники можуть виробляти вузол кронштейну захвату із різною товщиною більшою чи меншою 2,5 мм. А замовник такою вимогою зменшує коло осіб, контейнери яких зможуть повністю відповідати усім технічним характеристикам. Тому замовник порушує норми ст.3, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо встановити такі технічні характеристики які відповідають стандарту EN 840-3, для уникнення порушень закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо замовник визначає самостійно товщину металу, він повинен представити на розгляд тендерного комітету на підставі чого встановлено таку товщину металу (нормативний акт), а так зазначити чи відповідає така товщина металу техніці безпеки при використані таких контейнерів.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати.
Встановлюючи тільки для Вас стандарт EN 840-3, ми там самим порушуємо вимоги ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в технічних вимогах зазначено два стандарти ДСТУ 8476:2015, EN 840-3, а ви тим самим вимагаєте звузити коло учасників.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати.
Встановлюючи тільки для Вас стандарт EN 840-3, ми там самим порушуємо вимоги ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в технічних вимогах зазначено два стандарти ДСТУ 8476:2015, EN 840-3, а ви тим самим вимагаєте звузити коло учасників.
Вага контейнера
Дата подання: 13 серпня 2019 09:08
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:57
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно того, що « Вага контейнера – 110 кг..». .Чому замовник передбачає саме таку вагу. Також зазначаємо, що вимога стосовно ваги не міститься у стандарті EN 840-3. Тому вага контейнера у кожного виробника можу відрізнятися, оскільки стандарт відповідно з якими виготовляється контейнер не містять ні максимального ні мінімального зазначення ваги контейнера. Дана вимога зменшує конкуренцію між Учасниками та призводить до неможливості прийняти участь у закупівлі Учасника який пропонує контейнер із вагою іншою ніж зазначено Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивіться попередню відповідь по стандартам.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 серпня 2019 09:09
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:58
Вимога стосовно погодження Учасника в довільній формі на поставку товару відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 тендерної документації, є дискримінаційною. Замовник як у тендерній документації так і у даному зазначенні не враховує вимоги ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Не передбачає можливості запропонувати еквівалент. Та зобов’язує Учасника погодитися з Додатком в якому зазначені конкретні технічні характеристики. Просимо привести дану вимогу та тендерну документацію у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги відповідають державним стандартам ДСТУ, ГОСТ, ДСанПіН, СанПиН, ДСТУ-Н, ISO, EN та не носять дискримінаційних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-08-001686-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 04 вересня 2019 14:00
Відхилення пропозиція Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
Згідно вимог тендерної документації закупівлі UA-2019-08-08-001686-b 1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів завірених нотаріально».
Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" надав у складі тендерної пропозиції документи, на сторінках яких відсутній підпис уповноваженої особи. А саме файли з назвою «Технічні вимоги», «Договір поставки», «Гарантійний лист ст 17».
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність матеріально-технічної бази достатньої для виконання договору згідно з предметом закупівлі.
Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази вих.№ 1042 від 22.08.2019 р., зазначена інформація не є достатньою для виконання договору, а саме відсутня наявність транспортних засобів для здійснення поставки товару згідно предмету закупівлі на адресу замовника ЖКВП «Фурсівське».
Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" у Гарантійному листі вих № 1043 від 22.08.2019 р. надава недостовірну інформацію. Відповідно п. 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зазначається інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" повідомив про наявність даної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Але дана інформація відсутня.
Відповідно до вимог замовника Учасник має надати інформацію про залучення субпідрядників. Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надав відповідної інформації.
Згідно тендерної документації «Примітка: В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надав у складі тендерної пропозиції жодного пояснення щодо даної вимоги.
Учасником ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" надана Цінова пропозиція, в якій некоректно зазначена вартість. А саме допущена помилка в тому числі ПДВ 989 965,00 грн.
Також звертаємо Вашу увагу, Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність кваліфікованих працівників.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання Учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та шляхом накладення на тендерну пропозицію електронного цифрового підпису Учасника .
Пропозиція Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не має електронного цифрового підпису, що свідчить про порушення створення та подання пропозиції відповідно Закону.
У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", як таку, що не відповідає вимогам та критеріям замовника відповідно ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" надав у складі тендерної пропозиції документи, на сторінках яких відсутній підпис уповноваженої особи. А саме файли з назвою «Технічні вимоги», «Договір поставки», «Гарантійний лист ст 17».
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність матеріально-технічної бази достатньої для виконання договору згідно з предметом закупівлі.
Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази вих.№ 1042 від 22.08.2019 р., зазначена інформація не є достатньою для виконання договору, а саме відсутня наявність транспортних засобів для здійснення поставки товару згідно предмету закупівлі на адресу замовника ЖКВП «Фурсівське».
Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" у Гарантійному листі вих № 1043 від 22.08.2019 р. надава недостовірну інформацію. Відповідно п. 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зазначається інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" повідомив про наявність даної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Але дана інформація відсутня.
Відповідно до вимог замовника Учасник має надати інформацію про залучення субпідрядників. Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надав відповідної інформації.
Згідно тендерної документації «Примітка: В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надав у складі тендерної пропозиції жодного пояснення щодо даної вимоги.
Учасником ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" надана Цінова пропозиція, в якій некоректно зазначена вартість. А саме допущена помилка в тому числі ПДВ 989 965,00 грн.
Також звертаємо Вашу увагу, Учасник ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність кваліфікованих працівників.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання Учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та шляхом накладення на тендерну пропозицію електронного цифрового підпису Учасника .
Пропозиція Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не має електронного цифрового підпису, що свідчить про порушення створення та подання пропозиції відповідно Закону.
У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", як таку, що не відповідає вимогам та критеріям замовника відповідно ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-08-08-001686-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 09 вересня 2019 09:34
про невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації
ВИМОГА
про дискваліфікацію переможця
Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, змістом пропозиції переможця, встановлено:
1. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не дотримано вимог тендерної документації, що визначені у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме вимогу: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі… ». Однак, Переможцем у складі тендерної пропозиції надані не підписані уповноваженою особою учасника процедури закупівлі сторінки таких документів: перша, друга, третя сторінки проекту договору поставки не містить підпису не містить підпису.
2. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надано інформації про наявність матеріально-технічної бази достатньої для виконання договору. Пунктом 4.3. розділу «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що учасник повинен здійснити постачання товару за власний рахунок до Київської області, с. Фурси, а з даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" знаходиться у м. Києві, тому для здійснення поставки необхідна наявність транспортних засобів. А з довідки ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" про наявність обладнання та матеріально- технічної бази необхідних для виконання договору № 1042 від 22.08.2019 року не вбачається, що ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" має транспортні засоби для перевезення товару, обладнання необхідного для завантаження товару на транспортний засіб.
3. Дані ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців не відповідають вимогам встановленим п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме не містять інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). На цій підставі Замовник відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації приймає рішення про відхилення пропозиції відповідного учасника.
4. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надано до складу тендерної пропозиції файл, який би містив інформацію про субпідрядника (субпідрядників) на виконання вимог п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" тендерна пропозиція не підписана в установленому порядку електронним підписом уповноваженої особи.
На підставі вищевикладеного просимо переглянути Замовника свого рішення про визнання переможця цієї закупівлі та дискваліфікувати ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" з підстав невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
У випадку відсутності від Замовника належної правової оцінки зазначених више невідповідностей пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" умовам тендерної документації, ТОВ "ЮГСТАЛЬ" буде змушена звернутись до Органу оскарження для скасування протиправного рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
про дискваліфікацію переможця
Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, змістом пропозиції переможця, встановлено:
1. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не дотримано вимог тендерної документації, що визначені у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме вимогу: «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі… ». Однак, Переможцем у складі тендерної пропозиції надані не підписані уповноваженою особою учасника процедури закупівлі сторінки таких документів: перша, друга, третя сторінки проекту договору поставки не містить підпису не містить підпису.
2. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надано інформації про наявність матеріально-технічної бази достатньої для виконання договору. Пунктом 4.3. розділу «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що учасник повинен здійснити постачання товару за власний рахунок до Київської області, с. Фурси, а з даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" знаходиться у м. Києві, тому для здійснення поставки необхідна наявність транспортних засобів. А з довідки ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" про наявність обладнання та матеріально- технічної бази необхідних для виконання договору № 1042 від 22.08.2019 року не вбачається, що ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" має транспортні засоби для перевезення товару, обладнання необхідного для завантаження товару на транспортний засіб.
3. Дані ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців не відповідають вимогам встановленим п.9 ч.2 ст.9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме не містять інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). На цій підставі Замовник відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації приймає рішення про відхилення пропозиції відповідного учасника.
4. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не надано до складу тендерної пропозиції файл, який би містив інформацію про субпідрядника (субпідрядників) на виконання вимог п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Переможцем ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" тендерна пропозиція не підписана в установленому порядку електронним підписом уповноваженої особи.
На підставі вищевикладеного просимо переглянути Замовника свого рішення про визнання переможця цієї закупівлі та дискваліфікувати ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" з підстав невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
У випадку відсутності від Замовника належної правової оцінки зазначених више невідповідностей пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" умовам тендерної документації, ТОВ "ЮГСТАЛЬ" буде змушена звернутись до Органу оскарження для скасування протиправного рішення Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 14:56
Протокол засідання тендерного комітету від 11.09.2019 р.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-001686-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 17 вересня 2019 21:00
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Згідно ст 30 ЗУ Про публічні закупівлі просимо Вас надати відповідь стосовно причин невідповідності нашої тендерної пропозиції, які ви зазначили у Протоколі від 17.09.2019 р.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» вважає недостатньою аргументацією для відхилення тендерної пропозиції.
1 причина для відхилення – лист щодо відсутності підстав для відмови від участі в процедурі закупівлі (вих.№ 13 від 20.08.2019).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» надана довідка вих. № 8 від 20.08.2019 р., в якій зазначена інформація про відсутність підстав, передбачених частиною 1 та частиною 2 ст 17 ЗУ Про публічні закупівлі.
2 причина відхилення – відсутні сертифікати ДСТУ, ISO.
Вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів ДСТУ, ISO відсутня у тендерній документації.
Відхилення через ненадання документів, надання яких не вимагалось для подання тендерних пропозицій. Дана причина для дискваліфікації учасника є неправомірною.
Згідно вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник має надати «Супроводжувальні документи для належного використання та обслуговування контейнерів для сміття».
У складі тендерної пропозиції були надані «Інструкції щодо належного використання продукції», Сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність запропонованого товару стандартам ДСТУ 8476:2015, що відповідає вимогам замовника.
3 причина відхилення – відсутність підпису на окремих сторінках проекту договору.
Згідно тендерної документації «Приклади формальних порушень, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції: документи підготовлені безпосередньо учасником не містять дату створювання документу та реєстраційний номер, на окремих сторінках документів, створених безпосередньо учасником, відсутній підпис або печатка учасника».
Відсутність печатки та підпису на окремих сторінках проекту договору є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, яка не впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо відсутніми підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ».
Просимо визнати тендерну пропозицію ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» вважає недостатньою аргументацією для відхилення тендерної пропозиції.
1 причина для відхилення – лист щодо відсутності підстав для відмови від участі в процедурі закупівлі (вих.№ 13 від 20.08.2019).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» надана довідка вих. № 8 від 20.08.2019 р., в якій зазначена інформація про відсутність підстав, передбачених частиною 1 та частиною 2 ст 17 ЗУ Про публічні закупівлі.
2 причина відхилення – відсутні сертифікати ДСТУ, ISO.
Вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів ДСТУ, ISO відсутня у тендерній документації.
Відхилення через ненадання документів, надання яких не вимагалось для подання тендерних пропозицій. Дана причина для дискваліфікації учасника є неправомірною.
Згідно вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник має надати «Супроводжувальні документи для належного використання та обслуговування контейнерів для сміття».
У складі тендерної пропозиції були надані «Інструкції щодо належного використання продукції», Сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність запропонованого товару стандартам ДСТУ 8476:2015, що відповідає вимогам замовника.
3 причина відхилення – відсутність підпису на окремих сторінках проекту договору.
Згідно тендерної документації «Приклади формальних порушень, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції: документи підготовлені безпосередньо учасником не містять дату створювання документу та реєстраційний номер, на окремих сторінках документів, створених безпосередньо учасником, відсутній підпис або печатка учасника».
Відсутність печатки та підпису на окремих сторінках проекту договору є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, яка не впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо відсутніми підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ».
Просимо визнати тендерну пропозицію ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 16:44
При повторному перегляду тендерної пропозиції скаргу задоволено та прийнято рішення,що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам,втановленими в тендерній документації Замовника щодо закупівлі ДК 021:2015-44610000-9,контейнер для сміття
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-08-001686-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 23 вересня 2019 18:22
Дата подання: 23 вересня 2019 18:22
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2019 19:39
Рішення від 26.09.2019 № 13720 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 19:39
Інформація про перенесення розгляду скарги від 23.09.2019 № UA-2019-08-08-001686-b.b4.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 23:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2019 № 14715.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 18:30
Рішення від 15.10.2019 № 14715.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2019 00:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Фурсівська сільська рада протоколом засідання тендерного комітету розгляне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 21 жовтня 2019 08:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
989 965,00
UAH з ПДВ
|
971 549,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
1 023 366,00
UAH з ПДВ
|
971 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
1 022 350,00
UAH з ПДВ
|
1 019 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
1 025 499,60
UAH з ПДВ
|
1 019 860,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМТЕХ" |
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Рішення скасоване |
971 549,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 14:56
|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Рішення скасоване |
971 549,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 08:59
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Рішення скасоване |
971 550,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 08:59
|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Рішення скасоване |
1 019 350,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 08:59
|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Рішення скасоване |
1 019 860,80
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 08:59
|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Відхилено |
971 549,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:38
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Відхилено |
971 550,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 09:23
|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
1 019 350,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 16:52
|
договір поставки | укладений |
12 листопада 2019 16:46
|