Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир кисломолочний)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001577-b 4319f0551f4c479998a832052655e9fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 15:33
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограм

сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться протягом 20 календарних днів після пред’явлення Виконавцем видаткових накладних на товар, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 13:55
ТД сир кисломолочний 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-001577-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3001320050
Дата подання: 05 вересня 2019 10:55
Оскарження визначення переможця
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначених тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2019 13:10
Тендерним комітетом Лисичанської міської ради розглянуто Ваше звернення щодо закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-08-001577-b.
Згідно пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Учасником на підтвердження відповідності вимогам статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у складі пропозиції повинні бути надані: Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів необхідних для виконання умов договору, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, копія техпаспорту на транспорт (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів), копія особової медичної книжки водія, копія договору оренди (якщо транспорт орендований), копія договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством, що має ліцензію на такий від діяльності.
Учасником ФОП Куниця С.М. у складі пропозиції надано:
- довідку, що підтверджує наявність автотранспорту згідно форми,
- договір №5 від 02.01.2019 про надання транспортного експедирування на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія договору №84-13.6 від 26.12.2018 з Державною установою «Луганський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на проведення профілактичної дезінфекції автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ,
- копія особової медичної книжки водія.
Тендерною документацією Розділом 3 пунктом 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено: «Відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі тендерних пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства.»
Відповідальність за достовірність наданих документів, які Учасник надав у складі тендерної пропозиції по закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-08-001577-b. несе безпосереднє учасник Куниця Сергій Миколайович.
Крім того, замовник має письмове підтвердження від ФОП Веревськой В.О. щодо укладання з ФОП Куниця С.М. договору №5 від 02.01.2019 про надання транспортного експедирування на автомобіль марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ та укладання договору №84-13.6 від 26.12.2018 з Державною установою «Луганський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» на проведення профілактичної дезінфекції автомобіля марки MERCEDES-BENZ модель 817D реєстраційний номер ВВ5451ВВ.
Дотримуючись виконання:
- Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
- Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10. 2016 р. № 710.
ми, як Замовник, не вбачаємо підстав для відхилення пропозиції Учасника.

Документи подані скаржником

05 вересня 2019 10:55
скарга творог.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 166 000,00
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 259 200,00
UAH з ПДВ
259 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 12:00
Електронний підпис
27 серпня 2019 07:10
Електронний підпис
26 серпня 2019 18:50
9 технічні вимоги.pdf
26 серпня 2019 18:50
8 додаток 7.pdf
26 серпня 2019 18:50
6 додаток 4.pdf
26 серпня 2019 18:50
5 додаток 6 .pdf
26 серпня 2019 18:50
4 довідки.pdf
26 серпня 2019 18:50
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 15:28
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:25
пропозиція.pdf
23 серпня 2019 15:25
реестр.pdf
23 серпня 2019 15:25
технічні вимоги.pdf
23 серпня 2019 15:25
17 стаття.pdf
23 серпня 2019 15:25
Акт держ. контролю.pdf
23 серпня 2019 15:25
асортиментний перелік.pdf
23 серпня 2019 15:25
довідка працівники.pdf
23 серпня 2019 15:25
довідка щодо ліцензії.pdf
23 серпня 2019 15:25
договір № 100-Л.pdf
23 серпня 2019 15:25
Договір № 110-Л.pdf
23 серпня 2019 15:25
захист довкілля.pdf
23 серпня 2019 15:25
санкції.pdf
23 серпня 2019 15:25
стаття 43,44.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 08:51
Електронний підпис
27 серпня 2019 08:45
технічні вимоги.PDF
27 серпня 2019 08:45
тендерна пропозиція.PDF
27 серпня 2019 08:45
проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "БАТІЩЕВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2933018673
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 09:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2933018673

№ рішення у справі

70/59-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2933018673
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 09:31
Додаткова угода сир кисломолочний школи Куниця С.М. 26.11.2019.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 09:31
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 13:06
Додаткова угода 2 сир кисломолочний Куниця С.М. 15.10.2019.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 13:52
Додаткова угода 1 сир кисломолочний школи Куниця С.М. 24.09.2019.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 10:33
Договір сир кисломолочний школи Куниця С.М. 10.09.2019.pdf укладений
10 вересня 2019 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.3. Договору, у зв'язку з коливанням ціни на товар, що документально підтверджено, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, вказаної у договорі на момент його укладання та внести зміни до Специфікації, встановивши ціну за одиницю товару: Сир кисломолочний - 35,75 грн. за 1кг.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.3. Договору, у зв'язку з коливанням ціни на товар, що документально підтверджено, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, вказаної у попередній додатковій угоді до договору та внести зміни до Специфікації, встановивши ціну за одиницю товару: Сир кисломолочний - 39,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 128 601,43
UAH