Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги супроводу, організації та проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочих місць департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (місто Дніпро, вул. Воскресенська, 9 та вул. Старий Шлях, 5) з підсистемою «Оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами Державної міграційної служби України» через мережу НСКЗ
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001537-b ● 26a5cc6913b1446ba742b3eb97b7d3ea
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
08 серпня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40392181 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Інна Вовчук +380984121890 0984121890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги супроводу, організації та проведення первинної державної експертизи комплексної системи захисту інформації автоматизованої системи взаємодії робочих місць департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (місто Дніпро, вул. Воскресенська, 9 та вул. Старий Шлях, 5) з підсистемою «Оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами Державної міграційної служби України» через мережу НСКЗ (джерело фінансування місцевий бюджет)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро, вул. Воскресенська,9; вул.Старий шлях,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів в національній валюті України (гривня) на рахунок Виконавця, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акту наданих послуг по Договору. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
08 серпня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 13:46 |
протокол від 08.08.2019.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" #32348248 |
Переможець |
69 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
допугода ДП УСС держекспертиза.pdf | укладений |
20 грудня 2019 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 13:57
|
договір 466.pdf | укладений |
08 серпня 2019 13:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 907 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України Сторони досягли згоди щодо розірвання Договору з дати підписання цієї Угоди. |