Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-08-08-001520-b de8d24ef60664f8cb6a11e7777b0c2e7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мішаков Олег Володимирович

+380442399372 vsr@meteo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УКРАЇНСЬКИЙ ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УкрГМЦ)
Код ЄДРПОУ: 25836018
Вебсайт: http://meteo.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Золотоворітська, 6, корпус В
Контактна особа: Мішаков Олег Володимирович
+380442399372
vsr@meteo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 13:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 13:47
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Перевага буде надаватись платникам податку на додану вартість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Золотоворітська, 6-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:53
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Перевага буде надана Учаснику, пропозиції якого відповідають вимогам до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів)
3. В зв’язку з тим, що Український гідрометеорологічний центр є платником податку на додану вартість (ПДВ) та для економії бюджетних коштів, а саме отримання права на податковий кредит, що дозволяє придбати більше товарів та послуг за кошти спеціального фонду та приводить до економії коштів загального фонду (фінансування з бюджету), перевага надається платникам ПДВ.
У випадку визначення переможця не платника ПДВ, в кінцевому випадку призведе до додаткових витрат по сплаті податків і збільшить кінцеву вартість угоди на 20%, що явно не відповідає принципам максимальної економії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 3 720,90
UAH з ПДВ
3 720,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 10:53
МП_Наказ_1.pdf
14 серпня 2019 10:53
МП Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 10:53
МП Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 3 720,90
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 09:19

Документи

16 серпня 2019 09:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
3 720,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 09:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:34
Договір укладений
02 вересня 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 720,90
UAH (в тому числі ПДВ 620,15 UAH)