Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання принтера
Очікувана вартість
5 800,00 UAH
UA-2019-08-08-001454-b 616c0f9c8a924673b576d3442cfa9be3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Разінкова Інна Федорівна

+380979253979 marsocgurt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок"
Код ЄДРПОУ: 37121913
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, провулок Київський, 10-а
Контактна особа: Разінкова Інна Федорівна
+380979253979
marsocgurt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 13:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 13:31
Початок аукціону: 15 серпня 2019 14:11
Очікувана вартість: 5 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пров Київський 10 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 13:27
тех документация принтер 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:55
Дата відповіді: 09 серпня 2019 12:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Модель принтера вказана в тендерній документації, в данному випадку аналоги не розглядаються.
2. В п.4 Техничних вимог тендерної документації вказано обов'язкове надання в пропозиції у сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару.
3. Замовник закупівлі включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.. Допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ . Оцінювання пропозицій буде відбуватися за остаточною ціною, яку запропонують учасники аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 4 344,00
UAH з ПДВ
4 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 4 680,00
UAH з ПДВ
4 343,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 5 690,00
UAH з ПДВ
5 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 10:57
Certificate-171672 (1).pdf
14 серпня 2019 10:57
Certificate-189076 (3).pdf
14 серпня 2019 10:57
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 4 286,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 12:15

Документи

20 серпня 2019 12:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
4 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 12:15
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 10:22
договір укладений
03 вересня 2019 10:12