Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробувань
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001343-b cee35a6db5ab49f4a066a6d2b2beb26f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Комарова

+380482636622
+380678517031
accem@te.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Науково-дослідна установа Український науковий центр екології моря
Код ЄДРПОУ: 02572516
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одесса, Французький бульвар, 89
Контактна особа: Людмила Комарова
+380482636622,+380678517031
accem@te.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 14:40
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі здійснення огляду гідротехнічної споруди "Причал № 29, розташованого у МТП Південний" на придатність до експлуатації

(Джерело фінансування закупівлі: кошти установи утвореної у встановленому порядку органами державної влади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, Французький бульвар, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2019  —  12 вересня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, на підставі рахунку Виконавця, здійснює попередню оплату Послуг у розмірі 30% їх вартості, на строк не більше одного місяця. Сума попередньої оплати враховується при складанні Акту здавання-приймання послуг, що є предметом цього Договору. Аванс 7 Банківські 30
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється згідно статті 49 Бюджетного кодексу України після їх отримання, на підставі Акту здавання-приймання послуг підписаного Сторонами, протягом 7 (семи) банківських днів від дня його підписання. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 13:00
19.2-кваліф-вимоги-причал-огляд.docx
08 серпня 2019 13:00
19.1-технічні вимоги-причал-огляд.docx
08 серпня 2019 13:00
19.3-договір-причал-огляд.docx
08 серпня 2019 13:00
19.4-пропозиція-причал-огляд.docx
08 серпня 2019 13:00
19-оголош-причал-огляд.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.1 Статус Учасника (КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ...) Додаток 2 до Оголошення Тендерної документації
Дата подання: 12 серпня 2019 13:38
Дата відповіді: 12 серпня 2019 17:02
Добрий день! У п.1 Статус Учасника (Додаток 2 до Оголошення про електронні допорогові закупівлі "КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ до учасника процедури електронних допорогових закупівель ") Тендерної документації до закупівлі Код за ДК 021:2015 — 7163000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги зі здійснення огляду гідротехнічної споруди «Причал № 29, розташованого у МТП Південний» на придатність до експлуатації) є вимога надати "Довідку в довільній формі щодо класифікації бізнесу Учасника, завірену власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою". Роз,ясніть, будь ласка, що слід розуміти під поняттям "класифікація бізнесу Учасника". Про що саме тут йде річ: про форму власності організації-Учасника, або про види діяльності, якими займається організація-Учасник? Або взагалі щось інше треба мати на увазі під поняттям "класифікація бізнесу Учасника"? Який примірно має бути зміст такої довідки? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі малий, середній або великий бізнес, відповідно до п.3 ст 55 ГК україни
Щодо Сертифікату відповідності системи управління якістю
Дата подання: 12 серпня 2019 15:26
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:47
1. Сертифікат відповідності СУЯ - мається на увазі на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015? 2. Сертифікат відповідності СУЯ вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом із сертифікації - Регістром судноплавства України або Bureau Veritas Certification у відношенні: "розробки передпроектної та проектної документації будівель і споруд, інжинірінг, інженерні вишукування, виконання наукових досліджень", тобто на напрямки, до яких входять, як складові частини послуги, перелічені у п/п 2.3.3 Кваліфікаційних вимог до учасника, відповідає вимогам Замовника? При цьому Учасник надає Свідоцтво про визнання Регістру Судноплавства України на надання послуг, перелічених у п/п 2.3.1 Кваліфікаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі ДСТУ ІSO 9001:2015, сертифікат виданий Регістром судноплавства України. За вимогами замовника мають бути включені саме ті види робіт, які перелічені у п/п 2.3.1 кваліфікаційних вимог.
щодо п.5.1.1. Проекту договора (Додаток 3 до Оголошення про електронні допорогові закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2019 15:59
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:54
Добрий день! Роз,ясніть, будь ласка, зміст пункту 5.1.1. Проекту договора
Відповідь: Вибачте, виникла технічна помилка (пункт 5.1.1 у викладеній редакції помилково "перекочував" з іншого договору).
п.5.1.1 має бути в редакції:
5.1.1 Забезпечити дотримання вимог якості і безпеки при здійсненні огляду гідротехнічної споруди "Причал № 29. розташованого у МТП Південний на придатність до експлуатації"
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 серпня 2019 10:30
Дата відповіді: 13 серпня 2019 12:29
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію до проекту Договору до закупівлі Код за ДК 021:2015 — 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги зі здійснення огляду гідротехнічної споруди «Причал № 29, розташованого у МТП Південний» на придатність до експлуатації): П 1. 4. договору та п 5 Технічного Завдання читати в редакції: «Строки надання послуг: не більше ніж 15 робочих днів від дня підисання Договору, надання передньої оплати згідно п 2.2. Договору, отримання вихідних даних від Замовника /дати початку надання послуг, з урахуванням погодних умов.» П 3. 4. читати в редакції: «У разі надання Послуг неналежним чином, або виявлення недоліків, Виконавець зобов’язується усунути їх за свій рахунок в межах умов Договору та Технічного завдання (Додаток №1).» П 4. 4. читати в редакції: «4.4 У разі наявності зауважень з боку Замовника до наданих звітних матеріалів, Сторонами складається відповідний акт з переліком зауважень та термінів їх усунення за рахунок Виконавця в межах умов Договору та Технічного завдання (Додаток №1). У разі незгоди Виконавця із змістом цього акту, послуги вважаються не наданими Виконавцем та не прийнятими Замовником.» П5.1.1 виключити. П 5.1.5. читати в редакції: « За вимогою Замовника, за свій рахунок, усувати всі недоліки і дефекти, які виникли з вини Виконавця в межах умов Договору та Технічного завдання (Додаток №1).» . П 6.1. читати в редакції: «За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором Сторони несуть господарсько-правову відповідальність на умовах Договору. У всіх випадках порушень зобов'язань або прав допускається стягнення з винної Сторони тільки штрафних санкцій.» П 6.3. читати в редакції: «За порушення умов зобов’язання щодо якості Послуг (п.5.1.4 Договору) з вини Виконавця, Замовником стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неналежно наданих послуг (п.2 ст. 231 Господарського Кодексу України). Якщо Сторони не погодяться щодо виявлення недоліків у розробленій технічній документації, вони визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.» В розділ 9 додати статті: «Після завершення надання послуг, підписання Актів наданих послуг та повної сплати, звітні матеріали набирають права власності Замовника та можуть бути використані за його розсудом.» .. У разі реєстрації Виконавцем податкової накладної в терміни, які перевищують терміни, відмічені пунктом 198.6 статей 198. Податкового Кодексу України, в зв'язку, з чим Замовник втрачає право на нарахування податкового кредиту за відповідною сумою податку, Виконавець за першою вимогою Замовника протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати здобуття такої вимоги платить Замовникові штраф у розмірі такого податкового кредиту, право на яке було втрачене. . Підписуючи Договір уповноважені представники Сторін дають згоду (дозвіл) на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладення, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Представники Сторін, уповноважені на підписання Договору, погодились, що їх персональні дані, які стали відомі Сторонам у зв’язку з укладанням Договору, включаються до баз персональних даних Сторін. Підписуючи Договір уповноважені представники Сторін дають згоду на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством України відносин. Представники Сторін підписанням Договору підтверджують, що вони повідомленні про свої права відповідно до ст.8 Закону України «Про захист персональних даних». Додати розділ: АНТИКОРУПЦІЙНІ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ Сторони зобов'язуються забезпечити повну відповідальність своїх працівників за дотримання чинних вимог антикорупційного законодавства України. Сторони підтверджують, що їх афілійовані особи, працівники, посередники, не використовують надані їм службовими повноваження чи пов'язані з ними можливості з метою одержання неправомірної вигоди, для себе чи інших (третіх) осіб, в тому числі щоб схилили цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов'язаних з ними можливостей. Кожна із Сторін Договору відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників іншої Сторони, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їх адресу роботи та іншими, не пойменованими у цьому пункті способами, що ставить працівника в певну залежність і спрямоване на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його Сторони. .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо, що для даної процедури закупівлі проект договору викладений достатньо корректно, з урахуванням необхідних вимог

п.5.1.1. проекту договору
Дата подання: 13 серпня 2019 12:02
Дата відповіді: 13 серпня 2019 12:33
Виходячи з вашої відповіді на запитання щодо змісту п.5.1.1. Проекту договору, чи будуть внесені відповідні зміни в текст цього пункту договору?
Відповідь: Так, в договорі, який буде підписуватися сторонами, п.5.1.1 буде викладений у наведеній редакції
щодо сертифікату відповідності СУЯ
Дата подання: 13 серпня 2019 12:49
Дата відповіді: 13 серпня 2019 14:52
Виходячи з Вашої відповіді на запитання щодо Сертифікату СУЯ - Сертифікат відповідності СУЯ має бути виданий виключно Регістром судноплавства України та включати види робіт перелічені в п/п 2.3.1 чи в п/п 2.3.3 Кваліфікаційних вимог, роз'ясніть будь ласка який підпункт мається на увазі
Відповідь: Учасник надає Свідоцтво про визнання від Регістру судноплавства України на послуги перелічені у п/п.2.3.1 Кваліфікаційних вимог та Сертифікат відповідності Системи Управління Якістю, виданий Регістром судноплавства України на надання послуг, перелічених у п/п 2.3.3 Кваліфікаційних вимог
Щодо пункту 4 Технічних вимог
Дата подання: 13 серпня 2019 15:38
У п.4 "Вихідні дані , що надаються Замовником" Технічних вимог наведено, що Замовником будуть надані проміри глибин біля причалів за 2018 рік. Оскільки послуги будуть виконуватися наприкінці 2019 р., тому проміри глибин біля причалів повинні бути виконані у 2019 році
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-001343-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" , Код ЄДРПОУ:01128110
Дата подання: 20 серпня 2019 15:00
Щодо відхилення тендерної пропозиції
ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» на підставі ознайомлення із Класифікаційними вимогами (додаток 2) до предмету закупівлі надав у складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, в т.ч. перелічені у пунктах 2.2 та 2.3 додатку 2.
Вважаємо за неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ДП «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» на підставі ненадання документів, які вимагаються Замовником, а саме «На підтвердження вимог НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах», інших діючих нормативних документів, надати протоколи Водолазної Кваліфікаційної Комісії на водолазів з правом допуску до водолазних робіт та забезпеченню водолазів (не менше трьох)»
Дана вимога розміщена у складі Технічних вимог до предмету закупівлі (додаток 1), а не у складі Кваліфікаційних вимог, де і були наведені відповідні вимоги до виконання водолазних робіт.
На наш погляд, така компоновка вимог до Учасників є дискримінаційною та можливо створеною з метою надання переваги лише одному Учаснику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 16:57
Відповідь:
НПАОП 45.24.-1.07-90 “Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах”, регламентують вимоги щодо безпечного виконання водолазних робіт та забезпечення безпеки для життя і здоров’я безпосередніх виконавців цих робіт.
Вважаємо, що вимога щодо надання протоколів Водолазної Кваліфікаційної Комісії на водолазів з правом допуску до водолазних робіт та забезпеченню водолазів правомірно міститься у Додатку 1 до Оголошення про електронні допорогові закупівлі та віділена окремим пунктом, а саме:
Технічні вимоги
Розділ: 7 Особливі умови
7.1 Водолазні роботи виконувати у відповідності до НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах».
На підтвердження вимог НПАОП 45.24-1.07-90 «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах», інших діючих нормативних документів, надати протоколи Водолазної Кваліфікаційної Комісії на водолазів з правом допуску до водолазних робіт та забезпеченню водолазів (не менше трьох).
Вашою організацією зазначені протоколи у складі ваших пропозицій не надані, саме тому, на жаль, ми вимушені були відхилити вашу пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 120 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Кооператив "ГРАНТ" 127 000,00
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНІЯ" 156 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 00:21
Пропозиція КТ.pdf
15 серпня 2019 00:21
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 12:32
Кваліфікація.zip
15 серпня 2019 12:30
ГРАНТ ВКК.zip

Публічні документи

15 серпня 2019 13:44
Пропозиція.PDF
15 серпня 2019 13:44
Технічні вимоги.PDF
15 серпня 2019 13:44
Проект договору.PDF
15 серпня 2019 13:44
Рішення засновників.PDF
15 серпня 2019 13:44
Наказ директор.PDF
15 серпня 2019 13:44
СВСУЯ ІНІЯ.PDF
15 серпня 2019 13:44
Охорона праці.PDF
15 серпня 2019 13:44
РУ ГТС.PDF
15 серпня 2019 13:44
РУ водолази.PDF
15 серпня 2019 13:44
Сертифікат Експерт.PDF
15 серпня 2019 13:44
Довідка працівники.PDF
15 серпня 2019 13:44
Обладнання.rar
15 серпня 2019 13:44
Довідка клас. бізнесу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Кооператив "ГРАНТ"

ТОВ "ІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 13:35
Кооператив "ГРАНТ"
#06653418
Переможець 119 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 13:39

Документи

19 серпня 2019 13:35
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:34
сканирование0040.pdf

Документи

19 серпня 2019 13:39
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:37
сканирование0040.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кооператив "ГРАНТ"
#06653418
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2019 13:39
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:37
сканирование0040.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 07:58
19-дог-причал-огляд.pdf укладений
22 серпня 2019 13:06