Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для виробництва текстильних виробів (ДК 021:2015: 42710000-6) (пральна машина, сушильна машина, прасувальна машина)
Очікувана вартість
916 000,00 UAH
UA-2019-08-08-001147-b 546d9cd8fa564469beab86fd075b6956
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:52
Очікувана вартість: 916 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Промислова пральна машина (Джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів
1 штука
Промислова сушильна машина (Джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів
1 штука
Промислова прасувально-сушильна машина (Джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 42710000-6 — Машини для виробництва текстильних виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 12:16
3 - Додаток 6 - Проект Договору.doc
08 серпня 2019 12:16
1 - ТД пральний комплекс.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:00
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Тендерній документації за Закупівлею не вказані торгові марки та моделі товарів, що закуповуються;
2) Відповідно до пункту 6.1, частини 6, Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», зокрема «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2, з вказаннням характеристик запропонованого товару». Крім того, звертаємо вашу увагу, що при заповненні Додатку 2 учасники повинні вказати торгову назву та виробника по кожному товару.
3) До участі у закупівлі допускаються учасники будь-якої форми власності, в т.ч. і неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону, відповідно до статті 28 та статті 29 Закону України Про публічні закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПКМ 553 791,00
UAH з ПДВ
553 791,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нова Колор" 914 300,00
UAH з ПДВ
914 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП» 915 800,00
UAH з ПДВ
915 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 17:58
ТЕХНІЧНІ БУКЛЕТИ.pdf
23 серпня 2019 17:45
довідка про ціну.pdf
23 серпня 2019 17:17
Проект_Договору.pdf
23 серпня 2019 17:17
наказ_про_призначення.pdf
23 серпня 2019 17:17
лист-вiдгук_3.pdf
23 серпня 2019 17:17
лист-вiдгук_2.pdf
23 серпня 2019 17:17
Лист-вiдгук_1.pdf
23 серпня 2019 17:17
Довiдка_про_санкцii.pdf
23 серпня 2019 17:17
видаткова_накладна_3.pdf
23 серпня 2019 17:17
видаткова_накладна_2.pdf
23 серпня 2019 17:17
видаткова_накладна_1.pdf
23 серпня 2019 17:17
Аналогiчний_договiр_3.pdf
23 серпня 2019 17:17
Аналогiчний_договiр_2.pdf
23 серпня 2019 17:17
Аналогiчний_договiр_1.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:18
супровідний лист
06 вересня 2019 14:52
Лист МВС
23 серпня 2019 13:08
Електронний підпис
23 серпня 2019 12:35
7.Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 12:35
7.Довідка санкції.pdf
23 серпня 2019 12:35
5.Довідка субпідрядник.pdf
23 серпня 2019 12:35
4.Проект договору.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.СЕС3.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.СЕС 2.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.СЕС 1.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.Листи виробника.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.Лист виробникаUY.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.Лист виробникаPU.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.Лист виробникаFCU.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.Довідка ліцензування.pdf
23 серпня 2019 12:35
3.Довідка екологія.pdf
23 серпня 2019 12:35
2.Довідка стаття 17.pdf
23 серпня 2019 12:35
1.сертифікат Юрченко.pdf
23 серпня 2019 12:35
1.сертифікат Поляков.pdf
23 серпня 2019 12:35
1.Довідка склад оренда.pdf
23 серпня 2019 12:35
1.Довідка працівники.pdf
23 серпня 2019 12:35
1.Довідка досвід.pdf
23 серпня 2019 12:35
1.Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПКМ

ТОВ "Нова Колор"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРВАРДГРУПП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПКМ
#20609915
Відхилено 553 791,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:29
ТОВ "Нова Колор"
#31812885
Переможець 914 300,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Нова Колор"
#31812885
914 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:17
ЗВД 4271-64Т.pdf укладений
23 грудня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 12:28
Д №4271-64Т від 23.09.19 _ТОВ Нова Колор_.pdf укладений
23 вересня 2019 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 21 грудня 2019
Сума оплати за договором: 914 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 383,33 UAH)