Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
71 100,00 UAH
UA-2019-08-08-001120-b ee56368bb43441a39c9ac626ac617994
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Меньшикова Ольга Володимирівна

380442896676 torgi@msms.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство молоді та спорту України
Код ЄДРПОУ: 38649881
Вебсайт: http://sport.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 42
Контактна особа: Меньшикова Ольга Володимирівна
380442896676
torgi@msms.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 13:30
Очікувана вартість: 71 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Контейнер з чорнилом, картриджі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Контейнер з чорнилом, картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Еспланадна 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий. Підставою платежу є підписана Сторонами Видаткова накладна Замовник здійснює оплату поставленого товару на підставі накладної протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 12:11
Додаток 3 до ДТ.doc
08 серпня 2019 12:11
Kartrige 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:00
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ні, аналоги не допускаються. 2) Оцінювання тендерних пропозицій, поданих учасниками на товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі вказаним в тендерній документації, розглядатися не будуть. Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених в тендерній документації (додаток №1 до тендерної документації).Це допорогова закупівля, відповідно замовник чітко вказав конкретну марку і модель товару. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. В тендерній документації в пункті 2 стосовно очікуваної вартості закупівлі товару вказано "(у разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ)". Також, щодо порядку оцінювання пропозицій (див. додаток №2 до ТД) в примітках до якого чітко прописано : *** Якщо Учасник закупівлі звільнений від сплати ПДВ, вартість пропозиції зазначається без урахування ПДВ, про що зазначається у пропозиції. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 63 282,00
UAH з ПДВ
59 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 64 674,84
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 13:15
Сертифікація 2.pdf
16 серпня 2019 13:15
Договір аудитори.pdf
16 серпня 2019 13:15
Кваліфікація.pdf
16 серпня 2019 13:15
Сертифікат НР.pdf
16 серпня 2019 13:15
Витяг.pdf
16 серпня 2019 13:15
Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2019 13:15
Наказ _1К.jpg
16 серпня 2019 13:15
Сертифікація 1.pdf
16 серпня 2019 13:15
Сертифікація 3.pdf
16 серпня 2019 13:15
Довідка про досвід.pdf
16 серпня 2019 13:15
9.2.Протокол.pdf
16 серпня 2019 13:15
Гарантійний лист3.pdf
16 серпня 2019 13:15
Накладна і договір НБ.pdf
16 серпня 2019 13:15
Договір Комел.pdf
16 серпня 2019 13:15
8. Статут.pdf
16 серпня 2019 13:15
Виписка.pdf
16 серпня 2019 13:15
Гарантійний лист2.pdf
16 серпня 2019 13:15
Видаткова аудитори.pdf
16 серпня 2019 13:15
4. Витяг платника ПДВ.pdf
16 серпня 2019 13:15
Гарантійний лист1.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 18:53
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:52
Epson.pdf
15 серпня 2019 18:52
ЦП.pdf
15 серпня 2019 18:52
ТС.pdf
15 серпня 2019 18:52
Статут 06.08.2019.pdf
15 серпня 2019 18:52
сертифікація.pdf
15 серпня 2019 18:52
сангиг чорнила.pdf
15 серпня 2019 18:52
проект договру.pdf
15 серпня 2019 18:52
пояснення.pdf
15 серпня 2019 18:52
Опис Статут.pdf
15 серпня 2019 18:52
НДС Интегратор.pdf
15 серпня 2019 18:52
наказ Баштовий.pdf
15 серпня 2019 18:52
Кенон.pdf
15 серпня 2019 18:52
довкілля.pdf
15 серпня 2019 18:52
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2019 18:52
В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 59 999,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 17:32
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 17:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
159 16 19.pdf укладений
29 серпня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 000,00 UAH)