Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
71 100,00 UAH
UA-2019-08-08-001120-b ● ee56368bb43441a39c9ac626ac617994
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство молоді та спорту України |
Код ЄДРПОУ: | 38649881 |
Вебсайт: | http://sport.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 42 |
Контактна особа: |
Меньшикова Ольга Володимирівна 380442896676 torgi@msms.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 71 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 355,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Контейнер з чорнилом, картриджі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Контейнер з чорнилом, картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Еспланадна 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вид розрахунків – безготівковий. Підставою платежу є підписана Сторонами Видаткова накладна Замовник здійснює оплату поставленого товару на підставі накладної протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 12:11 |
Додаток 3 до ДТ.doc |
08 серпня 2019 12:11 |
Kartrige 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:00
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Ні, аналоги не допускаються. 2) Оцінювання тендерних пропозицій, поданих учасниками на товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмета закупівлі вказаним в тендерній документації, розглядатися не будуть. Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, викладених в тендерній документації (додаток №1 до тендерної документації).Це допорогова закупівля, відповідно замовник чітко вказав конкретну марку і модель товару. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. В тендерній документації в пункті 2 стосовно очікуваної вартості закупівлі товару вказано "(у разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ)". Також, щодо порядку оцінювання пропозицій (див. додаток №2 до ТД) в примітках до якого чітко прописано : *** Якщо Учасник закупівлі звільнений від сплати ПДВ, вартість пропозиції зазначається без урахування ПДВ, про що зазначається у пропозиції. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Відхилено |
59 999,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 17:32
|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Переможець |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
159 16 19.pdf | укладений |
29 серпня 2019 16:06
|