Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання» (принтери)
Очікувана вартість
59 334,00 UAH
UA-2019-08-08-001043-b 548a1da6275a484288e4611b923c3632
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Романович

+380977692250 uliaromanovic7788@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОКАЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40476360
Місцезнаходження: 45500, Україна , Волинська обл., смт. Локачі, вул. Героїв Майдану, буд. 38
Контактна особа: Юлія Романович
+380977692250
uliaromanovic7788@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 12:30
Очікувана вартість: 59 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 186,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
«Комп’ютерне обладнання»
(принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, Героїв Майдану, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  08 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 11:57
Додаток 5 (6).docx
08 серпня 2019 11:57
Додаток 1 (8).docx
08 серпня 2019 11:57
Додаток 3 (5).docx
08 серпня 2019 11:57
Додаток 2 (8).docx
08 серпня 2019 11:57
Додаток 4 (7).docx
08 серпня 2019 11:57
тендерна документація (6).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:01
Дата відповіді: 09 серпня 2019 12:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги та еквіваленти не розглядаємо. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики даного предмета закупівлі, прописані у Додатку 2 до Документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій