Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, серветки паперові
Очікувана вартість
33 280,00 UAH
UA-2019-08-08-000871-b ● df52a8b92cfc475fafea935134b12851
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814979 zakup@treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2019 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 33 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 штука
Папір туалетний (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бастіонна, 6а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
215 пачка
Серветка паперова (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бастіонна, 6а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Покупець здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) календарних днів | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 11:30 |
Вимоги_папір_туалетний_серветки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо закупівлі
Дата подання: 08 серпня 2019 12:40
Дата відповіді: 08 серпня 2019 14:29
Чи можна запропонувати серветку столові 24*24 100 шт./уп, зменшивши вдвічі кількість упаковок
Дякую
Відповідь: Доброго дня! Замовник розглядатиме пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації, в тому числі на відповідність технічним, кількісним та якісним характеристикам, з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:04
Дата відповіді: 09 серпня 2019 12:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Еквіваленти в даній закупівлі не розглядатимуться. 2) Нами в вимогах до закупівлі встановлені посилання на конкретну торгівельну марку.3) Нами не встановлені обмеження щодо участі ФОП. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
26 731,20
UAH з ПДВ
|
25 320,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Б"777"" |
27 675,00
UAH з ПДВ
|
25 359,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
28 320,00
UAH з ПДВ
|
25 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
27 429,90
UAH з ПДВ
|
25 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
28 827,30
UAH з ПДВ
|
27 417,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" |
30 090,30
UAH з ПДВ
|
30 090,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
30 240,90
UAH з ПДВ
|
30 240,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
25 320,90
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:41
|
Договір_серветки та туал.папір.pdf | укладений |
30 серпня 2019 11:40
|