Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Циліндр)
Очікувана вартість
955,10 UAH
UA-2019-08-08-000785-b 8bdd8ce3e2344abe8c9e547632197841
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамасурян Каріна Пайлаківна

+380667550995 hmdl-econom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004674
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1
Контактна особа: Шамасурян Каріна Пайлаківна
+380667550995
hmdl-econom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення (Циліндр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.С.Разіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування закупівлі здійснюється за кошти місцевого бюджету. Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 серпня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 955,10
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 11:26

Документи

08 серпня 2019 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 11:29
Договір _ 08 19.pdf укладений
08 серпня 2019 11:28