Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Пушкіна (від вул. Дмитра Коряка до вул. Європейська) у місті Полтава (45000000-7)
Очікувана вартість
11 067 261,60 UAH
UA-2019-08-08-000745-c a4726a846f424d39a10185eb10319528
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 15:58
Очікувана вартість: 11 067 261,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт тротуарів по по вулиці Пушкіна (від вул. Дмитра Коряка до вул. Європейська) у місті Полтава
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Пушкіна (від вул. Дмитра Коряка до вул. Європейська) у місті Полтава у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, вулиця Пушкіна (від вул. Дмитра Коряка до вул. Європейська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 181 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 10 845 559,68
UAH з ПДВ
10 845 559,68
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 591 891.78 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 10 916 741,50
UAH з ПДВ
10 916 741,50
UAH з ПДВ
1 10 916 741.50 Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 17:48
sign.p7s
22 серпня 2019 17:46
Кошторисні розрахунки.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 09:17
sign.p7s
27 серпня 2019 08:43
договір гарантія.PDF
27 серпня 2019 08:42
Garantiya_55 300.zip
27 серпня 2019 08:42
кваліфікаційні (2).PDF
27 серпня 2019 08:42
тех частина 2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 10 845 559,68
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 17:06

Документи

03 вересня 2019 17:06
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
10 845 559,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 17:06
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 11:47
Договір підряду № 27 від 16.09.2019.PDF укладений
17 вересня 2019 11:46
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 15:48
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2019 17:34
Додаткова угода № 2 до Договору № 27 від 16.09.2019 (1).PDF зміни до договору
26 грудня 2019 17:34
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 17:13
Додаткова угода № 1 до Договороу підряду № 27 від 16.09.2019 (1).PDF зміни до договору
12 грудня 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору Підряду № 27 від 16.09.2019 року по 27.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових роботи з Капітального ремонту тротуарів по вулиці Пушкіна (від вул. Дмитра Коряка до вул. Європейська) у місті Полтава які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 26.12.2019
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 184 982,51
UAH (в тому числі ПДВ 530 830,42 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку