Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блок живлення для сервера Proliant DL360G5 (HP Compaq Proliant 700W Hot-Plug Power Supply for the Proliant DL360G5 Server (Option Part# 399542-B21))
Очікувана вартість
5 300,00 UAH
UA-2019-08-08-000685-b 9c8de10b8a5a4e77831c4a791932b00d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мищик Віталій Олександрович

380412474419 gfu_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313476
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 1
Контактна особа: Мищик Віталій Олександрович
380412474419
gfu_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 5 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Блок живлення для сервера Proliant DL360G5 (HP Compaq Proliant 700W Hot-Plug Power Supply for the Proliant DL360G5 Server (Option Part# 399542-B21))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Блок живлення для сервера Proliant DL360G5 (HP Compaq Proliant 700W Hot-Plug Power Supply for the Proliant DL360G5 Server (Option Part# 399542-B21))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 11:03
power_supply_dogovor.doc
08 серпня 2019 11:03
power_supply_for_proliant.doc
08 серпня 2019 11:02
ОГОЛОШЕННЯ_power_supply.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 11:07
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В зв'язку з тим, що закупівля вказаного обладнання призначена для конкретної моделі серверу на якому присутні/зберігаються дані, які є критичними для діяльності установи аналоги чи еквіваленти обладнання зазначеного у закупівлі не допускаються. Крім того, вказана вимога до обладнання, яке закуповується зазначена в документації до закупівлі. 2) Конкретні вимоги до учасників закупівлі та до обладнання (торгова марка і модель), яке закуповується зазначена в документації до закупівлі. 3) Допускаємо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 5 222,00
UAH з ПДВ
5 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 15:31
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 5 222,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 15:40

Документи

14 серпня 2019 15:40
07protokol_peremog_power_supply.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
5 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 15:40
07protokol_peremog_power_supply.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
01_ygoda_power_supply.pdf укладений
23 серпня 2019 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 222,00
UAH