Електромонтажні роботи (послуги з монтажу автономної системи санкціонованого доступу в відділення променевої діагностики КМКОЦ).
Очікувана вартість
238 084,00 UAH
UA-2019-08-08-000664-a b94985b846504ed1b549cf728683b0fb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження замовника: 03115, Україна, Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Контактна особа замовника: Планово-економічний відділ
onkocentr@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 238 084,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 380,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи (послуги з монтажу автономної системи санкціонованого доступу в відділення променевої діагностики КМКОЦ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 серпня 2019 15:59
Електронний цифровий підпис
08 серпня 2019 15:58
Оголошення електромонтажні роботи.PDF
08 серпня 2019 15:58
Технічні характеристики.docx
08 серпня 2019 15:58
Проект договору.docx
08 серпня 2019 15:58
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 14 серпня 2019 13:12
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:20
Додатком 3 до тендерної документації передбачені технічні і якісні характеристики предмета закупівлі. При цьому, вказані лише послуги (електромонтажні роботи). Чи правильно потрібно розуміти, що все обладнання буде надано Замовником та не входить до предмета закупівлі. Прошу прояснити дане питання, та якщо обладнання та матеріли також мають входити до предмета закупівлі - вказати бажані технічні та якісні характеристики. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Обладнання та матеріали для виконання данних послуг надається Виконавцем та входить в загальну суму закупівлі. Технічні та якісні характеристки повинні бути належної якості для здійснення даних послуг.
Яким чином нумерувати сторінки документів
Дата подання: 15 серпня 2019 12:30
Дата відповіді: 15 серпня 2019 12:39
Добрий день! В. п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: "першим завантажується реєстр документів, що надаються, з чітким визначенням назви документів та зазначенням номерів сторінок по порядку. Завантаження документів відбувається відповідно до реєстру." З огляду на те, що серед документів, що надаються учасниками для участі в закупівлі є і документи, що створюються учасником у зв'язку з такою участю (довідки, листи тощо), так і документи, отримані або зареєстровані в державних органах (статут, витяги, довідки тощо), виникає наступне запитання: чи має на увазі Замовник, що учасники повинні спочатку роздруковувати всі ці документи, потім нумерувати їх наскрізною нумерацією, потім знову їх сканувати? Адже лише в такий спосіб може бути виконана зазначена вище вимога Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дорого дня! В тендерній документаці чітко вказано, що першим завантажується реєстр документів з чітким визначенням назви документів та зазначенням номерів сторінок по порядку.Всі документи, які будуть додані Учасником повинні бути пронумеровані та відскановані згідно реєстру документів.
Довідку про взяття на облік якого саме податку вимагає Тендерна документація?
Дата подання: 15 серпня 2019 12:48
Дата відповіді: 15 серпня 2019 12:53
В останній частині Додатку 2 до Тендерної документації зазначено наступне "Для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати: ... 1) Копію довідки про взяття на облік платника податку або копію витягу з реєстру платників податків;". Просимо Замовника пояснити про який саме податок йде мова, оскільки відповідно до абз. 2. п. 3.8. Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зазначено: "Взяття на облік юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, як платників податків і зборів у контролюючих органах підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру, яка надсилається (видається) цим юридичним особам та відокремленим підрозділам юридичних осіб у порядку, встановленому Законом".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Йде мова про податок на додану вартість.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА24" 235 699,00
UAH з ПДВ
235 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку