Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампи енергозберігаючі, стартери, ліхтарі
Очікувана вартість
1 327 240,00 UAH
UA-2019-08-08-000625-c b21a0af9f3004ef6a939ab5c082e69e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:19
Очікувана вартість: 1 327 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 636,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13272.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Код ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення (лампи енергозберігаючі, стартери, ліхтарі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40020 шт
Лампи енергозберігаючі, стартери, ліхтарі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:19
Тендерна документація. Лампи.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000625-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ", Код ЄДРПОУ:40819205
Дата подання: 30 серпня 2019 17:09
Вимога щодо упередженої дискваліфікації
Звертаємось до Замовника з вимогою про відміну безпідставної дискваліфікації. Замовник ставить під сумнів наявність у державного Приватбанку ,який надав електронну банківську гарантію ,суми 13 272 грн . !!!Гарантуємо,що ця нісенітниця буде направлена особисто голові КМДА,як приклад дискваліфікаці під надуманим приводом з явними ознаками корупційної змови.
На завод -виробник не було ніякого офіційного звернення щодо технічних параметрів стартерів, завод-виробник виробляє різну продукцію у відповідності з заявками і рпотребами ринку. В юридичні формі вимога про відміну безпідставної дискваліфікації буде подана 03. вересн 2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 17:42
Тендерною документацією було встановлено вимогу щодо надання учасниками, для підтвердження покриття гарантії, довідки з банку про наявність грошових коштів у сумі, що є не меншою суми забезпечення тендерної пропозиції, саме на їх розрахункових рахунках в фінансовій установі або банку, яким видана гарантія. Цей документ є свідченням наявності заздалегідь перерахованих учасниками коштів на розрахунковому рахунку для забезпечення тендерної пропозиції, а не лише про сплату вартості оформлення самої банківської гарантії. Разом з тим, прагнення Замовника впевнитись у відповідальності та добросовісності потенційних постачальників аж ніяк не ставить під сумнів наявність коштів у банківських установ.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Разом з тим, нехтуючи передбаченим частиною 1 статті 23 Закону правом, учасник ТОВ «ЕЛЬВІЛ» не звертався через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Це свідчить про відсутність в Учасника зауважень до змісту тендерної документації, з яким він ознайомився на стадії подання тендерної пропозиції, а також про згоду Учасника з умовами, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію згідно з Законом та умовами тендерної документації (про що було зазначено в пункті 1.4. тендерної пропозиції Учасника).

На підтвердження якості запропонованої продукції учасником ТОВ «Ельвіл» в складі тендерної пропозиції було надано декларацію про відповідність № Д 005/14-19, в якій серед зазначених об’єктів декларації відсутнє найменування запропонованого Учасником стартера, а саме: 20С-127 4-22Вт. Іншого документу, який би підтверджував якість вказаного Учасником найменування товару, у складі тендерної пропозиції надано не було. Таким чином, в цій частині Учасником також не було дотримано вимог тендерної документації.

Окрім того, учасником ТОВ «Ельвіл» не було надано листа-згоди про те, що він несе відповідальність за достовірність документів, поданих (завантажених) у складі тендерної пропозиції, відповідно до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000625-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ", Код ЄДРПОУ:40819205
Дата подання: 13 вересня 2019 16:55
Неправомірний вибір переможця
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД". Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна документація ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", учасника закупівлі UA-2019-08-08-000625-c Код ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення (лампи енергозберігаючі, стартери, ліхтарі) не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" надав документ б/н б/дати «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару, а саме:
1. Згідно п. 5 документа «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" пропонується «Лампа енергозберігаюча потужність 9Вт». У своїй тендерній пропозиції ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" пропонує «Лампа енергозб. Е27 11Вт», що не відповідає вимогам Замовника, а відповідно й вимогам тендерної документації.
2. Згідно п. 11 документа «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" пропонується «Лампа люм. L36W/10-765 G13 матова ОСРАМ, яка має світловий потік: 2 600 Lm. Проте запропонована ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" лампа має світловий потік: 2 500 Lm, що можна перевірити у довідниках або на офіційному сайті виробника. Таким чином, ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" було надано недостовірну інформацію, а запропонований ним товар не відповідає вимогам Замовника і відповідно й вимогам тендерної документації.
3. Згідно п. 15 документа «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" зазначається, що «Лампа розжарювання МО 36 40Вт Е27 ІСКРА» відповідає ДСТУ EN 60432-1:2014. Проте на вимогу п.2 «Документи на підтвердження відповідності вимогам Замовника» Додатку №3 ТД, що «На весь асортимент товару – документи, що засвідчують якість продукції (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо)» ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" надає довідку про те, що даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації, але не надав документ, що засвідчує якість продукції, а відповідно не виконана вимога ТД.
А отже тендерна пропозиція ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" не відповідає умовам Тендерної документації Замовника та згідно ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо: скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2019-08-08-000625-c Код ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення (лампи енергозберігаючі, стартери, ліхтарі) ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" (ЄДРПОУ 42654557) та оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, оформлене протоколом засідання тендерного комітету комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» за №136 від 04/09/2019р., а також дискваліфікувати ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" на підставі невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації та визнати закупівлю UA-2019-08-08-000625-c Код ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення (лампи енергозберігаючі, стартери, ліхтарі) такою, що не відбулася.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 вересня 2019 11:35
Причина: Вирішено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ" 482 420,40
UAH з ПДВ
475 784,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" 576 965,00
UAH з ПДВ
482 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 10:50
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:47
Сертифікат ЛЕД лампи.pdf
23 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 15:39
Статут_Нова_редакція.pdf
23 серпня 2019 15:39
Протокол.JPG
23 серпня 2019 15:39
Підписаний_G0819-6357-GL_tender.pdf
23 серпня 2019 15:39
Підписаний_Лицензия.pdf
23 серпня 2019 15:39
Паспорт Брандибура І.М.pdf
23 серпня 2019 15:39
Наказ Хоменко Ю.П.pdf
23 серпня 2019 15:39
Наказ Брандибура І.М..pdf
23 серпня 2019 15:39
Лист-згода.pdf
23 серпня 2019 15:39
Договір аренди+акти+ДУ.pdf
23 серпня 2019 15:39
Витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2019 15:39
3.6 Про надання зразків.pdf
23 серпня 2019 15:39
3.5 Про захист довкілля.pdf
23 серпня 2019 15:39
3.3 Гарантійний лист.pdf
23 серпня 2019 15:39
3.2 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ"

ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬВІЛ"
#40819205
Відхилено 475 784,10
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:22
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"
#42654557
Переможець 482 420,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"
#42654557
482 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 17:10
Договір 393 від 16.09.2019.pdf укладений
16 вересня 2019 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі послуг, визначених в пункті 1.2. Договору на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, що становить 96 484,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 393
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 295 234,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 205,67 UAH)