Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горошок консервований, ікра кабачкова, томатна паста
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2019-08-08-000556-a 71857c3089044a7aa0ed0397f8c834d1
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 11:40
Початок аукціону: 27 серпня 2019 11:40
Очікувана вартість: 238 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7140 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 кілограми
Горошок консервований, ікра кабачкова, томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 15:08
Додаток 6.doc
08 серпня 2019 15:08
тип ДОГОВІР продукти зелен горош.ікра кабач.томат.паста.doc
08 серпня 2019 15:08
Додаток 4.doc
08 серпня 2019 15:08
Додаток 3.doc
08 серпня 2019 15:08
Додаток 2.docx
08 серпня 2019 15:08
Додаток 1.rtf
08 серпня 2019 15:08
Тендерна документація Оброблені овочі та фрукти 2019р. (без додатків).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000556-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 05 вересня 2019 11:13
вимога про скасування рішення
Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішенням тендерного комітету Київської міської клінічної лікарні № 3, у частині дискваліфікації пропозиції ФО-П Мазаратій Н.І. протоколом № 248 від 3 вересня 2019 року, оскільки пропозиція відповідає вимогам встановленим в Тендерній Документації.
По-перше, у протоколі зазначено що пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16 Закону.
Додатком 2 До документації встановлений перелік документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 16 Закону .
1.1.Заповнена довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Учасник також надає перелік транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди офісу, складського приміщення та транспортних засобів.
2.1. Заповнена довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2.2. Копія наказу про призначення на посаду або копія трудового договору на кожного працівника та інші.
3.1. Заповнена довідка, у якій має бути зазначений аналогічний договір, виконаний в повному обсязі на виконання поставок аналогічних товарів. Також до такого аналогічного договору надати копії видаткової(-их) накладної(-их), що підтверджує поставку товару в повному обсязі. В разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
У складі пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. наявні:
Файл «4. МАТ БАЗА.pdf» який містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
файл « перелік транспортних засобів.pdf» що містить перелік транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору
файли «6.Договір оренди склад.pdf» «Оренда –Рено 9547.pdf» «по довіреності- мерседес АМ 6192 завірений .pdf» що містить копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та договору оренди оренди офісу, складського приміщення та транспортних засобів
файл «13. Довідка працівники.pdf» що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
файли «наказ на призначення Абдулкадиров.jpg» « наказ на призначення дем’яненко .jpg» « наказ на призначення Падалка .jpg» «наказ на призначення Олійник.jpg» які містять копії наказів про прийняття на роботу
файл «4.аналогічний.pdf» що містить Заповнену довідка, у якій зазначений аналогічний договір
файл « договір №269 оригінал.pdf» що містить скан- копію аналогічного договору
файл «накладна «269 оригінал.pdf» що містить скан-копії видаткової накладної, що підтверджує поставку товару в повному обсязі
Пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. відповідає вимогам встановленим ст. 16 Закону, що передбачені замовником КМКЛ 3 у тендерній документації.
По- друге, у протоколі вказано, що Учасник( фоп Мазаратій Н.І,) не надав забезпечення тендерної пропозиції
У складі пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. наявні:
Файли «Підписаний_G0819-6280-GL_tender.pdf», «Підписаний_Mirgorodsky_837-K-O-20190304-2-verified.pdf» , «Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf» які підтверджують надання учасником забезпечення пропозиції
Таким чином Учасником ФОП Мазаратій Н.І. виконала всі вимоги замовника та її пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо рішення замовника незаконним та таким що порушує наші права та інтереси.
Просимо Замовника усунути дане порушення та переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. У разі подальшого порушення наших прав та інтересів будемо звертатися за захистом наших законних прав та передбачених законом інтересів до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 вересня 2019 15:05
протокол№253 від 5.09.19
Учасником ФОП Мазаратій Н.І. виконано всі вимоги замовника та її пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000556-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 09 вересня 2019 10:26
ВИМОГА
Протоколом № 253 засідання тедерного комітету КМКЛ №3 від 05 вересня 2019 року було задоволено вимогу ФОП Мазаратій Н.І. щодо її незаконної дискваліфікації.
Замовник у своєму протоколі погодився що законних підстав для дискваліфікації ФОП Мазаратій Н.І. немає.
При цьому замовник не визначив ФОП Мазаратій Н.І. переможем закупівлі та продовжує розгляд інших учасників, замість визначення ФОП Мазаратій Н.І. переможцем.

Просимо Замовника усунути дане порушення та визначити переможцем ФОП Мазаратій Н.І. В інакшому випадку ми будемо звертатися до АМКУ для захисту наших передбачених законом порушуваних прав
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 вересня 2019 11:13
кмкл 3 оброблені.docx

Документи

05 вересня 2019 15:05
Протокол №253 від 05.09.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 223 800,00
UAH з ПДВ
222 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 225 078,00
UAH з ПДВ
223 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС" 233 820,00
UAH з ПДВ
230 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 237 080,00
UAH з ПДВ
231 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2019 10:45
Електронний підпис
24 серпня 2019 10:44
цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2019 10:44
технічка.pdf
24 серпня 2019 10:44
техн специфікація.pdf
24 серпня 2019 10:44
ст 17 окремо.pdf
24 серпня 2019 10:44
проект.pdf
24 серпня 2019 10:44
про субпідрядника.pdf
24 серпня 2019 10:44
про статус учасника.pdf
24 серпня 2019 10:44
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
24 серпня 2019 10:44
Підписаний_G0819-6280-GL_tender.pdf
24 серпня 2019 10:44
Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
24 серпня 2019 10:44
інформація про товар.pdf
24 серпня 2019 10:44
додаток 6.pdf
24 серпня 2019 10:44
Гарант сан паспорт.pdf
24 серпня 2019 10:44
IMG_0002.jpg
24 серпня 2019 10:44
9-2 повноваж.pdf
24 серпня 2019 10:44
-9.потужності склад.pdf
24 серпня 2019 10:44
6.Договір оренди склад.pdf
24 серпня 2019 10:44
4.МАТ БАЗА.pdf
24 серпня 2019 10:44
4 аналогічний.pdf
24 серпня 2019 10:44
2. договір №269 оригінал.pdf
24 серпня 2019 10:44
14. мед книжки.pdf
24 серпня 2019 10:44
13.довідка працівники.pdf
24 серпня 2019 10:44
12.договір_дезинфекції.pdf
24 серпня 2019 10:44
10.потужності.pdf
24 серпня 2019 10:44
1. установчі документи.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 11:23
Довідка про банкрутство.PDF
05 вересня 2019 11:22
Довідка МВС.PDF
05 вересня 2019 11:22
Довідка ДПІ.PDF
22 серпня 2019 13:15
Електронний підпис
22 серпня 2019 13:14
Руол Стандарт 4003-0819.pdf.p7s
22 серпня 2019 13:14
Руол Стандарт 4003-0819.pdf
21 серпня 2019 10:40
Електронний підпис
21 серпня 2019 10:40
6-1 Акти дезінф.авто.PDF
21 серпня 2019 10:40
3-1 Акти сан.обр.склад.PDF
14 серпня 2019 09:05
Електронний підпис
14 серпня 2019 09:01
Інформація про товар.pdf
14 серпня 2019 09:01
Лист_згода.PDF
14 серпня 2019 09:01
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.PDF
14 серпня 2019 09:01
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.PDF
14 серпня 2019 09:01
Наказ Суботін.pdf
14 серпня 2019 09:01
Наказ Столяр.pdf
14 серпня 2019 09:01
Наказ Назаренко.pdf
14 серпня 2019 09:01
Наказ Манзук.pdf
14 серпня 2019 09:01
Наказ Коваль.pdf
14 серпня 2019 09:01
Наказ Білугін.pdf
14 серпня 2019 09:01
6-1 Акти дезінф.авто.PDF
14 серпня 2019 09:01
3-1 Акти сан.обр.склад.PDF
14 серпня 2019 09:01
12 Довідка працівники.PDF
14 серпня 2019 09:01
1 Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2019 09:01
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
14 серпня 2019 09:01
7 Довідка 4-ОПП.PDF
14 серпня 2019 09:01
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 09:01
5 Довідка ПДВ.PDF
14 серпня 2019 09:01
4 Св-во про держ.р.pdf
14 серпня 2019 09:01
3 Витяг- 08.08.2019.PDF
14 серпня 2019 09:01
2 Виписка.PDF
14 серпня 2019 09:01
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

24 серпня 2019 01:55
11. довідка з банку.pdf
24 серпня 2019 01:55
10.1 статут.pdf
24 серпня 2019 01:55
10. про статут.PDF
24 серпня 2019 01:55
9. згода з договором.PDF
24 серпня 2019 01:55
Licence.zip
24 серпня 2019 01:55
Dovirenist_Ryzhiy.zip
24 серпня 2019 01:55
Гарантия 5492.zip
24 серпня 2019 01:55
5.1 про санкції.PDF
24 серпня 2019 01:55
4.2 аналогічні_горошок.PDF
24 серпня 2019 01:55
2.2.1 техпаспорт авто.pdf
24 серпня 2019 01:55
2.2 договір оренди авто.pdf
24 серпня 2019 01:55
2. мтб.PDF
24 серпня 2019 01:55
1.4 ПДВ.pdf
24 серпня 2019 01:55
1.2 витяг з ЄДРПОУ.PDF
24 серпня 2019 01:55
1. виписка.pdf
24 серпня 2019 01:55
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

22 серпня 2019 14:37
виписка з ЄДР (2).jpg
22 серпня 2019 14:37
виписка з ЄДР (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "Руол Стандарт"

ТОВ "СПЕЦПРОДІНТЕКС"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 222 610,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Очікує рішення 223 796,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:55
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Рішення скасоване 223 796,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:55

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

05 вересня 2019 14:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2019 15:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 вересня 2019 12:48
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 вересня 2019 12:48
Протокол №277 від 13.09.2019.pdf