Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи в асортименті, борошно для навчальних закладів Обухівського району
Очікувана вартість
81 100,00 UAH
UA-2019-08-08-000552-c 88e9cd2e904141a0871feab60437c48a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380457253491 osvita_dogovir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380457253491
osvita_dogovir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 15:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 15:39
Очікувана вартість: 81 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


• крупа рисова - 1000кг., • крупа гречана – 1280кг., • крупа ячна – 645кг., • крупа пшенична – 335кг., • пшоно – 125 кг., • вівсяна – 140 кг., • борошно в/с – 925 кг. 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Крупа рисова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1280 кг
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
645 кг
крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
335 кг
крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
125 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
140 кг
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
925 кг
Борошно в/с
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 14.1. Джерело фінансування: державний бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 15:34
Оголошення крупи борошно.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна 80 686,25
UAH з ПДВ
80 686,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 09:28
Якісне крупи борошно.pdf
16 серпня 2019 09:28
Установчі ФОП.pdf
16 серпня 2019 09:28
Сан паспорт Сітроен.pdf
16 серпня 2019 09:28
Пропозиція крупи.pdf
16 серпня 2019 09:28
Про захист даних.pdf
16 серпня 2019 09:28
Про дотримання закону.pdf
16 серпня 2019 09:28
Паспорт Кущенко О.Ю..pdf
16 серпня 2019 09:28
Мед книга 08 лютого 2020.pdf
16 серпня 2019 09:28
Інформація ФОП.pdf
16 серпня 2019 09:28
Договір Крупи аналог.pdf
16 серпня 2019 09:28
Довідка крупи.pdf
16 серпня 2019 09:28
Гарантія поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кущенко Оксана Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
Переможець 80 686,25
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 14:46

Документи

19 серпня 2019 14:46
Протокол 291.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
80 686,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2019 14:46
Протокол 291.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:37
Дод. угода 2-114.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:35
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:31
Дод. угода 1-109.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 15:27
Договір 295.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML