Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Атракуріум – Ново (Atracurium (кошти Державного бюджету України)), Дипрофол (Propofol (кошти Державного бюджету України)), Дипрофол (Propofol (кошти Державного бюджету України)), Севофлуран (Sevoflurane (кошти Державного бюджету України)), Дитилін-Біолік (Suxamethonium (кошти Державного бюджету України)), Тіопентал (Thiopental (кошти Державного бюджету України))
Очікувана вартість
997 163,52 UAH
UA-2019-08-08-000508-a 93e405795c3d4f8386864e53788bdd6b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакуленко Валентина Миколаївна

+380487123150 tender@onmedu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010801
Місцезнаходження: 65082, Україна , Одеська обл., Одеса, Валіховський провулок, 2
Контактна особа: Вакуленко Валентина Миколаївна
+380487123150
tender@onmedu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:16
Очікувана вартість: 997 163,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 985,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


кошти загального, спеціального фонду державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2775 флакон
Атракуріум – Ново (Atracurium (кошти Державного бюджету України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9; вул.Тіниста,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
2425 Ампула
Дипрофол (Propofol (кошти Державного бюджету України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9; вул.Тіниста,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
855 флакон
Дипрофол (Propofol (кошти Державного бюджету України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Тіниста,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
31 флакон
Севофлуран (Sevoflurane (кошти Державного бюджету України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Тіниста,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane
2000 Ампула
Дитилін-Біолік (Suxamethonium (кошти Державного бюджету України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
1420 флакон
Тіопентал (Thiopental (кошти Державного бюджету України))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,9; вул.Тіниста,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 14:44
ТД наркоз.doc
08 серпня 2019 14:44
Додаток 3 - ТП наркоз.docx
08 серпня 2019 14:44
Додаток 2 - ПД наркоз.doc
08 серпня 2019 14:44
Додаток 1 - МТВ наркоз.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000508-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 12 серпня 2019 08:38
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2019 14:36
ВИМОГА УЧАСНИКА не задоволена.

Документи подані скаржником

12 серпня 2019 08:38
вимога.doc

Документи

13 серпня 2019 14:36
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-08-000508-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Вілла-Фарм", Код ЄДРПОУ:39793954
Дата подання: 22 серпня 2019 17:26
Про усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-08-08-000508-a шляхом внесення змін у Тендерну документацію, розбивши предмет закупівлі на лоти за принципом «один лікарський засіб – один лот».
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-08-000508-a Одеським національним медичним університетом (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – «код 33600000-6 - Фармацевтична продукція Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015» (далі за текстом – Процедура закупівлі). Суб’єкт оскарження – ТОВ «Вілла-Фарм», (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним: Основні принципи, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регламентують обов’язок для сторін закупівель дотримуватися максимальної прозорості та законності під час здійснення закупівлі, недискримінації учасників торгів та добросовісної конкуренції серед них. Дотримання вимог, встановлених цим Законом, є обов’язковим для виконання і виступає гарантом держави у забезпеченні відкритих, доступних та прозорих закупівель за державним замовленням. Скаржник має намір прийняти участь у торгах, оголошених замовником, але при ознайомленні з Тендерною документацією зазначеної Процедури закупівлі виявлено вимоги, що суперечать чинному законодавству, є дискримінаційними та спрямованими на умисне обмеження конкуренції з наданням переваг певним суб’єктам господарювання. Так, згідно п. 4.2 Загальних положень тендерної документації «Предмет закупівлі не ділиться на частини (лоти). Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому», а згідно додатку № 1 до тендерної документації до предмету закупівлі включено перелік лікарських засобів за 6-ма торговими найменуваннями лікарських засобів. Об’єднання найменувань у предметі закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів, а саме: «одне найменування – один лот», що призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі, без винятку, види фармацевтичної продукції, визначені у загальному предметі закупівлі. Такі дії є дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість запропонувати весь перелік лікарських засобів, включених до предмету закупівлі. Умисне згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище, для учасника, який має налагоджені зв’язки/дистриб’юторські договори з виробниками, представниками, дистриб’юторами зазначених у документації лікарських засобів, при цьому кожне найменування може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками. Включення як замінних, так і незамінних «ексклюзивних» лікарських засобів (у тому числі тих, які знаходяться під патентним захистом та/або під захистом реєстраційної інформації оригінального лікарського засобу, ті що мають лише одного виробника) однозначно призводить до порушення конкуренції на відповідних ринках лікарських засобів. Так, відповідно до інформації з Державного реєстру лікарських засобів (розміщеній за електронною адресою: http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocument): лікарський засіб – ТІОПЕНТАЛ ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 1,0 г; флакони з ліофілізатом, міжнародна непатентована назва – Thiopental, у зазначеному в технічному завданні дозуванні зареєстрований на ринку Україні тільки одного виробника – ПАТ "Київмедпрепарат", Україна. Отже, оскільки зазначений лікарський засіб є монопольним на ринку, у бідь-якого потенційного учасника Процедури закупівлі відсутня можливість запропонувати еквівалентний препарат іншого виробника, то він буде позбавлений можливості бути учасником торгів та на конкурентних засадах поставити інші товари, що є предметом закупівлі. Таким чином, Замовником штучно, не враховуючи в повній мірі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення тендерної документації таким чином, що їх задовольнити може учасник, який запропоную товар лише одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2019 00:07
рішення від 28.08.2019 №11895.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2019 00:07
Інформація про перенесення розгляду скарги № 7277.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 22:39
Інформація про перенесення розгляду Скарги № 7398.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 22:32
Інформація про перенесення розгляду скарги № 7560.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 22:49
рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до уваги.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2019 13:50

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 17:25
СКАРГА
22 серпня 2019 17:25
Роздруківка скрін-шоту

Документи подані замовником

02 вересня 2019 13:59
Відповідь

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 вересня 2019 14:42
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, через технічну помилку
Документи:
26 вересня 2019 14:42
Протокол