Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи
Очікувана вартість
261 905,00 UAH
UA-2019-08-08-000463-c 8cfc61fdbb2942bca228a3bf89f38379
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стипанець Ольга Миколаївна

+380457264093 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Стипанець Ольга Миколаївна
+380457264093
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:40
Очікувана вартість: 261 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 619,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплекти
Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 14:42
Проєкт договору ноутбуки.docx
08 серпня 2019 14:42
Додатки до ТД ноутбуки.docx
08 серпня 2019 14:42
Тендерна_документацiя ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:45
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:27
марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2) Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вказав, що Учасники в своїх тендерних пропозиціях повинні вказувати чіткі визначення марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик.

3) Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ якщо учасник є платником єдиного податку. Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат (доставка, розвантаження та установка), податків та зборів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 серпня 2019 10:47
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник в тендерній документації відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказує торговельну марку чи фірму чи модель товару. Вказує лише характеристики товару, які планує закупити. Учасник у своїй пропозиції не повинен відступати від характеристик заявлених у технічному описі, щоб унеможливити надання неякісного товару.
2) Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вказав, що Учасники в своїх тендерних пропозиціях повинні вказувати чіткі визначення марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик.
3) Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ якщо учасник є платником єдиного податку. Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат (доставка, розвантаження та установка), податків та зборів.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 09 серпня 2019 16:20
Дата відповіді: 12 серпня 2019 08:42
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає таких вимог від Учасників згідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Учасники за бажанням можуть надавати Листи-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft та інші листи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-08-000463-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 28 серпня 2019 16:22
Повна вiдповiднiсть вимогам Замовника.
Шановний замовник!
Прохання звернути увагу на те, що в складі нашої пропозиції, є лист-згода з істотними умовами договору. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичнихосіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18
Відносно наявності DVD-RW приводу, оскільки у вашому технічному завданні не вказано що DVD-RW привід повинен бути вбудований, ми в свою чергу у своїх технічних характеристиках, вказали наявність зовнішнього DVD-RW приводу, чим підтвердили і виконали технічнi вимоги Замовника.Тобто при поставцi товару, разом с ноутбуком та манипулятором,буде зовнiшнiй DVD-RW привiд.Який дорожче і практичніше нiж вбудований.
Вимога переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 серпня 2019 14:12
відповідь на вимогу ФОП Дубовой А.В. не задоволено
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000463-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3135116655
Дата подання: 30 серпня 2019 09:51
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний замовник!
У Тендерний пропозиції учасника цієї закупівлі а саме ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, надана недостовірна інформація щодо запропонованого ноутбука DELL, згідно з даними на офіційному сайті даної компанії, з якими ви можете ознайомитись за посиланням https://www.dell.com/ua/business/p/inspiron-15-3581-laptop/pdб , вiдсутня iнформацiя стосовно ноутбука с параметрами які вказав Учасник. Так само в технічних характеристиках, учасник навмисно не показував парт-номер запропонованого пристрою. Тим самим, підтвердив надання Замовнику контрофактной продукції. Яка не має жодного відношення до сертифікатів, які надав ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, тобто надав ноутбук без чітко вказаної моделі, що не дає можливість перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника. Враховуючи це вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням.
Ми скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника, вимагаємо переглянути ваше рiшення та затвердити нас в якості переможця в даній закупівлі, так як ми виконали технiчне завдання та усі вимоги Замовника, також наша ціна є найнижчою. Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Вимога переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2019 16:38
Вимога від учасника ФОП Дубовой А.В. не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-08-08-000463-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3201310872
Дата подання: 02 вересня 2019 14:32
Незаконні вимоги
До уваги ФОП Дубовой Антон Вікторович, ретельно проаналізувавши вашу вимогу про дискваліфікацію учасника ФОП Смолу Віталія Володимировича, довожу до вашого відома те що тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради не вимагалося вказування парійного номера запропонованого товару, а тільки чітко вказана марка та модель запропонованого товару(Додаток № 3 до тендерної документації). Що й було виконано нами в помній мірі. Прошу Вас Замовник не задовольняти вимогу ФОП Дубовой Антон Вікторович.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 244 000,00
UAH з ПДВ
241 380,00
UAH з ПДВ
Документи
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 249 440,00
UAH з ПДВ
243 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 14:59
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:59
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 14:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 14:59
про те що товар є новим.pdf
23 серпня 2019 14:59
Лист-згода.pdf
23 серпня 2019 14:59
Довiдка_2.pdf
23 серпня 2019 14:59
Довiдка про сервiс.pdf
23 серпня 2019 14:59
Гарантiйний лист .pdf
23 серпня 2019 14:59
Laptops_all_letters ACER.pdf
23 серпня 2019 14:59
Dubovoy ,витяг.pdf
23 серпня 2019 14:59
Dovidka_19206606060810569863.pdf
23 серпня 2019 14:59
Doc_Dubovoy.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 12:56
Електронний підпис
23 серпня 2019 12:55
Технічна спеціфікація.pdf
23 серпня 2019 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 12:55
Паспорт Копія.pdf
23 серпня 2019 12:55
СЕЕ DELL.pdf
23 серпня 2019 12:55
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 12:55
виписка з ЄДР 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
Відхилено 241 380,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 15:12
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3201310872
Переможець 243 440,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3201310872
243 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2019 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:47
дог 280 ФОП Смола В.В..PDF укладений
12 вересня 2019 16:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 243 440,00
UAH